Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skal jeg få kraftig diaré igjen?Lar du oss bestemme? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 DNFK burde ha egen "kun ny-norsk" uke en gang i måneden.Nei takk. Det er nok med én smertefull uke i måneden, for min del. Trenger ikke dobbelt opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ja takk til nynorskuke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skal jeg få kraftig diaré igjen?Lar du oss bestemme? det var svar til meg om at han kom til å ha vondt i rompa etter imorgen kveld Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Greit med nynorskuke, men jeg kommer til å ødelegge den bigtime. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har akkurat lest en av de verste bøkene jeg noen gang har lest. Og jeg følte jeg måtte lese ferdig - og det verste er at det er laget fire bøker i denne serien. Jeg tror jeg bare går å legger meg igjen. Hva har du lest?Tenåringsserie (YA) en bok som heter Fallen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Jeg elsker å sette på album jeg ikke har hørt noe særlig på flere år. <3 Edit: Ja, jeg veit. Dette var et random innskudd av ting som ikke har noe med hva noen snakker om fra før. Endret 3. september 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 E9. La hele Blind Guardian diskografien over på mobilen igår og hører på til og fra jobb. Bliss. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Alcest spiller visst support for Opeth på Sentrum Scene i Oslo 14. november. Kjipt jeg drar til München den dagen, men det blir skoy det også. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 I dag skal jeg se Ulver, og det bli mest sannsynelig helt topp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ulver er feiende flott, også live. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 I dag skal jeg fortsette å fylle øra mine med Katy Perry og så langt har det vært helt topp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Yes. Fokuset i kveld vil være på improvisert psykedelia og låter fra fra albumet Childhood’s End. Har gitt Childhood's End noen runder i løpet av de siste dagene, og det er jo et feiende flott album. Coverskiver er som regel totalt uinteressant, men denne skiva er helt topp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg liker hvordan mange selverklærte Opeth-fans whiner om det nye albumet. Det er visst en fornærmelse mot fansen. De hadde fortjent en plate som var akkurat slik som Opeth lagde før. Albumet er ikke "Opeth" nok. Greit at de har endret litt stil, men la dem nå lage den musikken de sjøl ønsker å lage. Det er helt tydelig at de har hentet mye inspirasjon fra samarbeidet med Steven Wilson (Porcupine Tree), men det er min påstand at musikere må lage musikken de brenner for. Ikke lage musikk for fansen. Sistnevnte skaper kun døgnfluer. Hvis ikke det kommer fra hjertet kommer ingen store verk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Edit: Ja, jeg veit. Dette var et random innskudd av ting som ikke har noe med hva noen snakker om fra før.Og når vi først holder på med random innskudd. Den gangen du nesten barberte av deg brystvorta så tenkte jeg at du hadde mistet høvelen når du holdt på med ansiktet. Først lenge etterpå slo det meg at du kanskje holdt på å barbere brystkassen. Am I right? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Opeth-fans burde vite at Opeth ofte bytter stil. Endret 3. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Ferdig med the Conjuring. For en skuffelse. Den var veldig skummel helt til det ble klart at det faktisk var overnaturlige ånder. Overnaturlig er kjedelig. Det skumle er når ting virker helt overnaturlig men så popper det plutselig frem en (delvis) logisk forklaring og en morder av kjøtt og blod. Endret 3. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 The Conjuring er dritfet, og veldig lite skummel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Opeth-fans burde vite at Opeth ofte bytter stil.Det er en grunn til at jeg sa "selverklærte fans". Det er litt som å klage på at ikke alle Radiohead-album er like. Og når vi først holder på med random innskudd. Den gangen du nesten barberte av deg brystvorta så tenkte jeg at du hadde mistet høvelen når du holdt på med ansiktet. Først lenge etterpå slo det meg at du kanskje holdt på å barbere brystkassen. Am I right?Jeg tror det var under brystbarbering, ja. Har mista den også, men da var det tåa det gikk utover. Og en DE-høvel veier litt mer enn Fusion Mach 3 Turbo MumboJumbo GigaWatt-edition eller hva nå de kaller det nå. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hahaaha tragisk legebesøk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg