Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Er så evig lei av folk som syns det "høres kjipt ut". Whatever. Jeg HAR det ikke kjipt. Ferdig med det. Dere andre kan ha hjertesmerten og "må spørre kjerringa om lov" så mye dere vil for min del. Endret 3. september 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har akkurat lest en av de verste bøkene jeg noen gang har lest. Og jeg følte jeg måtte lese ferdig - og det verste er at det er laget fire bøker i denne serien. Jeg tror jeg bare går å legger meg igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er så evig lei av folk som syns det "høres kjipt ut". Whatever. Jeg HAR det ikke kjipt. Ferdig med det. Dere andre kan ha hjertesmerten og "må spørre kjerringa om lov" så mye dere vil for min del. Se så sår du er da. Jesus Christ. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 livsfilosofi ! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er så evig lei av folk som syns det "høres kjipt ut". Whatever. Jeg HAR det ikke kjipt. Ferdig med det. Dere andre kan ha hjertesmerten og "må spørre kjerringa om lov" så mye dere vil for min del. Se så sår du er da. Jesus Christ. Ikke så sår som du kommer til å være i rompa etter i morgen kveld ^^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skal jeg få kraftig diaré igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har vel aldri sagt det? Trodde du sa det bare var da du var liten at du satt under teppe og leste bøker hele natta. Men at du nå i voksen alder hadde sluttet med det, da du måtte på jobb. Mulig jeg var full da jeg leste det. Du har bare fått med deg den første delen, tydeligvis. Har ikke klart å holde en døgnrytme i mer enn 10 dager. Som i natt; redigerte bilder til rundt fire, la meg, plukka opp en bok og leste til halv seks, sov to timer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har akkurat lest en av de verste bøkene jeg noen gang har lest. Og jeg følte jeg måtte lese ferdig - og det verste er at det er laget fire bøker i denne serien. Jeg tror jeg bare går å legger meg igjen. Hva har du lest? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 No har eg hatt nynorskstil. Eg håper den blei bra. No har eg hatt nynorskstil. Eg håper den blei bra. Bruka du i-endingar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kva er i-endingar?? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 That's a no, then. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 har eg gjort noko galt 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 DNFK burde ha egen "kun ny-norsk" uke en gang i måneden. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Steike. Der mista jeg mobilen på bakken og knuste halve glasset. Den kom fort opp av lomma sammen med headset ledninga. Endret 3. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Eg foreslår at nynorsk-veka startar idag. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 DNFK burde ha egen "kun ny-norsk" uke en gang i måneden. Høyr, høyr! "Skvatarausi rykkja rova", "Hufsetufsen gjekk stabeint med fesselet attom myrkrykkjekrulla", "Sausamrøyra stend i hermeteken", "Homsepomsen volte ofseleg øsing i vasstraug" … Ah, så lenge det stend i bokji er eg meir enn nok nøgd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 No skal eg sove som det late dovendyret eg er God natt 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skal jeg få kraftig diaré igjen? hvis det er sånn du reagerer på 9 tommer i rompa så greit. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Legesentre er bare kjedelig. Whats up queers&deers? Edit: bytex, kjenner følelsen. Jeg knuste min på lørdag (edru).... Endret 3. september 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Gjør egentlig ikke så mye, tlf virker jo helt fint bare halve skjermen som er splintrete. Gammel Galaxy S3, bryr meg ikke så hardt. Det er visst mye dyrere å bytte skjerm på samsung siden man må bytte et helt kretskort. Endret 3. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg