Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I alle mine 22 år som aktiv masturbist har jeg ALDRI opplevd blueballs.

Serr?

Aldri endt opp med å sove ved siden av ei jente du har sinnsykt lyst på men som ikke har lyst den natta?

Det har jeg ihvertfall, 9-10 timer med konstant hardon og lite søvn siden jeg ikke får den ned er ikke akkurat behagelig.

Lenke til kommentar

I alle mine 22 år som aktiv masturbist har jeg ALDRI opplevd blueballs.

Serr?

Aldri endt opp med å sove ved siden av ei jente du har sinnsykt lyst på men som ikke har lyst den natta?

Det har jeg ihvertfall, 9-10 timer med konstant hardon og lite søvn siden jeg ikke får den ned er ikke akkurat behagelig.

Nope, jeg sover ikke ved siden av folk

Lenke til kommentar

Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge

Er det bare den ene ballen?

Hehehe. Ja, om gangen hvertfall

Da har jeg en idè, jeg har opplevd det, og veldig mange andre, men noen har visst problemer med det.

Det kan være testikkelvridning. Høres veldig sånn ut.

Lenke til kommentar

Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge

Er det bare den ene ballen?

Hehehe. Ja, om gangen hvertfall

Da har jeg en idè, jeg har opplevd det, og veldig mange andre, men noen har visst problemer med det.

Det kan være testikkelvridning. Høres veldig sånn ut.

var redd for det siden det ikke ga seg, men nå har jeg en knapp på kronisk betennelse som kommer og går (y)
Lenke til kommentar

var redd for det siden det ikke ga seg, men nå har jeg en knapp på kronisk betennelse som kommer og går (y)

Greit å ta en tur til lege hvis det skjer igjen, begge deler kan vel gi problemer med infertilitet.

"Kronisk bitestikkelbetennelse vil vanligvis føre til permanent skade eller ødeleggelse av bitestikkelen og testikkelen som fører til infertilitet og / eller hypogonadisme, og en infeksjon kan spre seg videre i kroppen. Kronisk smerte er også vanlig ved ubehandlet kronisk bitestikkelbetennelse"

Neitakk...

Hva er greia med quotes nå egentlig, dritvanskelig å få sletta ting inne quotes, det jeg skal quote ender opp i overskriften til quoten over osv.

Endret av multisync
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...