Lunalotic Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har vel aldri sagt det? Trodde du sa det bare var da du var liten at du satt under teppe og leste bøker hele natta. Men at du nå i voksen alder hadde sluttet med det, da du måtte på jobb. Mulig jeg var full da jeg leste det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Våknet med håven ball og umenneskelige smerter Blueballs? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 I alle mine 22 år som aktiv masturbist har jeg ALDRI opplevd blueballs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 No har eg hatt nynorskstil. Eg håper den blei bra. No har eg hatt nynorskstil. Eg håper den blei bra. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 I alle mine 22 år som aktiv masturbist har jeg ALDRI opplevd blueballs. Serr? Aldri endt opp med å sove ved siden av ei jente du har sinnsykt lyst på men som ikke har lyst den natta? Det har jeg ihvertfall, 9-10 timer med konstant hardon og lite søvn siden jeg ikke får den ned er ikke akkurat behagelig. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge Er det bare den ene ballen? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge Er det bare den ene ballen? Hehehe. Ja, om gangen hvertfall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 I alle mine 22 år som aktiv masturbist har jeg ALDRI opplevd blueballs. Serr? Aldri endt opp med å sove ved siden av ei jente du har sinnsykt lyst på men som ikke har lyst den natta? Det har jeg ihvertfall, 9-10 timer med konstant hardon og lite søvn siden jeg ikke får den ned er ikke akkurat behagelig. Nope, jeg sover ikke ved siden av folk Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge Er det bare den ene ballen? Hehehe. Ja, om gangen hvertfall Da har jeg en idè, jeg har opplevd det, og veldig mange andre, men noen har visst problemer med det. Det kan være testikkelvridning. Høres veldig sånn ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Nope, jeg sover ikke ved siden av folk Kun oppå eller under? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Neh, holder meg unna folk generellt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Må være trist hallo 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Nope, jeg slipper å syte over å være så eeeeeeeeeeeensom fordi jeg ikke har noen å sove med. Som du gjør omtrent hver kveld. Har det helt fint. Endret 3. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skulle noen ganger ønske at jeg klarte det. Jenter får meg erfaringsmessig bare til å gjøre dumme ting og føle meg deppa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har aldri klaget på at jeg må sove alene wtf 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har det ganske ofte egentlig. Begynner å tro det kronisk betennelse... har forsåvidt gått over nå, men aldri vart så lenge Er det bare den ene ballen? Hehehe. Ja, om gangen hvertfall Da har jeg en idè, jeg har opplevd det, og veldig mange andre, men noen har visst problemer med det. Det kan være testikkelvridning. Høres veldig sånn ut. var redd for det siden det ikke ga seg, men nå har jeg en knapp på kronisk betennelse som kommer og går (y) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skulle noen ganger ønske at jeg klarte det. Jenter får meg erfaringsmessig bare til å gjøre dumme ting og føle meg deppa. Ja, og ved å holde meg unna alle typer forhold slipper jeg å være deppa pga alt mulig som har med det å gjøre. Win/win. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) var redd for det siden det ikke ga seg, men nå har jeg en knapp på kronisk betennelse som kommer og går (y) Greit å ta en tur til lege hvis det skjer igjen, begge deler kan vel gi problemer med infertilitet. "Kronisk bitestikkelbetennelse vil vanligvis føre til permanent skade eller ødeleggelse av bitestikkelen og testikkelen som fører til infertilitet og / eller hypogonadisme, og en infeksjon kan spre seg videre i kroppen. Kronisk smerte er også vanlig ved ubehandlet kronisk bitestikkelbetennelse" Neitakk... Hva er greia med quotes nå egentlig, dritvanskelig å få sletta ting inne quotes, det jeg skal quote ender opp i overskriften til quoten over osv. Endret 3. september 2014 av multisync 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skulle noen ganger ønske at jeg klarte det. Jenter får meg erfaringsmessig bare til å gjøre dumme ting og føle meg deppa. Ja, og ved å holde meg unna alle typer forhold slipper jeg å være deppa pga alt mulig som har med det å gjøre. Win/win. Høres igrunn kjipt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg