Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 nesten så jeg konverterer til nonne for her er folk ute etter å ta meg om jeg nevner ordet truse ((ps det høres ut som jeg ikke har kommet over at jeg ble kalt tøs, men det har jeg altså no worries)) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. SLUTT Å SNAKK OM MAT. Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs. Hvem er denne karen som står på kjø-kkenet ? Han ligner litt på Max Zorin i grunn det er ikke han men Walken-Blund "adult baby diaper lover" Bleieskiftarbeider av Ø Sunde ja Endret 2. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har dusjet proud 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 har allerede sittet for lenge oppe. god natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 nattaa 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 nesten så jeg konverterer til nonne for her er folk ute etter å ta meg om jeg nevner ordet truse ((ps det høres ut som jeg ikke har kommet over at jeg ble kalt tøs, men det har jeg altså no worries)) Vel, du ser jo bra ut, så det er vel ikke rart folk ønsker å ta deg. Hardt opp mot veggen f.eks. Eller ute i skog og mark. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 true story man 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja Teitgutt, korleis går det i byen? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hehe, du spør ein skikkeleg vestlending korleis det er på austlandet, ja. Oslo er heilt greit. Bergen er mykje tøffare, men har jo sagt tusen på tusen av gonger at eg hadde blitt der om studiet eksisterte der. Mykje fritid og øl og sånt, men får ikkje like varierte dagar som i Bergen. Alle venene eg hadde her frå før fikk seg kjæreste over sommaren, så dei er no blitt heilt pyton å vere med. Kjem ein til flyttande snart då, så då satser eg på at det tar seg opp. I by'n då? Noko fres? Mange som har droppa ut over sommaren? Får stadig snaps om at eg er sakna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 true story man Hadde jeg bare vært yngre … Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) EDIT: Slett Endret 3. september 2014 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 true story man Hadde jeg bare vært yngre Over 16 er lovlig, men gjerne ikke sosialt akseptert. Du får finne ut hva som veier tyngst Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hadde jeg bare vært yngre … Trodde du sa du hadde normal døgnrytme ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har vel aldri sagt det? true story man Hadde jeg bare vært yngreOver 16 er lovlig, men gjerne ikke sosialt akseptert. Du får finne ut hva som veier tyngst Stigmaet er likevel at hu bor i Haugesund, ikke alderen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jadaaaaaa. Sjukemelding ♡ håper dere er ute og betaler skatt for meg nå! Drittdag... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Faen altså, ikke så spennandes å selge ting på finn.no allikevel. Lite keen på å sende ting som veier 45 kg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jadaaaaaa. Sjukemelding ♡ håper dere er ute og betaler skatt for meg nå! Drittdag... Hva skjer? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Våknet med håven ball og umenneskelige smerter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg