Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

nesten så jeg konverterer til nonne for her er folk ute etter å ta meg om jeg nevner ordet truse

((ps det høres ut som jeg ikke har kommet over at jeg ble kalt tøs, men det har jeg altså no worries))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat.

SLUTT Å SNAKK OM MAT.

Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs.

Hvem er denne karen

som står på kjø-kkenet ?

Han ligner litt på Max Zorin i grunn

det er ikke han men Walken-Blund :D

"adult baby diaper lover"

Bleieskiftarbeider av Ø Sunde ja :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

nesten så jeg konverterer til nonne for her er folk ute etter å ta meg om jeg nevner ordet truse

((ps det høres ut som jeg ikke har kommet over at jeg ble kalt tøs, men det har jeg altså no worries))

Vel, du ser jo bra ut, så det er vel ikke rart folk ønsker å ta deg. Hardt opp mot veggen f.eks. Eller ute i skog og mark.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, du spør ein skikkeleg vestlending korleis det er på austlandet, ja. Oslo er heilt greit. Bergen er mykje tøffare, men har jo sagt tusen på tusen av gonger at eg hadde blitt der om studiet eksisterte der. Mykje fritid og øl og sånt, men får ikkje like varierte dagar som i Bergen. Alle venene eg hadde her frå før fikk seg kjæreste over sommaren, så dei er no blitt heilt pyton å vere med. Kjem ein til flyttande snart då, så då satser eg på at det tar seg opp. I by'n då? Noko fres? Mange som har droppa ut over sommaren? Får stadig snaps om at eg er sakna.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...