Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Men hvor går grensen? Kan man sikte 4åring som tar med seg kniv på skolen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Du forstår vel at det er en viss forskjell mellom en 3-åring som pisser i parken og en gjeng med 9-åringer som planlegger og tydelig har skaffet det de trenger for å gjennomføre en kidnapping/drap/tortur av noen? Det er rimelig tydelig at disse ungene har planlagt dette godt, jeg tror nemlig ikke at du bare finner håndjern sånn uten videre i leketøysbutikken. Eller mener du at de skulle fått lov å gjennomføre handlingene bare fordi at de er barn? Selvfølgelig skulle de ikke fått lov til å gjennomføre. Men jeg tror ikke en siktelse er veien å gå. Disse barna bør bli fanget opp, men ikke av rettsystemet. Her mener jeg barnevern og eventuelt psykiatri er tingen. En siktelse indikerer at man ønsker å å straffeforfølge dem. Til det mener jeg de er for unge til å kunne være fullstendig klar over sine handlinger. Ei heller fullstendig klar over konsekvenser. Et annet eksempel jeg kommer på i farta er da en 9-åring ble siktet for voldtekt av en 8-åring. Her er det noe fullstendig galt. edit: Hadde dette vært Siste Ordet 6 så hadde en moderator kommet inn og vist oss til politikk-forumet nå. Endret 3. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 edit: Hadde dette vært Siste Ordet 6 så hadde en moderator kommet inn og vist oss til politikk-forumet nå. Ikke del ut ideer. oO Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helloooo. Det gleder meg å se litt reell debatt her. Men det hører strengt talt ikke hjemme her. (How much it pains me to say this...) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det ikke lov å diskutere politikk når man er på café? Jo, siktelse er på sin plass Lars, "straffen" blir psykiatrisk behandling - ikke fengsel hvis du forstår meg rett nå. Det er altså sånn jeg mener det burde fungere, ikke at jeg kan garantere for hva de foretar seg i USA, der kan jo det mest utrolige foregå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da er vi nok bare fundamentalt uenige i hvordan saksbehandlingen i en slik sak skal foregå. Sånn for å prøve å avslutte så ikke Marley får helt fnatt. Personlig så mener jeg at slike ting kan ordnes uten siktelse. Godt det er lov å være uenig. Hadde ikke blitt mye diskusjon på diskusjon.no om alle hadde vært enige. Har forresten drivi å lurka litt på kvinneguiden for moro skyld. DER er det snakk om tanteklubb der. Og stakkars den som ikke er enig med flokken. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har forresten drivi å lurka litt på kvinneguiden for moro skyld. DER er det snakk om tanteklubb der. Og stakkars den som ikke er enig med flokken. Bare husk at kvinner ikke eksisterer på nett, så kvinneguiden er en gjeng pubertale guttunger som troller. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helt riktig Lars, vi er kun uenige om saksgangen. Ja, det er vel best å holde innholdet i denne tråden til svada, så kan man heller dra diskusjonene i de delene av forumet hvor de hører hjemme. Jeg er enda ikke helt komfortabel med lingoen i denne delen av forumet da jeg ikke egentlig har funnet den før nå nylig, men jeg jobber med saken. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bare husk at kvinner ikke eksisterer på nett, så kvinneguiden er en gjeng pubertale guttunger som troller.Pubertale gutter er sjeldent optatt av å snakke så mye om andres peniser, og hvordan de liker dem. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Pubertale gutter er sjeldent optatt av å snakke så mye om andres peniser, og hvordan de liker dem. Som dere ser her har aldri NgZ vært inne på Kvinneguiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bare husk at kvinner ikke eksisterer på nett, så kvinneguiden er en gjeng pubertale guttunger som troller.Pubertale gutter er sjeldent optatt av å snakke så mye om andres peniser, og hvordan de liker dem. Nå har vel den godeste bundy bruker der så jeg ser ikke bort i fra at Nie har rett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Pubertale gutter er sjeldent optatt av å snakke så mye om andres peniser, og hvordan de liker dem. Åh? Oo Jeg tror aldri jeg har hørt så mye snakk om andres peniser som den gangen jeg gikk på ungdomskolen. o.O Edit: Merk, her snakker vi om guttene. Jentene var for sjenert til å si "fitte" på den tida. Lulz. Endret 3. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Som dere ser her har aldri NgZ vært inne på Kvinneguiden.Det er godt å få bekreftet at vi er det overlegne kjønnet innimellom. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da lærte jeg ett nytt utrykk i dag. "Kjøre kølla som ett godstog inn i brunøyet". Flott språk på disse kjerringene. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det er godt å få bekreftet at vi er det overlegne kjønnet innimellom. Det er bare løgner som trenger bekreftelser. Endret 3. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 EGA eller VGA? Gamle EGA-spill er digg Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hallo folkens. Skjer? Fikk nettopp kabinettet mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva slags kabbis da? Må vite om du har god smak/peiling vettu. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Lian Li PC-V2100B Plus II. Stilrent, vakkert og aluminium. Endret 3. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jamen, da HAR du jo god smak da jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg