KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Recovering chocoholic? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er sulten.. jeg tror jeg har innvollsorm. Alltid sulten. Bendelorm ligger til familien. Takk for incitament til å lære meg å lage lapskaus, om ikke annet. Vil en ha noe gjort, så må en gjøre det sjæl. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Jaa Ps visste dere at det er plass til hele norges befolkning presset sammen i østfold(tror jeg det var) fylke?? Norge er på størrelse med Japan i flateinnhold. Dvs. Japan er noe større. I Japan bor det 120 millioner mennesker. Det bor ikke folk i Norge. *** Dårlig gjort å gjøre meg fysen på alt fra lapskaus til raspeballer så sent på kvelden, forøvrig. Endret 2. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hørte jeg snakk om bombing av land her? Da er dette verktøyet PERFEKT! http://nuclearsecrecy.com/nukemap/classic/ Enjoy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har dere noen gang kastet opp av dårlig samvittifhet?? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har sjelden dårlig samvittighet, og kaster sjelden opp. Flere år siden sist faktisk, for begge deler. Hjelper når man ikke bryr seg særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har ikke kastet opp på flere år pga emetofobi, men har opplevd å ha så dårlig samvittighet at jeg satt og brakk meg 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Sist jeg kastet opp var helt tilfeldig. Fikk bare omgangssyke out of nowhere, midt på natta på en fredag. Satt og spilte FF14 helt normalt, så begynte jeg å føle meg klein og uggen og gikk og la meg. Plutselig hadde jeg oppkast i halsen og måtte springe på dass, og der var det full fart hele natta og dagen etter. Ingen er så morsomt som prosjektilspying.. Endret 2. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Begynte å brekke meg ifjor faktisk. Var en slik kjøttbit med ei seig slintre som var veldig lang. Den ene biten gikk ned i halsen, og kjøttslintren hang igjen i biten som var igjen i munnen. Klarte ikke å hoste det opp, så da var det rett på brekkinga. Men fikk den opp til slutt uten å spy. Heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Her har dere snakket om mat og namnam i hele kveld, og det utvikler seg til en diskusjon om omgangssyke? o.O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vi kan sikkert snike inn litt onani også før klokken blir 00:00. Eller hva folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 æsjj nei onanisnakk er tøsete, tabu, skittent og ekkelt fy her er det strengt forbudt 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Hvorfor skal man på død og liv SNAKKE om det, er jo bare å gjøre det. Trenger ikke fortelle hele verden. Endret 2. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 hvorfor skal man på død og liv snakke om mat når man bare kan spise den beat that 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Oppkast er noe av det verste jeg vet. Det er ikke ofte jeg må, heldigvis. Kun når jeg er syk (som nå) og hvis jeg spiser veldig feil (også som nå). Men stort sett klarer jeg å holde det nede. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 nei onanisnakk er tøsete, tabu, skittent og ekkelt fy her er det strengt forbudtForbudt her? HAHAHAHAHA Oh hell no. Her har det vært snakk om sex og dop og onani i mange, mange år. Hvorfor skal man på død og liv SNAKKE om det, er jo bare å gjøre det. Trenger ikke fortelle hele verden.Hvorfor ikke? Noen liker å se på, tross alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) samme her jeg blir av en elller annen grunn aldri syk med oppkast heller:S vet ikke helt om det har noe med angsten for å spy eller om det er at jeg rett og slett ikke blir sånn syk ja onanisnakk er forbudt her spesielt for jenter spesielt for meg alle jenter som snakker om det er horer det vet du vel Endret 2. september 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja. Alle er ute etter deg, Pessi. Eller så er du paranoid. Ett av to. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 ja onanisnakk er forbudt her spesielt for jenter spesielt for meg alle jenter som snakker om det er horer det vet du velDet du trenger er en solid dose med I don't give a fuck. Og snakk om sex og onani så mye du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg