Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Vel, jeg kjenner folk som lider av pstd av mye "mildere" ting, så folk reagerer forskjellig på ting. La oss drepe alle i et land fordi noen har traumer. Er det det du sier? Jeg tror jeg bare kan gi opp egentlig Det høres verre ut når jeg skriver det ned enn i hodet mitt, men jeg vet ikke lenger alt er en ond sirkel Endret 2. september 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Og forresten. Noen tanker burde aldri bli skrevet ned. Dere vet faen meg ikke hvem som leser det dere skriver. Eventuelt så kan dere sitte på PM å diskutere alle barna dere ønsker skal dø. Enig der. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har koblet et vanlig (windows-)tastatur til Macen min nå, og istedet for alt-tab er det nå windows-tab for å bytte program, og tegn som krøll-parentes etc er ikke slik det er på windows. Finnes det en lettvint måte å endre keyboard hotkeys mens jeg benytter eksternt tastatur på? Slik at jeg skal slippe å måtte benytte meg av et Mac-tastatur, eller memorisere alle mulige tegn på mac, som jeg allerede kan på windows. Ga dette mening? Unnskyld, men jeg tror du har gått feil? Vær vennlig å forlat kafeen før kinder og pessi begynner å krangle over 10 sider om hvilken knapp som gjør hva 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har koblet et vanlig (windows-)tastatur til Macen min nå, og istedet for alt-tab er det nå windows-tab for å bytte program, og tegn som krøll-parentes etc er ikke slik det er på windows. Finnes det en lettvint måte å endre keyboard hotkeys mens jeg benytter eksternt tastatur på? Slik at jeg skal slippe å måtte benytte meg av et Mac-tastatur, eller memorisere alle mulige tegn på mac, som jeg allerede kan på windows. Ga dette mening? Egentlig ikke. Du har mac, men du vil at den skal være en PC? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har koblet et vanlig (windows-)tastatur til Macen min nå, og istedet for alt-tab er det nå windows-tab for å bytte program, og tegn som krøll-parentes etc er ikke slik det er på windows. Finnes det en lettvint måte å endre keyboard hotkeys mens jeg benytter eksternt tastatur på? Slik at jeg skal slippe å måtte benytte meg av et Mac-tastatur, eller memorisere alle mulige tegn på mac, som jeg allerede kan på windows. Ga dette mening? Unnskyld, men jeg tror du har gått feil? Vær vennlig å forlat kafeen før kinder og pessi begynner å krangle over 10 sider om hvilken knapp som gjør hva FOR FAEN ER DU HELT PSYKOPAT ELLER?! MAC HVA FAEN DU HAKKE EMPATI ATOMBOMBE STRAUMATISKE LIDELSER ÆÆÆÆÆÆÆÆÆH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 ps kan vi slutte denne diskusjonen nå jeg klarer uansett ikke å unngå personangrep merker det kommer snart 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Har koblet et vanlig (windows-)tastatur til Macen min nå, og istedet for alt-tab er det nå windows-tab for å bytte program, og tegn som krøll-parentes etc er ikke slik det er på windows. Finnes det en lettvint måte å endre keyboard hotkeys mens jeg benytter eksternt tastatur på? Slik at jeg skal slippe å måtte benytte meg av et Mac-tastatur, eller memorisere alle mulige tegn på mac, som jeg allerede kan på windows. Ga dette mening? Egentlig ikke. Du har mac, men du vil at den skal være en PC? Neida, jeg vil at den skal være en mac, men jeg vil at tastaturet skal oppføre seg annerledes. Så istedet for å manuelt mappe om X-antall keys, så lurte jeg på om det fantes software som har blitt laget for folk i samme situasjon som meg. Eksempel; dette tegnet | er vanligvis til venstre for 1 på et windowstastatur, mens på mac er det alt+7. Jeg vil at det skal fortsette å være til venstre for 1, mens jeg har et ISO105 tastatur laga for windows, og ikke mac. Hvis det gir mening. Men får vel bare lete litt mer Altså; mens jeg benytter laptop-keyboard, eller et mac-tastatur, så er shortcuten alt+7, mens når jeg har koblet til et windows-tastatur, så kan jeg toggle en switch som remapper alle disse tegnene som er annerledes på mac enn på windows. Endret 2. september 2014 av Ajaco Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 et drap her og et drap der, er det så nøye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hoppa i dusjen før jeg skulle legge meg. Dusja, og når jeg tusla ut av badet klarte jeg å tråkke på en helvetes drittflaske som så absolutt ikke skal ligge der, miste balansen og knuse hodet i veggen. Fett. Satser på en ålreit natts søvn ihvertfall, i morra skal jeg kjefte sjefen full. Har! Hoppa i dusjen før jeg skulle legge meg. Dusja, og når jeg tusla ut av badet klarte jeg å tråkke på en helvetes drittflaske som så absolutt ikke skal ligge der, miste balansen og knuse hodet i veggen. Fett. Satser på en ålreit natts søvn ihvertfall, i morra skal jeg kjefte sjefen full. Har! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 ps kan vi slutte denne diskusjonen nå jeg klarer uansett ikke å unngå personangrep merker det kommer snart Trenger ikke snakke mer om det. Buttom line er: Om de heller ville dø enn å vinne krigen, hadde de begått selvmord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har lyst til å si noe nå, men da blir det en ny diskusjon så skal la være Har dere hatt en fin dag folkens?? 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har lyst til å si noe nå, men da blir det en ny diskusjon så skal la være Har dere hatt en fin dag folkens?? Voksent av deg! Ja. Men dårlig vær. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror helt alvorlig jeg er avhengig av sjokolade. Hadde ganske vondt i hodet i helgen - og jeg spiste ikke så mye sjokolade. Kan det ha en sammenheng? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er også avhengig av sjokolade så feel u Jeg har faktisk hatt en ganske ok dAg 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hoppa i dusjen før jeg skulle legge meg. Dusja, og når jeg tusla ut av badet klarte jeg å tråkke på en helvetes drittflaske som så absolutt ikke skal ligge der, miste balansen og knuse hodet i veggen. Fett. Satser på en ålreit natts søvn ihvertfall, i morra skal jeg kjefte sjefen full. Har! Hoppa i dusjen før jeg skulle legge meg. Dusja, og når jeg tusla ut av badet klarte jeg å tråkke på en helvetes drittflaske som så absolutt ikke skal ligge der, miste balansen og knuse hodet i veggen. Fett. Satser på en ålreit natts søvn ihvertfall, i morra skal jeg kjefte sjefen full. Har! karma Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror helt alvorlig jeg er avhengig av sjokolade. Hadde ganske vondt i hodet i helgen - og jeg spiste ikke så mye sjokolade. Kan det ha en sammenheng? Jeg leste en fransk artikkel på vaner og avhengigheter som var basert på et sosialt eksperiment utført av skikkelige forskere over en periode på 6 år, med over 10 tusen deltagere. De vanligste avhengighetsmidlene (tobakk og alkohol) gir tydelige og typiske symptomer som abstinenser, kaldsvette og såkalt "sug", men de som for eksempel er avhengig av brus, godteri, eller mindre vanlige ting, kan oppleve alt i fra anal kløe til depresjon om de er for lenge uten. Litt rart! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har akkurat hørt igjennom den nye Basement Jaxx plata, det her er virkelig fantastisk. annbefales alle. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror helt alvorlig jeg er avhengig av sjokolade. Hadde ganske vondt i hodet i helgen - og jeg spiste ikke så mye sjokolade. Kan det ha en sammenheng? Jeg leste en fransk artikkel på vaner og avhengigheter som var basert på et sosialt eksperiment utført av skikkelige forskere over en periode på 6 år, med over 10 tusen deltagere. De vanligste avhengighetsmidlene (tobakk og alkohol) gir tydelige og typiske symptomer som abstinenser, kaldsvette og såkalt "sug", men de som for eksempel er avhengig av brus, godteri, eller mindre vanlige ting, kan oppleve alt i fra anal kløe til depresjon om de er for lenge uten. Litt rart! Så hvis dere ser en mann klø seg i ræven er det bare meg på sjokolade rehab. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg