Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

+, kanskje bedre å drepe 5 mill barn med en bombe, enn å drepe 20 mill barn over en 200års krig

Det har aldri skjedd.

Tenk på hiroshima, bare at bombene i dag har omtrent 23 ganger så stor effekt.

Pessi, hva faen snakker du om? Barn og mødre som lever i krig er ødelagte?

Det var en dårlig idê å starte politisk diskusjon i denne tråden.....

Slippe bombe... makan..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+, kanskje bedre å drepe 5 mill barn med en bombe, enn å drepe 20 mill barn over en 200års krig

Det har aldri skjedd.

Tenk på hiroshima, bare at bombene i dag har omtrent 23 ganger så stor effekt.

Pessi, hva faen snakker du om? Barn og mødre som lever i krig er ødelagte?

Det var en dårlig idê å starte politisk diskusjon i denne tråden.....

Slippe bombe... makan..

Skjønner ikke at du gidder å la deg hisse opp engang. Let it go..

*klappe på hodet*

Lenke til kommentar

Det er en slags rasisme å si slike ting som dere gjør. Ikke minst på grensen til psykopatisk!

Edit: Fant ikke ordet jeg leita etter. Vet dere ikke sa noe rasistisk, nvm det.

Poenget er at dere ikke ser det slik som dere burde. Om det var krig i Norge, ville dere heller bli blåst i filler, i stedenfor å få f.eks Amerikansk-militær bistand, som ville gjort sjangsen for seier veldig stor?

Endret av KinderLinda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det er en slags rasisme å si slike ting som dere gjør. Ikke minst på grensen til psykopatisk!

Rasisme rly?? Det har ingenting med hvem de er, hudfargen deres eller hvor de er fra. Jeg synes bare det er helt forferdelig hvordan enkelte har det i for eksempel gaza, og det virker ikke som det vil ta slutt heller. Du bør forresten ta et lite googlesøk på hva en psykopat er.

Men innrømmer at jeg ikke vet så mye om konflikten, og det er sikkert mange oppegående byer i israel også

fikk faktisk litt dårlig samvittighet nå, men synes synd på folk vil bare ikke at de skal ha det vondt :(

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rasisme rly?? Det har ingenting med hvem de er, hudfargen deres eller hvor de er fra. Jeg synes bare det er helt forferdelig hvordan enkelte har det i for eksempel gaza, og det virker ikke som det vil ta slutt heller. Du bør forresten ta et lite googlesøk på hva en psykopat er.

Men innrømmer at jeg ikke vet så mye om konflikten, og det er sikkert mange oppegående byer i israel også

fikk faktisk litt dårlig samvittighet nå, men synes synd på folk vil bare ikke at de skal ha det vondt :(

For det første - jeg edita posten med en gang og forklarte "rasisme" greia.

For det andre - Psykopati er perfekt ord for folk med manglende empati. Siden dere HAR empati i dagliglivet, er vell idioti et bedre ord.

For det tredje - Du sier du ikke vet så mye om saken, og da er mer eller mindre alt du sier av null interesse for meg.

Vi legger den flat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

For det første - jeg edita posten med en gang og forklarte "rasisme" greia.

For det andre - Psykopati er perfekt ord for folk med manglende empati. Siden dere HAR empati i dagliglivet, er vell idioti et bedre ord.

For det tredje - Du sier du ikke vet så mye om saken, og da er mer eller mindre alt du sier av null interesse for meg.

Vi legger den flat.

Jeg mangler absolutt ikke empati iallefall. Jeg tror bare på at døden er bedre enn livet, altså jeg vil de bare det beste. Det høres kanskje litt sykt ut at jeg mener de bør avlives, men det kom ut litt feil. Virker ikke som du vet så mye om hvordan mennesker i krig ofte påvirkes av det, så da er i bunn og grunn det du skriver totalt uinteressant for meg og snx

• Liker 1
Lenke til kommentar

Visste ikke du har vert i krig, pessi :(

Kanskje du vet at de fleste som bor i krigsherjede land kjemper hver dag for å overleve?
Skal tro om de vil dø.

Du sier du ikke kan noe om saken, Pessi.

Jeg kan veldig mye om saken. Så ikke si til meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om.

Jeg har ikke opplevd krig, men det har ikke Jan Egeland heller.

Endret av KinderLinda
Lenke til kommentar

Har koblet et vanlig (windows-)tastatur til Macen min nå, og istedet for alt-tab er det nå windows-tab for å bytte program, og tegn som krøll-parentes etc er ikke slik det er på windows. Finnes det en lettvint måte å endre keyboard hotkeys mens jeg benytter eksternt tastatur på? Slik at jeg skal slippe å måtte benytte meg av et Mac-tastatur, eller memorisere alle mulige tegn på mac, som jeg allerede kan på windows.

Ga dette mening?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...