Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 *ingen kommentar* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Beklager, Darky, men jeg gjorde deg akkurat gravid. w00t, jeg som går på prevansjon og alt? Dang! Jeg visste at jeg ikke burde ha tenkt på ordet "Sex". Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. SLUTT Å SNAKK OM MAT. Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs. Da er det ikke menn du har møtt! Gutter kan ikke lage mat, kun ekte menn! Feel free to demonstrate.. Nææ.. Har nettopp spist meg god og mett (sjeldenhet til meg å være), må nok vente til en annen dag Hva bestiller du for å bli overbevist da? xD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nei, jeg hører til naken på ett soverom. Nå skulle jeg til å påpeke hvor soverommet mitt var hen, men så kom jeg på at det har jeg gitt beskjed om før Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. Bare tull, den veien går gjennom munnen. Magen smaker da ikke på maten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. SLUTT Å SNAKK OM MAT. Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs. Da er det ikke menn du har møtt! Gutter kan ikke lage mat, kun ekte menn! Feel free to demonstrate.. Nææ.. Har nettopp spist meg god og mett (sjeldenhet til meg å være), må nok vente til en annen dag Hva bestiller du for å bli overbevist da? xD Raspeballer med saltkjøtt.. Den mannen som lager det og får det godkjent skal jeg faen meg sperre inne og aldri slippe ut av huset Men en deilig entrecote med godt tilbehør slår heller ikke feil. Nei, jeg hører til naken på ett soverom. Nå skulle jeg til å påpeke hvor soverommet mitt var hen, men så kom jeg på at det har jeg gitt beskjed om før Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. Bare tull, den veien går gjennom munnen. Magen smaker da ikke på maten. Den pizzaen du snappet.. herregud. Vann i munnen. We wants it! Endret 2. september 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det var en helt standard greie fra frysedisken på butikken. Men det var jo ikke så ille likevel Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Eyy! Jeg får ikke snap av pizza, bare hjemmelaget dressing Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Den ligger i My Story. Ikke min feil at du ikke har sett den. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jegvil og ha matsnaps, får bare pupper om ddagen. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 jeg har ikke snappet deg pupper i dag. hvem skal dø?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 jeg skal begynne å lage mat fra imorgen av skal lære meg å knytte skolisser også skal bli superwife bortsett fra at jeg ikke skal gifte meg 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Raspeballer med saltkjøtt.. Den mannen som lager det og får det godkjent skal jeg faen meg sperre inne og aldri slippe ut av huset Men en deilig entrecote med godt tilbehør slår heller ikke feil. Vel.. Nå er ikke akkurat raspeballer min spesialitet (aldri prøvd å lage det før). Entrecote derimot kan jeg gjerne lage Spesialiteten min derimot er mer i retning av italiensk (og amerikansk) pizza og lasagne ^-^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg får en del matsnaps, si i fra om du vil bytte bilder admiralen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har bare fått to puppesnaps i dag. Og det på puppetirsdag... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vi skulle slutte å snakke om mat.. Dere tar livet av meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Om det er noen trøst orket jeg ikke lage taco i dag. Ble knekkebrød med ost på. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg slapp på et par haikere i dag forresten, kjørte dem langt ut på landet og lapp dem av, når jeg en time etter kjørte tilbake hadde dem fremdeles ikke fått haik videre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vi skulle slutte å snakke om mat.. Dere tar livet av meg! Jeg begynte å snakke om pupper. Er ikke det bedre? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jegvil og ha matsnaps, får bare pupper om ddagen. jeg har ikke snappet deg pupper i dag. hvem skal dø?? Jeg har bare fått to puppesnaps i dag. Og det på puppetirsdag... Hva er galt med verden? Finnes det bare to ting i verden å ta bilder av.. mat og pupper!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 imorgen skal jeg spise pizzabakeren 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg