Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Du duger bare til egg og bacon og det spiser jeg jo ikke. Men takk for at du meldte din interesse. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sa nudler, men ok Hmm.. jeg har faktisk begge deler her liggende, både rosiner og en sånn mega-pose (450g) med Chees-Doodles. Jeg kunne jo prøve komboen når helga nærmer seg igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ble faktisk inspirert til å lære meg matlaging!! Tenk å være jente og alt man kan lage er havregrøt 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Skal gi beskjed om jeg endrer mening. Kjenner jeg deg rett så venter du på meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Overmoden: Så mistenkelig ut som kjøtt det som er oppe ved siden av risen. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ble faktisk inspirert til å lære meg matlaging!! Tenk å være jente og alt man kan lage er havregrøt Er veldig gøy. Jeg elsker å lage mat. Prøve nye ting, finne opp ting selv og smake masse rart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tenkte jeg skulle mekke meg taco. Kjøttdeig. Ost. Isbergsalat. Uante mengder hot saus. Og litt jalapeno. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ble faktisk inspirert til å lære meg matlaging!! Tenk å være jente og alt man kan lage er havregrøt Tenk å være gutt og faktisk kunne lage noe mer enn havregrøt da xD Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Overmoden: Så mistenkelig ut som kjøtt det som er oppe ved siden av risen. Det er kjøtt. Dette ble laget før jeg ble veganer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. SLUTT Å SNAKK OM MAT. Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs. Endret 2. september 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er en jævel både på kjøkkenet og på soverommet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg skal "lage" (steke) wok senere i kveld Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror jeg er bunnløs.Du har bare ikke møtt en stor nok kar... Kunne liksom ikke ignorere den... 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er en jævel både på kjøkkenet og på soverommet. Jeg også. Vi burde gifte oss og få barn. Never mind, jeg har barn og har ingen planer om å gifte meg igjen. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 jeg lagde så mye til middag i går at jeg hadde rester til lunsj, middag og skal ha det samme til kvelds. Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. SLUTT Å SNAKK OM MAT. Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs. Da er det ikke menn du har møtt! Gutter kan ikke lage mat, kun ekte menn! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tror jeg er bunnløs.Du har bare ikke møtt en stor nok kar... Kunne liksom ikke ignorere den... Haha! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Beklager, Darky, men jeg gjorde deg akkurat gravid. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Veien til mitt hjerte går forøvrig også gjennom magen. Sikkert derfor jeg er singel. Altfor mange menn som ikke kan lage mat. SLUTT Å SNAKK OM MAT. Jeg har nettopp spist, men er fremdeles sulten. Jeg tror jeg er bunnløs. Da er det ikke menn du har møtt! Gutter kan ikke lage mat, kun ekte menn! Feel free to demonstrate.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg