Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fy æsj! Jeg er venn med en ekkel rasist og ABDL og han deler jo ofte bilder av folk i bleie eller har skittene diskusjoner om enkelte han ønsket var hannes og som var inkontinent sånn st han kunne stenge de inne på ett rom gi hun masse drikke og skifte bleie på henne.. Ofte.. Og nå så jeg at han faktisk har MAMMAEN sin på facebook! Fy noen er så ekkel! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Norge har ikke nok soldater til å dekke rogaland på kysten engang just saying vi hadde aldri klart oss uten nato Hvis vi blir angrepet må vi velge mellom å forsvare Slottet og Stortinget.. -_-' Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Norge har ikke nok soldater til å dekke rogaland på kysten engang just saying vi hadde aldri klart oss uten nato Det er utrolig mange land som hadde klart seg bedre uten NATO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 De velger sikkert å beskytte mette marit Det kan godt være linda, men norge er ikke en av de 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er vennSå slutt å vær venn med fyren om han alt han gjør er ekkelt? 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, det lager jeg ikke. Da lager jeg heller hjemmelaget veggis vårruller eller indisk mat. Hjemmelaget indisk? Tell me how! Har aldri blitt fornøyd når jeg har prøvd meg -_-' Forresten: Noen som vet om man kan få tak i det ene indiske Toro-kit'et med Curry? :/ Du kan få oppskrift på dal og curry. Og samosa. Er de tingene jeg mestrer Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 De velger sikkert å beskytte mette marit Det kan godt være linda, men norge er ikke en av de De kan bare se å bestemme seg for å beskytte meg... much more important! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 har man en stor nok hær skal man alltids finne en løsningDu skjønner nok ikke poenget. utslett alle involverte parter, problem løst Om russland invaderte Norge, hadde du sagt det samme da?Håper det var en spøk fra din side. Det var en spøk, men på en annen side ligger det noe i det også. Se f.eks på palestina og isreall konflikten, den vil aldri ende, kanskje begge landene likegodt kunne utslettes slik at vi en gang for alle kunne laget fred? Selvsagt er ikke det en human løsning, meeen... tja Norge har ikke nok soldater til å dekke rogaland på kysten engang just saying vi hadde aldri klart oss uten nato Det er ikke mange soldater, men norske soldater holder generelt et veldig høyt nivå, og teknologisk ligger norge langt fremme. Selvsagt, mot enorme nasjoner som Russland hadde man nok tapt om man sto alene. Fy æsj! Jeg er venn med en ekkel rasist og ABDL og han deler jo ofte bilder av folk i bleie eller har skittene diskusjoner om enkelte han ønsket var hannes og som var inkontinent sånn st han kunne stenge de inne på ett rom gi hun masse drikke og skifte bleie på henne.. Ofte.. Og nå så jeg at han faktisk har MAMMAEN sin på facebook! Fy noen er så ekkel! Jeg vet ikke hva abdl er, men han deler dette offentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jaa Ps visste dere at det er plass til hele norges befolkning presset sammen i østfold(tror jeg det var) fylke?? 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 adult baby diaper loverJa. om jeg ser det og alle andre så ser nok hun det og. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, det lager jeg ikke. Da lager jeg heller hjemmelaget veggis vårruller eller indisk mat. Hjemmelaget indisk? Tell me how! Har aldri blitt fornøyd når jeg har prøvd meg -_-' Forresten: Noen som vet om man kan få tak i det ene indiske Toro-kit'et med Curry? :/ Du kan få oppskrift på dal og curry. Og samosa. Er de tingene jeg mestrer Jaaaa! Tell me how great Master! xD Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, det lager jeg ikke.Da lager jeg heller hjemmelaget veggis vårruller eller indisk mat. Hjemmelaget indisk? Tell me how! Har aldri blitt fornøyd når jeg har prøvd meg -_-'Forresten: Noen som vet om man kan få tak i det ene indiske Toro-kit'et med Curry? :/ Du kan få oppskrift på dal og curry. Og samosa. Er de tingene jeg mestrer Jaaaa! Tell me how great Master! xD må bare skrive ned oppskriften Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 1625561_10153837643625643_225313274_n.jpg må bare skrive ned oppskriften Hva i pokker er det helt til venstre på tallerkenen? Ser ut som mini-chees doodles nesten xD Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) 1625561_10153837643625643_225313274_n.jpg må bare skrive ned oppskriften Hva i pokker er det helt til venstre på tallerkenen? Ser ut som mini-chees doodles nesten xD Det heter Spicy mix Er noe nudler, linser, peanøtter, erter og rosiner. Endret 2. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, det har jeg ikke laget selv du Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det heter Spicy mix Er noe nudler, linser, pianøtter, erter og rosiner. Sååå.... mini-chees doodles med rosiner? Ehm, wtf? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fysj og fy. Jeg tror du trenger en mann i ditt liv! Fysj og fy. Jeg tror du trenger en mann i ditt liv! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det heter Spicy mix Er noe nudler, linser, pianøtter, erter og rosiner. Sååå.... mini-chees doodles med rosiner? Ehm, wtf? Sa nudler, men ok Fysj og fy. Jeg tror du trenger en mann i ditt liv! Ja, det trenger jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg melder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg