Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kanskje jeg finner noen jeg kan tilfredstille seksuelt (mitt eneste tallent) Egner deg ikke på kjøkkenet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mitt eneste talent er å skape drama 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mitt eneste talent er å skape drama Alle jenter har et indre talent for å lage drama -_-' Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kanskje jeg finner noen jeg kan tilfredstille seksuelt (mitt eneste tallent) Egner deg ikke på kjøkkenet? Nei, jeg hører til naken på ett soverom. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mitt eneste talent er å skape drama Du er jo flink til andre ting og siden du kan tjene det jeg tjener i løpet av to dager på 2 timer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Flink til å være tøs 1 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kanskje jeg finner noen jeg kan tilfredstille seksuelt (mitt eneste tallent)Egner deg ikke på kjøkkenet? Nei, jeg hører til naken på ett soverom. Sant nok.. er nok litt bedre betalt enn yrket som kokk Men, du må jo ha et "fallback"-talent for de dagene du synes soverommet er for kjedelig? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Flink til å være tøs Er ikke dette gammelt nytt? Kanskje jeg finner noen jeg kan tilfredstille seksuelt (mitt eneste tallent)Egner deg ikke på kjøkkenet?Nei, jeg hører til naken på ett soverom. Sant nok.. er nok litt bedre betalt enn yrket som kokk Men, du må jo ha et "fallback"-talent for de dagene du synes soverommet er for kjedelig? Ja, da prøver jeg meg på kjøkkenet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1570258&p=21939001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jo, jaja bedre enn å ikke være god i noe as 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 har man en stor nok hær skal man alltids finne en løsning Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Kanskje jeg finner noen jeg kan tilfredstille seksuelt (mitt eneste tallent)Egner deg ikke på kjøkkenet?Nei, jeg hører til naken på ett soverom. Sant nok.. er nok litt bedre betalt enn yrket som kokk Men, du må jo ha et "fallback"-talent for de dagene du synes soverommet er for kjedelig? Ja, da prøver jeg meg på kjøkkenet. Hører det er etterspørsel etter lapskaus Endret 2. september 2014 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 har man en stor nok hær skal man alltids finne en løsning Du skjønner nok ikke poenget. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, det lager jeg ikke. Da lager jeg heller hjemmelaget veggis vårruller eller indisk mat. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 har man en stor nok hær skal man alltids finne en løsning Du skjønner nok ikke poenget. utslett alle involverte parter, problem løst Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 har man en stor nok hær skal man alltids finne en løsning Du skjønner nok ikke poenget. utslett alle involverte parter, problem løst Om russland invaderte Norge, hadde du sagt det samme da? Håper det var en spøk fra din side. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er sulten.. jeg tror jeg har innvollsorm. Alltid sulten. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, det lager jeg ikke. Da lager jeg heller hjemmelaget veggis vårruller eller indisk mat. Hjemmelaget indisk? Tell me how! Har aldri blitt fornøyd når jeg har prøvd meg -_-' Forresten: Noen som vet om man kan få tak i det ene indiske Toro-kit'et med Curry? :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Norge har ikke nok soldater til å dekke rogaland på kysten engang just saying vi hadde aldri klart oss uten nato 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er sulten.. jeg tror jeg har innvollsorm. Alltid sulten. Du må slutte å bestille slankepiller fra Mexico har jeg jo sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg