KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Melder meg ut av DNFK! Noen som vil lage lapskaus til meg? Gjerne Artig rett å lage til, det! Er du bare oppmerksomhettssyk? ... Det var en spøk.. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Du er 16 000 kg lapskaus Faen, er jeg så feit? Sorry, feitere :O Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 BRB KUTTE STRUPEN Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tok du henne med hjem for noen måneder? Er du så treg i avtrekkeren? Haha hahahahahahahahha Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 God morgen. Det er nå folk skal være våkne (men gjerne ikke på forumet). Da stikker jeg.. Håper du fikk med at jeg var våken sent, bla tilbake. Jeg så den Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 BRB KUTTE STRUPEN Film det og send til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Morna ujens 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Legit 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 BAJBAJ!Nå skal jeg finne kjærligheten, så kanskje jeg kan komme hjem fra jobb og få lapskaus! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bra hu der er bot elns for denne hønsegården er full. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Feeling hated 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kanskje jeg finner noen jeg kan tilfredstille seksuelt (mitt eneste tallent) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Feeling hated <3 her, en stk hjerte til deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Takk, medhøns 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva med å se denne KinderLinda? Hva ville du jeg skulle reagere på? Poenget var det samme som i ditt inlegg. PS: Ser hun bruker Ether som slang for internett, noen som har hørt den bruken før? http://en.wikipedia.org/wiki/Ether Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva med å se denne KinderLinda? Hva ville du jeg skulle reagere på? Poenget var det samme som i ditt inlegg. PS: Ser hun bruker Ether som slang for internett, noen som har hørt den bruken før? http://en.wikipedia.org/wiki/Ether Har hørt ordet "ethernet", men aldri "ether". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva ville du jeg skulle reagere på?En "Technology Analyst", ikke har peiling på hva 4chan er. Ei heller journalisten. Til tross for at 4chan har vært i medie flere ganger. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hva ville du jeg skulle reagere på?En "Technology Analyst", ikke har peiling på hva 4chan er. Ei heller journalisten. Til tross for at 4chan har vært i medie flere ganger. Ja, det vet jeg. Det var det jeg skrev tidligere (forrige side). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 BAJBAJ! Nå skal jeg finne kjærligheten, så kanskje jeg kan komme hjem fra jobb og få lapskaus! Jeg laget 3 liter med lapskaus senest på søndag. Jeg er så husmor atte fy.. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 BAJBAJ! Nå skal jeg finne kjærligheten, så kanskje jeg kan komme hjem fra jobb og få lapskaus! Jeg laget 3 liter med lapskaus senest på søndag. Jeg er så husmor atte fy.. 10stk streetcreds til deg! Kan du lage litt og sende i posten? Takk, medhøns Anbefaler alle å høre denne: http://rap.genius.com/Karpe-diem-fa-som-vet-lyrics Sang = Karpe Diem - Få Som Vet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg