Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mennesker som kaller klassiske stykker for bråk fortjener deng, og eier ikke musikksmak, samme hvor mye bra "musikksmaken" deres inneholder.

Jeg kalte det ikke bråk, jeg sa bare at den gav meg hodepine. oO

Sånn musikk som liksom skal hjelpe med meditasjon gir meg også hodepine, liksom. x)

Så hjernen din takler ikke harmonerende musikk og fantastiske symfonier? Ikkenoe raffinert noe? Hm. Det ble plutselig mer åpenbart hvorfor musikksmaken din er som den er. :tease:

Edit: Egentlig har du ikke dårlig musikksmak. Jeg har bare bedre. :p

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

I dette tilfellet er det vel på sin plass Lars? Det ser faktisk ut til at disse "småungene" har lagt ned en god porsjon planlegging i dette. Med hansker, kniver, håndjern osv. Hvordan i svarte de har fått tak i alt er rett og slett ett under for meg. Mye tyder på at disse barna ikke er helt friske i hodet sitt og trenger å bli siktet for i neste runde å sperres inne på psykiatrisk.

Lenke til kommentar
I dette tilfellet er det vel på sin plass Lars? Det ser faktisk ut til at disse "småungene" har lagt ned en god porsjon planlegging i dette. Med hansker, kniver, håndjern osv. Hvordan i svarte de har fått tak i alt er rett og slett ett under for meg. Mye tyder på at disse barna ikke er helt friske i hodet sitt og trenger å bli siktet for i neste runde å sperres inne på psykiatrisk.

Hvorfor stoppe der? La oss ta det videre. La oss berømme politimannen som arresterte en treåring for å urinere i parken.

(Leter etter kilde nå. Var en sak på vg.no eller noe for en tid tilbake siden)

Lenke til kommentar

Du forstår vel at det er en viss forskjell mellom en 3-åring som pisser i parken og en gjeng med 9-åringer som planlegger og tydelig har skaffet det de trenger for å gjennomføre en kidnapping/drap/tortur av noen? Det er rimelig tydelig at disse ungene har planlagt dette godt, jeg tror nemlig ikke at du bare finner håndjern sånn uten videre i leketøysbutikken. ;)

Eller mener du at de skulle fått lov å gjennomføre handlingene bare fordi at de er barn?

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...