Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er så glad for at jeg er ferdig med å ha en klasse å forholde meg til. Det er den ene tingen jeg gruer meg til med å begynne på skolen igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er så glad for at jeg er ferdig med å ha en klasse å forholde meg til. Jeg savner å ha en "klasse". Spessielt en man ikke kjenner folk i. First words Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Smurfen: Så editen din nå - nei, jeg er litt forsiktig med å gå så lavt ja, selv om jeg bare er 27 selv så lønner det seg ofte å være føre var. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Mennesker som kaller klassiske stykker for bråk fortjener deng, og eier ikke musikksmak, samme hvor mye bra "musikksmaken" deres inneholder. Jeg kalte det ikke bråk, jeg sa bare at den gav meg hodepine. oO Sånn musikk som liksom skal hjelpe med meditasjon gir meg også hodepine, liksom. x) Så hjernen din takler ikke harmonerende musikk og fantastiske symfonier? Ikkenoe raffinert noe? Hm. Det ble plutselig mer åpenbart hvorfor musikksmaken din er som den er. Edit: Egentlig har du ikke så dårlig musikksmak. Jeg har bare bedre. Endret 3. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Speaking of klassisk musikk, Bedrich Smetana - Vltava. Elsk <3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eplefe: Du skal heller få tro at du har bedre musikksmak enn meg. Men bare fordi jeg elsker deg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eplefe: Er det snakk om slik meditasjonsmusikk med bølgebrus, delfinkvidder, hvalrop og slike ting? For hvis så er tilfelle så må jeg si meg enig med Nie, denslags er bedre til å gi folk hodepine enn å få folk til å slappe av. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikke sånn musikk, nei. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen forslag til emne for det kåseriet jeg skal til å skrive? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dumme tentamener. <.< Har hatt heldagsprøve i dag. Fagskriving, bokmål. Jeg er lei minersveiper. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg er lei minersveiper. Jeg eier alle i minesveiper Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen forslag til emne for det kåseriet jeg skal til å skrive? At amerikanerne faktisk sikter småunger på 9 år for å planlegge kidnapping. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/03/531409.html Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I dette tilfellet er det vel på sin plass Lars? Det ser faktisk ut til at disse "småungene" har lagt ned en god porsjon planlegging i dette. Med hansker, kniver, håndjern osv. Hvordan i svarte de har fått tak i alt er rett og slett ett under for meg. Mye tyder på at disse barna ikke er helt friske i hodet sitt og trenger å bli siktet for i neste runde å sperres inne på psykiatrisk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kniver? Den skal tidlig krøkes. Søte unger, sikkert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I dette tilfellet er det vel på sin plass Lars? Det ser faktisk ut til at disse "småungene" har lagt ned en god porsjon planlegging i dette. Med hansker, kniver, håndjern osv. Hvordan i svarte de har fått tak i alt er rett og slett ett under for meg. Mye tyder på at disse barna ikke er helt friske i hodet sitt og trenger å bli siktet for i neste runde å sperres inne på psykiatrisk. Hvorfor stoppe der? La oss ta det videre. La oss berømme politimannen som arresterte en treåring for å urinere i parken. (Leter etter kilde nå. Var en sak på vg.no eller noe for en tid tilbake siden) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg ble litt satt ut da jeg leste om kidsa i går, men så leste jeg USA og da var alt ok Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Du forstår vel at det er en viss forskjell mellom en 3-åring som pisser i parken og en gjeng med 9-åringer som planlegger og tydelig har skaffet det de trenger for å gjennomføre en kidnapping/drap/tortur av noen? Det er rimelig tydelig at disse ungene har planlagt dette godt, jeg tror nemlig ikke at du bare finner håndjern sånn uten videre i leketøysbutikken. Eller mener du at de skulle fått lov å gjennomføre handlingene bare fordi at de er barn? Endret 3. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Æsj. Jeg finner ikke den artikkelen jeg sikta til i stad. Skjedde visst i Sør-Afrika om ikke jeg husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg