Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 jeg slenger inn et ping her bare for å provosere evelen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 .... Pessi, brukte du å drive med webcam-shows? Du er 18 år... Du er faen meg billig! 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 .... Pessi, brukte du å drive med webcam-shows? Du er 18 år... Du er faen meg billig!Billig? Hvordan vet du hva hun tok betalt? 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det er ikke anbefalt å begynne å forebygge rynker før man er 24-25 år.. http://www.hildechristina.com/forebygge-aldring-20-arene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 http://www.youtube.com/watch?v=9FfaMO2StZg&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Kult med autografer , spes når de ikke er blandt oss lenger (og verdifulle på sikt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du vet da ingenting om hvor billig/dyr jeg er 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hahahahah!!!! DET HAR INGENTING MED PRIS Å GJØRE!!Jeg sier du er en tøøøøøs.Jeg har sett folk har skrevet det her, men var ikke enig før jeg fant ut at du er camwhore!Æsja.. 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er faktisk veldig mange jenter som driver med det å ta betalt på cam. Jeg kjenner ei som driver det som deltidsjobb ved siden av studiene, og hu sier at det er gode penger. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er faktisk veldig mange jenter som driver med det å ta betalt på cam. Jeg kjenner ei som driver det som deltidsjobb ved siden av studiene, og hu sier at det er gode penger. Jaja, de som klarer å leve med seg selv etterpå, for all del, selg deg! 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er faktisk veldig mange jenter som driver med det å ta betalt på cam. Jeg kjenner ei som driver det som deltidsjobb ved siden av studiene, og hu sier at det er gode penger. Jaja, de som klarer å leve med seg selv etterpå, for all del, selg deg! Nå er det ikke sånn at jeg har solgt meg eller har tenkt på det; men det er jo hvert sitt menneske sitt valg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Her blir´e liv, rai rai. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Ja, jeg tjente greit på å hore meg på cam for pølsetyskere i sin tid. Gode penger. Pessi, om du ender opp med å måtte flytte trusevirksomheten din, så ikke flytt den til Ghana. Der ble det forbudt å selge brukt undertøy i 2010. e: Ja, du er vel unntaket. HedvigR, Therawyn, Datasmurf, Pessimistisk, b-real, Tåkelur, anonympappkasse, Gypsy og Overmoden er det værre med Jeg har aldri klart å holde på en "normal" døgnrytme, eller noen form for døgnrytme i mer enn 10 dager uansett. Begynner å bli vant til få timer søvn før arbeid / skole. Ifg. foreldra mine hadde jeg store problemer med å sovne fra jeg var liten av, og etter at jeg lærte å lese, ble det enda verre. Da lå jeg med lommelykt og masse bøker under madrassen som jeg frem når de trodde jeg hadde sovnet, så la jeg meg under dyna og leste til lenge etter midnatt og var helt ubrukelig når jeg skulle opp og i barnehagen / på skolen. Endret 2. september 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 God morgen. Det er nå folk skal være våkne (men gjerne ikke på forumet). Da stikker jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vel, det må være utrolig trist å være deg om du dømmer folk etter dumme ting de har gjort i livet. Jeg klarer fint å leve med meg selv, og tanken på at jeg tjente like mye på 2 timer med uskyldig stripping som vanlige folk tjener på 2 fulle arbeidsdager er egentlig ganske ok 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Pa god morgen 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Jeg hadde så lett vært camgirl selv, om jeg hadde noe å vise frem. Verdens mest lettjente penger. Endret 2. september 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fy faen naboene gjør det jævelig denne morgenen. tror de holder på med en fuckings slagdrill rett over hodet mitt, klin umulig å gjøre noenting i hele leiligheten. Jobbet natt, og ble vekket av den infernalske lyden. Alt vibrerer ffs. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Du burde ta igjen. Det hadde jeg gjort i hvert fall. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Tja, de gjør det ikke selv ser jeg, står en bil fra en murermester på utsiden, så de er sikkert ikke hjemme og hører hvor jævelig dette er en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg