Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk veldig mange jenter som driver med det å ta betalt på cam.

Jeg kjenner ei som driver det som deltidsjobb ved siden av studiene, og hu sier at det er gode penger.

Jaja, de som klarer å leve med seg selv etterpå, for all del, selg deg! :)
Nå er det ikke sånn at jeg har solgt meg eller har tenkt på det; men det er jo hvert sitt menneske sitt valg.
Lenke til kommentar

Ja, jeg tjente greit på å hore meg på cam for pølsetyskere i sin tid. Gode penger.

Pessi, om du ender opp med å måtte flytte trusevirksomheten din, så ikke flytt den til Ghana. Der ble det forbudt å selge brukt undertøy i 2010.

e:

Ja, du er vel unntaket.

HedvigR, Therawyn, Datasmurf, Pessimistisk, b-real, Tåkelur, anonympappkasse, Gypsy og Overmoden er det værre med

Jeg har aldri klart å holde på en "normal" døgnrytme, eller noen form for døgnrytme i mer enn 10 dager uansett. Begynner å bli vant til få timer søvn før arbeid / skole. Ifg. foreldra mine hadde jeg store problemer med å sovne fra jeg var liten av, og etter at jeg lærte å lese, ble det enda verre. Da lå jeg med lommelykt og masse bøker under madrassen som jeg frem når de trodde jeg hadde sovnet, så la jeg meg under dyna og leste til lenge etter midnatt og var helt ubrukelig når jeg skulle opp og i barnehagen / på skolen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Vel, det må være utrolig trist å være deg om du dømmer folk etter dumme ting de har gjort i livet. Jeg klarer fint å leve med meg selv, og tanken på at jeg tjente like mye på 2 timer med uskyldig stripping som vanlige folk tjener på 2 fulle arbeidsdager er egentlig ganske ok

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...