Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

tør ikke dusje fordi strømmen går hele tiden :(

og kan ikke ha strømmen på på rommet mitt eller i hele den ene etasjen its hard its hard

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hadde gjort det om jeg hadde hatt badekar tror jeg, men er skummelt når det e rbekmørkt, kl 12 om natten, speil og stearinlys :(

tror nesten det er bedre å gjøre det imorgen

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke.

Eventuelt bruke denne linken her (som tydligvis er blitt skjult..): https://www.diskusjon.no/index.php?app=members

Lenke til kommentar

Eventuelt bruke denne linken her (som tydligvis er blitt skjult..): https://www.diskusjon.no/index.php?app=members

Tusen takk til dere som har svart :).

Lenke til kommentar
Jeg også. Tror ikke det er en kjendisgreie, men en forholdgreie.

Jeg tror det er ganske normalt. Jeg har sikkert over 100 stk på mobilen, men de har jo bare gått til kjæresten.

Hu har en skikkelig fin kropp, og er så søt. Fine pupper og.

Jennifer Lawrence altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...