Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Chatter fks også finnes det jo mange camsider man kan være på så er man mye tryggere med tanke på svindel 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nei vurderer å legge meg. Ser btw denne kjendis-lekasjen er på førsteplass på topp siste 48 timer på tpb, tydeligvis populært Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 hva er tpb 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå går jeg i senga, godnatt allesammen Jeg fåreslår dere gjør det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 åå nattaa 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Apropos lekkasjer av private bilder: Rørleggeren har vært her, men det lekker fortsatt. Jaja, jeg ier ihvertfall tett i pappen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 hahah 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 tør ikke dusje fordi strømmen går hele tiden og kan ikke ha strømmen på på rommet mitt eller i hele den ene etasjen its hard its hard 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ta med noen stearinlys på badet når du dusjer. Blir en litt anderledes dusjopplevelse. Har gjort det før, funker fint 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hadde gjort det om jeg hadde hatt badekar tror jeg, men er skummelt når det e rbekmørkt, kl 12 om natten, speil og stearinlys tror nesten det er bedre å gjøre det imorgen 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke. Eventuelt bruke denne linken her (som tydligvis er blitt skjult..): https://www.diskusjon.no/index.php?app=members Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 nå hørte jeg et smell ute også im scared 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg finner ikke ut i hvilket forum jeg kan stille dette spørsmålet, men jeg prøver her. Hvor kan jeg finne medlemsoversikt, hvis jeg vil søke etter spesielle personer? På andre fora pleier det å være en linje med forskjellige rubrikker, blant annet "members", men her finner jeg det ikke. Eventuelt bruke denne linken her (som tydligvis er blitt skjult..): https://www.diskusjon.no/index.php?app=members Tusen takk til dere som har svart . Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg også. Tror ikke det er en kjendisgreie, men en forholdgreie. Jeg tror det er ganske normalt. Jeg har sikkert over 100 stk på mobilen, men de har jo bare gått til kjæresten. Hu har en skikkelig fin kropp, og er så søt. Fine pupper og. Jennifer Lawrence altså. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har begynt å google "hvordan holde seg ung" "hvordan ikke bli rynkete" Jeg er forresten 18 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har begynt å google "hvordan holde seg ung" "hvordan ikke bli rynkete" Jeg er forresten 18 Begynner du å få rynker eller linjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nei tror ikke det, men må forebygge det Vil ikke være en sånn 40 åring ingen vil ha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg