darkness| Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Stakkars Jennifer lawrence. Det er tydelig at bildene var av veldig privat karakter. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har masse nakenbilder på mobilen.Jeg også. Tror ikke det er en kjendisgreie, men en forholdgreie. Jeg også. Neppe så bra for forholdet mitt at jeg har masse nakenbilder av Jennifer Lawrence på mobilen, men men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Blotter av natur*Eller det. Ser ikke bort fra at du er inne på noe der. En viss grad av eksibisjonisme skal jeg innrømme. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 men sender jo ikke bilder helt villt rundt heller;((drev/driver du med camshow, eller bare erter de deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 kate upton er så søt 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 innrømmer at jeg har sendt nakenbilder, men hvorfor skal jeg lagre de liksom??? hva er det meningen man skal med masse bilder av seg selvSpørsmålet er ikke om å¨lagre de, men at jeg aldri gidder å gå gjennom og slette gamle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 men sender jo ikke bilder helt villt rundt heller;((drev/driver du med camshow, eller bare erter de deg? Jeg gjorde det for lenge siden 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Husker et nakenbilde av ei i klassen lekket ut i 9ende eller noe. Hehe. Good timesEksen min klarte å gjøre noe stort en gang. I stedet for å sende nudes til min epost klarte hu å sende de til hele addresselista si. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Stakkars Jennifer lawrence. Det er tydelig at bildene var av veldig privat karakter.De var jo ikke så ille da. Ja, de var av privat karakter, men det var jo ingenting "spesielt" på de. Bare vanlige amatør-nudes. Ingenting å skamme seg over. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg gjorde det for lenge sidenOg nå er du 18, altså var du underage?!? :o Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Ja, du er vel unntaket. HedvigR, Therawyn, Datasmurf, Pessimistisk, b-real, Tåkelur, anonympappkasse, Gypsy og Overmoden er det værre medJeg var i seng før ett. Det er tidlig når man har fri fra jobb OG barnefri. Så det så! Det kan godt være, men du skal ikke ha fri på en mandag. Har fri til torsdag jeg Endret 1. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 var ikke såå lenge siden da ps datt nettopp opp trappa it hurts 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Stakkars Jennifer lawrence. Det er tydelig at bildene var av veldig privat karakter.Jeg lastet dem ned, og bildene er egentlig ganske smakfulle og uslutty. Ingenting å være flau over. Værre med de som lå i mappa merket "Melissa Benoist". Det er mulig jeg er sart, men det ønsket jeg ikke å se overhodet. *Delete* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Stakkars Jennifer lawrence. Det er tydelig at bildene var av veldig privat karakter.De var jo ikke så ille da. Ja, de var av privat karakter, men det var jo ingenting "spesielt" på de. Bare vanlige amatør-nudes. Ingenting å skamme seg over. Selvfølgelig ikke noe å skamme seg over. Men når bilder er av såpass privat karakter så gjør man seg på en måte sårbar. Det ene bildet av henne i undertøy som er tatt av en profesjonell fotograf er noe helt annet. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det ene bildet i mappa Teresa Palmer der fyren sitter ved siden av henne - du vet han er glad i dama si når han spiser salat! Kjøtt FTW. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 var ikke såå lenge siden da ps datt nettopp opp trappa it hurts Var det noe særlig penger å tjene på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 var ikke såå lenge siden da ps datt nettopp opp trappa it hurts Var det noe særlig penger å tjene på det? Kunne tjent mye om jeg ville, men var ikke så ivrig snakket med noen som hadde kjøpt bil osv for pengene 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Pics or it didn't happen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 av hva da!! kan få pics av mine moneyyy 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvordan fant du kunder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg