Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har masse nakenbilder på mobilen. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har ikke ett eneste ett. Er ikke så sjøldigger at jeg tar selfies i dusjen.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, du er vel unntaket. HedvigR, Therawyn, Datasmurf, Pessimistisk, b-real, Tåkelur, anonympappkasse, Gypsy og Overmoden er det værre med Jeg var i seng før ett. Det er tidlig når man har fri fra jobb OG barnefri. Så det så! Det kan godt være, men du skal ikke ha fri på en mandag. Til en annen sak, sett ferdig s1 av Bojack Horseman, anbefales, første halvdel av serien var grei nok, men den tok seg virkelig opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har masse nakenbilder på mobilen.Jeg også. Tror ikke det er en kjendisgreie, men en forholdgreie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Mulig det, at folk i forhold sender nudies til hverandre. Men som evig singel har jeg aldri tatt sånne bilder av meg selv. Jeg bruker snapchat med et par venner, men der sender vi hvertfall ikke nakenbilder til hverandre. Endret 1. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har heller ingen nakenbilder 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Når jeg tenker meg om så sendte jeg nudes da jeg var singel også så er ikke nødvendigvis en forholdgreie. Kanskje mer at jeg generelt sett er et seksuelt vesen av natur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 innrømmer at jeg har sendt nakenbilder, men hvorfor skal jeg lagre de liksom??? hva er det meningen man skal med masse bilder av seg selv 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 så kan man re-sende uten å ta nye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 men sender jo ikke bilder helt villt rundt heller;(( 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 men sender jo ikke bilder helt villt rundt heller;(( Ble ikke en video av deg spredd på interwebs da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 men sender jo ikke bilder helt villt rundt heller;(( Ble ikke en video av deg spredd på interwebs da ? jo i følge ryktene 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Driver man med komersielle camshows er det vel ikke annet enn å forvente Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Husker et nakenbilde av ei i klassen lekket ut i 9ende eller noe. Hehe. Good times Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Sikkert ikke like good times for henne 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 ser bilder av kjendisene synes synd på de stakkars 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 hahah eww 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg