Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg var med på elgjakt en gang når jeg var fjortis. Ble satt på en post midt i skaugen og så ikke en jævla elg på 5 timer. Satt bare der helt alene. Kjedeligste jeg har vært med på. Men gåingen til og fra området var koselig da. Og når de andre kom og hentet meg. Jeg liker også høsten best. Passe kjølig vær, vanvittig fine farger, ikke snø, og fine kveldsturer. Endret 1. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Heh, tålmodighet må læres. Det er de gangene noe skjer at adrenalinet går amok. Jeg sitter så spent at jeg aldri kjeder meg selv om jeg sitter der i 4-5 timer. Samtidig så er det som du sier, at høsten er en utrolig vakker årstid. Det er godt å få litt sjelefred utendørs langt fra alt mas og fjas. Endret 1. september 2014 av Quote Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Egentlig var det greit at jeg slapp å skyte på noe, for jeg var redd rekylen i den digre rifla til onkel som jeg lånte. Og hadde sikkert ikke klart å treffe der jeg skulle uansett. Endret 1. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har vært medlem av røde halvmåne-klubben et par ganger. Ikke morsomt å få kikkertsiktet i panna. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 1. september skulle ha vært en nasjonal helligdag. Sørgedag. Sommeren er over. Veit. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) I helga var jeg på festival i Heidelberg. Nå har jeg bestilt tur til München 25. september.Hva, kommer du ikke hjem til meg snart? Jeg synes du prioriterer helt feil.. Endret 1. september 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er alt håp ute hvis man sender søknad om jobb som hadde frist i går? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det er rimelig umulig for oss å svare på. Men jeg tipper "nei". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvis du attacher avatar-bildet kommer du kanskje frem i bunken Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 I helga var jeg på festival i Heidelberg. Nå har jeg bestilt tur til München 25. september.Hva, kommer du ikke hjem til meg snart? Jeg synes du prioriterer helt feil.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ene katta mi har løpetid. Faen for et bråk. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Glad jeg slipper det med min. Hun mjauer sjeldent, bare noen få ganger hun har reagert på inntrengere. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Damn. Jeg overlevde denne dagen også! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Ei venninne sin katt bråker hele døgnet når den har løpetid. Og det er innekatt så det er ikke bare å slenge den ut heller. hun får knapt sove uka det foregår, hehe. Jeg har hørt den selv. Har lagt planer som å koke kattelapskaus o.l. Endret 1. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Den ene katten min har bursdag idg hurra for min lille hissige hjerteknuser<3 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 OBS! OBS!Jarmo er ute med en viktig melding: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Damn. Jeg overlevde denne dagen også! Den er ikke over enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 L4r5, du som nå er sjef for puppetråden. Hva er din holdning på å poste puppebilder der av noen kjente pupper som nylig ble... "frigjort"? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hei alle sammen. Rart hvordan alltid det er liv i tråden i tiden mellom jeg legger meg og jeg kommer hjem fra jobb.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 I helga var jeg på festival i Heidelberg. Nå har jeg bestilt tur til München 25. september.Hva, kommer du ikke hjem til meg snart? Jeg synes du prioriterer helt feil.. https://www.youtube.com/watch?v=cUU4ecRm7U8 Naw. Er nesten så jeg ønsker at noen sender meg klissesanger på ordentlig. Men bare nesten. Jeg fikk en cd fra en eks en gang. Han hadde spilt inn en egenkomponert sang for å få meg til å innse at jeg burde velge ham. Det var litt kleint, og litt fint. Mest kleint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg