Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg var med på elgjakt en gang når jeg var fjortis. Ble satt på en post midt i skaugen og så ikke en jævla elg på 5 timer. Satt bare der helt alene. Kjedeligste jeg har vært med på.

Men gåingen til og fra området var koselig da. Og når de andre kom og hentet meg.

Jeg liker også høsten best. Passe kjølig vær, vanvittig fine farger, ikke snø, og fine kveldsturer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, tålmodighet må læres. Det er de gangene noe skjer at adrenalinet går amok. Jeg sitter så spent at jeg aldri kjeder meg selv om jeg sitter der i 4-5 timer. Samtidig så er det som du sier, at høsten er en utrolig vakker årstid. Det er godt å få litt sjelefred utendørs langt fra alt mas og fjas.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Ei venninne sin katt bråker hele døgnet når den har løpetid. Og det er innekatt så det er ikke bare å slenge den ut heller. hun får knapt sove uka det foregår, hehe. Jeg har hørt den selv.

Har lagt planer som å koke kattelapskaus o.l.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

I helga var jeg på festival i Heidelberg. Nå har jeg bestilt tur til München 25. september.

Hva, kommer du ikke hjem til meg snart? Jeg synes du prioriterer helt feil.. :(

:p

https://www.youtube.com/watch?v=cUU4ecRm7U8

Naw. Er nesten så jeg ønsker at noen sender meg klissesanger på ordentlig. Men bare nesten. Jeg fikk en cd fra en eks en gang. Han hadde spilt inn en egenkomponert sang for å få meg til å innse at jeg burde velge ham. Det var litt kleint, og litt fint. Mest kleint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...