Kea Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg begynte å se på Once Upon A Time i går. Virker mildt interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ps hermonella det heter burde og ikke burte bare sånn til din informasjon 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg rekker knapt å stå opp, og det første jeg gjør er å vinne ett cruise med DFDS-ferga til København. Ikke meg i mot. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det noe jeg må foreta meg nå som jeg har bosatt meg i Oslo? Må si det er en liten forandring fra å bo på Andøya. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du må melde flytting innen så-så mange dager Utover det tror jeg ikke du må noe som helst. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ps hermonella det heter burde og ikke burte bare sånn til din informasjon tells helt hvor du kommer fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Vanligvis bruker man enten bokmål eller nynorsk, så hvor man kommer fra er ganske irrelevant med mindre man skriver på dialekt. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Strømmen har gått og eg får den ikke på igjen great 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Sikringsskapet er stort sett synderen Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Vanligvis bruker man enten bokmål eller nynorsk, så hvor man kommer fra er ganske irrelevant med mindre man skriver på dialekt. Eller man kan si fuck the rules og skrive sånn man vil? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Vanligvis bruker man enten bokmål eller nynorsk, så hvor man kommer fra er ganske irrelevant med mindre man skriver på dialekt. Eller man kan si fuck the rules og skrive sånn man vil? Jo, men det ser ikke så pent ut. For de som måtte bry seg om sånt. Dialekt er ikke et skriftspråk, men noe en prater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, men da kan man vel for fanden si fuck the rules og drite i å slutshame og 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Vanligvis bruker man enten bokmål eller nynorsk, så hvor man kommer fra er ganske irrelevant med mindre man skriver på dialekt. Eller man kan si fuck the rules og skrive sånn man vil? Jo, men det ser ikke så pent ut. For de som måtte bry seg om sånt. Dialekt er ikke et skriftspråk, men noe en prater. nå er det jo selvsagt forskjell på og skrive slik jeg skriver, å sånn jæ pratær Endret 1. september 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har forresten prøvd å ta på strømmen, men den spakgreia faller bare ned når slipper den 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kjenner pisset mitt begynner å koke når jeg ser mamma sender SMS på nordnorsk, men det går stort sett greit.. Har forresten prøvd å ta på strømmen, men den spakgreia faller bare ned når slipper den Da er det for stor belastning. Prøv å slå av alle lysbrytere først. Eller trekk ut endel stikkontakter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Østfolding eller nordnorsk har ikke noe i skrftform å gjøre. Kall meg gjerne sær og ignorant. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg er helt enig, og jeg er nordnorsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Men jeg vet ikke helt hvilke lysbrytere som er på, men kan prøve å dra ut stikkkontakter 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Bare flipp alle lysbryterne uansett..skader ikke å prøve. Du kan slå dem på igjen en etter en når du får opp sikringa. Endret 1. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg syntes det var vanskelig å forstå Lofot-dialekta verbalt også jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg