Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så du har lurket her hele tiden, Hedvig? Selvfølgelig Men det skrives så mye rart her for tida at jeg som regel må løpe min vei og dunke hodet litt i veggen. Jeg forsetter å være frekk for jeg gidder som sagt ikke være den svake dritten som tar til seg alt og lar dere forsette å herse med nye sårbare folk?? Tips ment i beste mening: bli med, ikke ta 90% av det som sies til deg alvorlig, spill med og kom med noe fjas tilbake, men uten å gå på direkte personlige angrep basert på etnisitet, familiesituasjon eller dype stikk. Da blir forumkafeen plutselig en mye hyggeligere opplevelse for deg. Jeg har aldri angrepet noen basert på etnisitet. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så du har lurket her hele tiden, Hedvig? Selvfølgelig Men det skrives så mye rart her for tida at jeg som regel må løpe min vei og dunke hodet litt i veggen. Haha, kjenner følelsen. Lurer på om tom waits for alice forutså hva kaféen kom til å bli til. Sikkert ikke, ellers hadde han vel ikke opprettet den. Hvordan går det i storbyen? Trives du? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 At dere i det hele tatt orker å skrive vegger med tekst over noen innlegg fra andre på den mindre seriøse delen av et stort forum sier mye synes jeg. Sovetid nå! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hvordan går det i storbyen? Trives du? Ja, veldig bra Akkurat nå er jeg supersyk sånn som halvparten av Norge har jeg fått med meg. Måtte til og med på legevakta i morges bare for å bli fortalt at det var en veldig kraftig forkjølelse, haha. Kjipt når sånt varer i 10+ dager da. Men tror Oslo kommer til å passe ganske bra for meg, er så mye å gjøre her Bokfestival og alt mulig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Har ikke fulgt helt med, har du fått jobb allerede? Uff, kjipt å bli slått ut av en forkjølelse. De blir kraftigere og kraftigere, disse forkjølelsene. Nesten litt skummelt. Heldigvis holder jeg meg stort sett for meg selv, så blir ikke ofte syk. Men du får ha god bedring da! Håper du blir frisk igjen snart. Endret 31. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Har ikke fulgt helt med, har du fått jobb allerede? Uff, kjipt å bli slått ut av en forkjølelse. De blir kraftigere og kraftigere, disse forkjølelsene. Nesten litt skummelt. Heldigvis holder jeg meg stort sett for meg selv, så blir ikke ofte syk. Men du får ha god bedring da! Håper du blir frisk igjen snart. Nope, men jeg har ikke søkt så mange steder, skal begynne på søking igjen når jeg er frisk tenker jeg. Men står på vikarliste et sted nå, så bedre enn ingenting! Bor i kollektiv med 3 gutter. De er heldigvis ålreite, selv om kildesortering tydeligvis er vanskelig. Og rengjøring av ovn... Men det er generelt ryddig nok her Endret 31. august 2014 av HedvigR Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror faktisk kollektiv med gutter er bedre enn med jenter. Pleier bare å bli drama når mange jenter bor i lag. Tar dårlige renholdningsrutiner over dårlig sosialt miljø, anyday. Førstnevnte er det i alle fall lettere å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Blir faen ikke bedre med gutter, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg forstår ikke hva det er med meg og små usynlige glasskår i foten 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Tror faktisk kollektiv med gutter er bedre enn med jenter. Pleier bare å bli drama når mange jenter bor i lag. Tar dårlige renholdningsrutiner over dårlig sosialt miljø, anyday. Førstnevnte er det i alle fall lettere å gjøre noe med. Jenter i kollektiv er faen meg ikke noe særlig bra når det kommer til renhold, delte bad med 2 kvinnfolk...seriøst, jeg tror de spiste toalettpapir, kunne kjøpe en sånn stor pakke lambi-drit og den forsvant på en 2-3 dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke bedre å kjøpe det billige sandpapiret, forsvinner like fort. Og dass som er tetta med tamponger, bind og what not, samt generelt dårlige til å gjøre rent. Mens gutter er minst like store på å gjøre det sosialt utrivelig og kreere djevelsk med drama. Kollektiv i seg selv er rett og slett forferdelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ble egentlig forferdelig for min del før de reiv bygget ved siden av å begynte på bygget med kollektivet i ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 kollektiv med gutter er ikke alltid bra heller, en kompis bodde sammen med 3 andre, har aldri sett lignende svinesti. Og gutta lager like mye drama som jentene gjør. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Våkner, dusjer, fikser meg mat og setter meg foran PCen, for så å se at en scumbag har lekket nudes av blant annet Jennifer Lawrence og Kate Upton. Damn. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Våkner, dusjer, fikser meg mat og setter meg foran PCen, for så å se at en scumbag har lekket nudes av blant annet Jennifer Lawrence og Kate Upton. Damn. Scumbag ? Synes det var snilt jeg, for oss andre Jeg griner ikke akkurat for folk som putter slikt på sky-tjenester og tror det er trygt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hahaha. Er ganske scumbaggete å hacke seg inn på ting og tang, hente nakenbilder og legge ut på nettet. Forøvrig litt fett at bildene fra Kate Upton stammer fra telefonen til typen hennes, og albumet inkluderer nakenbilder av andre kvinnfolk. Hah. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Lurer på hvorfor disse kjendisdamene har masse nakenbilder av seg liggende på mobilen sin..er det normalt for jenter å ta puppebilder av seg selv foran speilet? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har masse nakenbilder av meg på tlf. Håper ikke jeg blir hacket.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fant masse på reddit/celebs/r Men ganske kjedelige greier. Som private bilder ofte er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har masse nakenbilder av meg på tlf. Håper ikke jeg blir hacket.. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg