Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Du er nødvendigvis ikke blitt satt på plass, men det føles deilig at det finnes andre enn meg her som har en personlighet. Det er nå ikke sånn at man ikke har en personlighet bare fordi man ikke skaper masse drama uansett hvor man ender opp. Det er litt trist i så fall, hvis man måler personligheten ut i fra det. Det er det selvfølgelig ikke bare du her inne som gjør, men det virker som du legger en viss stolthet i det, som at alle vi andre må "holde tilbake" og skjuler hvem vi virkelig er fordi vi klarer å oppføre oss litt mer siviliserte. Nei, men det finnes en mellomting mellom å være nikkedukke og en person som lager drama av hver minste lille ting. Du kan gjerne få tro at dere andre "holder ting tilbake", er så mystiske, anonyme og smarte i forhold til meg, men det er fordi du ikke vet bedre. Vil ikke si at enkelte av dere oppfører dere så mye bedre. Endret 31. august 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nei, men det finnes en mellomting mellom å være nikkedukke og en person som lager drama av hver minste lille ting. Du kan gjerne få tro at dere andre "holder ting tilbake", er så mystiske, anonyme og smarte i forhold til meg, men det er fordi du ikke vet bedre. Nei, det var nettopp det jeg skrev vi ikke gjør. Vi er ikke mindre ekte enn deg bare fordi vi ikke fremstår som så utagerende. Og jeg vet ikke om det er riktig å kalle hun som bruker sitt eget navn som nick for anonym. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nei altså, slik jeg forstår det er det et veldig populært begrep hos anti-feministene. Skal innrømme at jeg ikke har hørt det før, dog. Jeg må innrømme jeg tenkte det samme da jeg leste det du skrev. Jeg kjenner deg jo litt og tror ikke du egentlig er det, men mye av det du nettopp har skrevet er ganske vanlige "det kan ikke ha vært voldtekt"-unnskyldninger som er ganske så syke, nemlig det at "jenta er kjent for å være løs" og "hun oppfører seg ikke på riktig måte i ettertid". Nå kjenner jo du saken mye bedre enn oss, og som sagt kom det sikkert klar frem i retten at det var løgn, men du fokuserte på feil argumenter Det kan hende. Hun er en sånn person som man må se med egne øyne for å forstå hva jeg mener. Har jo tross alt vokst opp med henne (vi var veldig mye sammen før). Ellers vil jeg bare gjøre det klart for alle som måtte lure at jeg vet det finnes veldig få kvinner som lyver om voldtekt i forhold til de som faktisk blir det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nei, men det finnes en mellomting mellom å være nikkedukke og en person som lager drama av hver minste lille ting. Du kan gjerne få tro at dere andre "holder ting tilbake", er så mystiske, anonyme og smarte i forhold til meg, men det er fordi du ikke vet bedre. Nei, det var nettopp det jeg skrev vi ikke gjør. Vi er ikke mindre ekte enn deg bare fordi vi ikke fremstår som så utagerende. Og jeg vet ikke om det er riktig å kalle hun som bruker sitt eget navn som nick for anonym. Jeg har ikke kalt dere mindre ekte. Det er ikke jeg som hele tiden angriper folk i "sivilisert" tone for å skjule frekkheten deres. Jeg er faktisk sjokkert over hvor frekke enkelte av folka her er, og sjokkert over at folk bare ser forbi det. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det har ikke vært drama her de foregående dagene jeg har vært her, selv om Pessimistisk har vært en del av klientellet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Alt man skriver her i et diskusjonsforum må man jo forvente blir plukket i fra hverandre og reagert på. Og dess mer man poster, dess høyere sannsynlighet for at det skjer. Det er ikke angrep, det er sånn det fungerer. Du poster jo veldig mye, og du poster en god del som mange er uenige i, og det skal du få lov til, men man må kunne tåle å få høre det tilbake. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nå skjer det ekle ting her inne. I sted hørte jeg et dunk og en skrapelyd på døren og nå falt det en såpeflaske ned på badet. Ja, dunkingen og skrapingen var nok katten (selv om det ikke er vanlig for henne å "dunke" mot dører) og flasken ble nok veltet av vinden (selv om det ikke er noe særlig vind nå). Men for en som har sett The Conjuring i dag og som er en smule overfølsom, er det veldig ekkelt. Forresten Tåkelur, likte du filmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Ja, men da må de "kjente" regne med det samme når de skriver noe irriterende. Hva har jeg egentlig gjort dere? Har aldri vært frekk mot noen før noen mislykkende alenemammaer fant ut at det er kult å være spydig mot uskyldige 18åringer på internett. Hva forventer dere? "Takk for at du kaller meg tøs" Unnskyld for at jeg lever" "Tusen takk for du sa det var teit sagt, jeg skal forbedre meg" "Unnskyld for at jeg er her" Unnskyld for at jeg plager"???? Er jo ikke rart det blir drama når dere ypper til kamp. Jeg har aldri gjort noen her inne noe som helst, bortsett fra å droppe stor forbokstav, komma og punktum. Er usikker på om det er skrivemåten min eller det faktum at jeg stjeler oppmerksomheten fra dere som gjør at dere skal være så jævla spydige og pirkete. Endret 31. august 2014 av Slettet-lYlo5C 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nå skjer det ekle ting her inne. I sted hørte jeg et dunk og en skrapelyd på døren og nå falt det en såpeflaske ned på badet.Nå var jeg helt sikker på at du snakket om her inne på forumet. Jeg har ikke sett ferdig filmen enda, den var kanskje for skummel... Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 ojoj! Catfight igjen! *finne popcorn* Der ser dere, mannfolk snakker ikke dritt til hverandre på samme måte som jenter gjør. POPCORN SÅ SEINT FYFAEN DU ER USUNN. EKKEL ER DU SIKKERT OG. BYTEX? TROR VI SIER BISEX. nei tror jeg legger meg. Overtrøtt, tydeligvis... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Finfin film det ja. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Nå skjer det ekle ting her inne. I sted hørte jeg et dunk og en skrapelyd på døren og nå falt det en såpeflaske ned på badet.Nå var jeg helt sikker på at du snakket om her inne på forumet. Jeg har ikke sett ferdig filmen enda, den var kanskje for skummel... Haha. Du ga etter for atmosfæren likevel altså? Kanskje like greit å ikke se den. Det er ikke anbefalt å se skrekkfilmer, selv i voksen alder, da hjernen ikke har tilpasset seg konseptet "film". Joda, logisk sett vet vi at det er film, men frykten vi føler er reell og underbevisstheten kan bli veldig påvirket av slike filmer. Jeg vet i alle fall at jeg ikke har godt av det. Endret 31. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ja, men da må de "kjente" regne med det samme når de skriver noe irriterende. Hva har jeg egentlig gjort dere? Har aldri vært frekk mot noen før noen mislykkende alenemammaer fant ut at det er kult å være spydig mot uskyldige 18åringer på internett. Hva forventer dere? "Takk for at du kaller meg tøs" Unnskyld for at jeg lever" "Tusen takk for du sa det var teit sagt, jeg skal forbedre meg" "Unnskyld for at jeg er her" Unnskyld for at jeg plager"???? Er jo ikke rart det blir drama når dere ypper til kamp. Jeg har aldri gjort noen her inne noe som helst, bortsett fra å droppe stor forbokstav, komma og punktum. Er usikker på om det er skrivemåten min eller det faktum at jeg stjeler oppmerksomheten fra dere som gjør at dere skal være så jævla spydige og pirkete. Men hvorfor fortsetter du å være frekk? Om du ikke ønsker at andre skal være frekk mot deg så slutt å vær frekk selv. Eventuelt gjør som de fleste andre, ikke ta ting som blir skrevet så forbaska seriøst. Beste er bare å ikke gidde å kommentere det som blir sagt. Om du ikke egentlig ønsker drama da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ja, men da må de "kjente" regne med det samme når de skriver noe irriterende. Hva har jeg egentlig gjort dere? Har aldri vært frekk mot noen før noen mislykkende alenemammaer fant ut at det er kult å være spydig mot uskyldige 18åringer på internett. Hva forventer dere? "Takk for at du kaller meg tøs" Unnskyld for at jeg lever" "Tusen takk for du sa det var teit sagt, jeg skal forbedre meg" "Unnskyld for at jeg er her" Unnskyld for at jeg plager"???? Er jo ikke rart det blir drama når dere ypper til kamp. Det er litt den "uskyldige 18-åring"-greia som også er irriterende. Du er ikke mer uskyldig enn alle andre her, og du er heller ikke et lite barn, det er mange som er yngre enn deg her også. Tøs-diskusjonen var teit, og så vidt jeg husker å ha lest ble det sagt unnskyld der. Det ble vel nevnt helt konkret hva enkelte har reagert på hva du har skrevet, f.eks. at noen ikke likte det du skrev om downs, voldtekt blablabla. Det var en spøk fra din side, men folk kan da reagere likevel. Flere av personangrepene du har kommet med de siste sidene er jo mye verre enn at folk sier rett ut at de ikke liker det du skriver. Det virker nesten som du mener du må beskyttes litt mer enn resten her siden du så ofte mener du er en uskyldig 18-åring. Jeg ser ikke helt hva alderen din har med saken å gjøre, du er jo myndig. Ertinga som foregår her har vært sånn i åresvis, det er en del av sjargongen og det er forventet at det skal gå frem og tilbake. I sånne miljøer kan det selvfølgelig gli ut og bli uakseptabelt, og det har det også blitt til tider, men dette gjelder ALLE brukerne her inne, ikke bare deg. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så du har lurket her hele tiden, Hedvig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg forsetter å være frekk for jeg gidder som sagt ikke være den svake dritten som tar til seg alt og lar dere forsette å herse med nye sårbare folk?? Nei jeg er kanskje ikke mer uskyldig, men jeg har ALDRI(før inntill noen dager siden)) sagt noe slemt til noen her inne helt uten videre, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dere er ute etter meg. Jeg synes hele greia er lavmål. Nesten så jeg lurer på om jeg har en alvorlig personlighetsforstyrrelse pga min irritasjon over enkelte mennesker på internett. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Det går an å ignorere ting du ikke liker. Du trenger ikke svare på *absolutt alt* som folk skriver, som du synes er irriterende. Les posten og move on. Aksepter at det finnes irriterende ting og folk i verden som du ikke kan forandre på, samme hva du gjør. Endret 31. august 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nei. Ingenting er verre enn folk midt i en diskusjon plutselig skal legge seg, eller rett og slett ignorerer hele greia. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så du har lurket her hele tiden, Hedvig? Selvfølgelig Men det skrives så mye rart her for tida at jeg som regel må løpe min vei og dunke hodet litt i veggen. Jeg forsetter å være frekk for jeg gidder som sagt ikke være den svake dritten som tar til seg alt og lar dere forsette å herse med nye sårbare folk?? Tips ment i beste mening: bli med, ikke ta 90% av det som sies til deg alvorlig, spill med og kom med noe fjas tilbake, men uten å gå på direkte personlige angrep basert på etnisitet, familiesituasjon eller dype stikk. Da blir forumkafeen plutselig en mye hyggeligere opplevelse for deg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror nok søvn er viktigere en tåpelig diskusjon på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg