Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

har forresten innsett at jeg er tidenes største dramaqueenZzF0dkFN.jpeg

hahaha kjent på diskusjon woho good work til alle kjendisene her inne!! men nei har ikke tenkt til å skremme bort noen, men heller ikke forandre meg for å tilfredstille noen

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvorfor du har hodet langt inn i ræven, men du fremstår som en mindre begavet person når du kaller mennesker med Downs syndrom for "downies" og mener at de skulle hatt interesse av å voldta deg. Når du følger opp med spørsmål om babyen ville fått Downs, så setter du kronen på verket. Det er så respektløst å skrive sånne ting at du burde vært flau. Hvem som helst kan sitte og lese det du skriver her.

Hvis du tror at du og venninnen din har satt meg på plass på en eller annen absurd måte så må dere mer enn gjerne sitte med den illusjonen. Jeg forbeholder meg retten til å holde kjeft så ingen her får ødelagt dagen sin igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nå vet jeg ikke hvorfor du har hodet langt inn i ræven, men du fremstår som en mindre begavet person når du kaller mennesker med Downs syndrom for "downies" og mener at de skulle hatt interesse av å voldta deg. Når du følger opp med spørsmål om babyen ville fått Downs, så setter du kronen på verket. Det er så respektløst å skrive sånne ting at du burde vært flau. Hvem som helst kan sitte og lese det du skriver her.

Hvis du tror at du og venninnen din har satt meg på plass på en eller annen absurd måte så må dere mer enn gjerne sitte med den illusjonen. Jeg forbeholder meg retten til å holde kjeft så ingen her får ødelagt dagen sin igjen.

Downie er vel et helt normal forkortelse for "personer med downs syndrom"?? Jeg legger iallefall ikke noe negativt i det ordet. Jeg har heller ikke ment de har en interesse for at de skal voldta meg, men jeg lurer enkelt og greit på hvordan psykisk utviklingshemma folk blir straffet? Synd at du skal analysere alt jeg skriver. Ser heller ikke noe negativt ved å spørre om en eventuell unge hadde fått downs? Jeg vet ikke om det er flere i klanen din som er enig, men jeg synes det er dårlig gjort at du framstiller meg som en syk person for jeg lurer på helt naturlige ting.

Du er nødvendigvis ikke blitt satt på plass, men det føles deilig at det finnes andre enn meg her som har en personlighet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan er Therawyn en voldtektsapologet?

Fordi jeg påpeker at falske anklager i voldtektssaker finnes.
Merkelig at man må ha et eget ord for å påpeke at et system kan misbrukes.
Nei altså, slik jeg forstår det er det et veldig populært begrep hos anti-feministene. Skal innrømme at jeg ikke har hørt det før, dog. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Du er nødvendigvis ikke blitt satt på plass, men det føles deilig at det finnes andre enn meg her som har en personlighet.

Det er nå ikke sånn at man ikke har en personlighet bare fordi man ikke skaper masse drama uansett hvor man ender opp. Det er litt trist i så fall, hvis man måler personligheten ut i fra det. Det er det selvfølgelig ikke bare du her inne som gjør, men det virker som du legger en viss stolthet i det, som at alle vi andre må "holde tilbake" og skjuler hvem vi virkelig er fordi vi klarer å oppføre oss litt mer siviliserte.

Lenke til kommentar

Nei, det er bare det faktum at flere jenter i samme tråden alltid blir bråk av. Og jeg må også sove, så dere får krangle i vei inatt :)

Jeg har ikke merket noe bråk før Pessimistisk kom inn i bildet og det har jo vært mange jenter her før det samtidig.
Lenke til kommentar

Nei altså, slik jeg forstår det er det et veldig populært begrep hos anti-feministene. Skal innrømme at jeg ikke har hørt det før, dog.

Jeg må innrømme jeg tenkte det samme da jeg leste det du skrev. Jeg kjenner deg jo litt og tror ikke du egentlig er det, men mye av det du nettopp har skrevet er ganske vanlige "det kan ikke ha vært voldtekt"-unnskyldninger som er ganske så syke, nemlig det at "jenta er kjent for å være løs" og "hun oppfører seg ikke på riktig måte i ettertid". Nå kjenner jo du saken mye bedre enn oss, og som sagt kom det sikkert klar frem i retten at det var løgn, men du fokuserte på feil argumenter ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...