Tharos. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg tok og googla "vissen bæsj" og dette var det første bildet som kom opp. Så da ikke så gæli ut det der. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dette er verdens beste samling av folk Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dagens huskelapp: Ikke be noen få hodet ut av ræva :) Ja, hør her alle sammen: Behold hodet langt inni ræva! (Ræva humor ass, vet det.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 i dont get it 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dagens huskelapp: Ikke be noen få hodet ut av ræva :) Ja, hør her alle sammen: Behold hodet langt inni ræva! (Ræva humor ass, vet det.) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Logge på diskusjon.no --> sjekke DNFK ----> Nok internett for i dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 men hva betyr hodet ut av ræva 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 I Sverige har de remahanker i posene overalt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 I Sverige har de remahanker i posene overalt. Det har jeg lagt merke til. Liker du det ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 God natt [you], merker jeg er trøtt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dagens huskelapp: Ikke be noen få hodet ut av ræva :) Nå var det vel strengt tatt Bytex som sa noe om det, og ikke meg. Beklager at du ikke eier humor og må tilkalle shitkidsene dine for å komme med usaklige rasistkommentarer hadde han nå i det minste fremstått som litt mer oppgående så skulle jeg forsøkt å tatt ham seriøst. Whatevz. Natta, nå legger jeg meg, så kan dere fortsette å kose dere her 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) shitkidseneDu får bonuspoeng hvis dette var ordspill. Endret 31. august 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dagens huskelapp: Ikke be noen få hodet ut av ræva :) Nå var det vel strengt tatt Bytex som sa noe om det, og ikke meg. Beklager at du ikke eier humor og må tilkalle shitkidsene dine for å komme med usaklige rasistkommentarer hadde han nå i det minste fremstått som litt mer oppgående så skulle jeg forsøkt å tatt ham seriøst. Whatevz. Natta, nå legger jeg meg, så kan dere fortsette å kose dere her Natta, vb :wub: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) men hva betyr hodet ut av rævaDet betyr ganske enkelt forklart at du ikke bryr deg om noe annet enn deg selv. Altså, få hodet ut av ræva = begynn å bry deg om omgivelsene dine Endret 31. august 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Dagens huskelapp: Ikke be noen få hodet ut av ræva :) Nå var det vel strengt tatt Bytex som sa noe om det, og ikke meg. Beklager at du ikke eier humor og må tilkalle shitkidsene dine for å komme med usaklige rasistkommentarer hadde han nå i det minste fremstått som litt mer oppgående så skulle jeg forsøkt å tatt ham seriøst. Whatevz. Natta, nå legger jeg meg, så kan dere fortsette å kose dere her Uavhengig av hvem som sa det, så er det dagens huskelapp. Jeg er drittlei av den snurpete tonen din hele tiden, så kan du vær så snill å ignorere meg om jeg plager deg?? orker ikke diskutere med deg hver eneste dag. Jeg har forresten ikke tilkalt noen i det hele tatt, og når vi er inne på det så slenger du ut mye dritt til folk i løpet av dagen du også. Det er forresten en jente over: Jeg bryr meg om folk og ting jeg er glad i, og ser ikke hvorfor jeg har hodet lengre inn i ræva enn enkelte andre her inne. Endret 31. august 2014 av Slettet-lYlo5C 3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Pessi, lov meg at du aldri forsvinner fra tråden. Dette er episk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Forsvinner ikke med det først, men mulig noen andre gjør 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Og angående kusinen min: Hadde noen som ble voldtatt stilt seg opp på gatehjørner om kveldene og blitt med tilfeldige menn hjem? Jeg ville tro at noen som faktisk hadde blitt voldtatt hadde holdt seg unna menn en stund etterpå. Kjenner ei som virkelig ble voldtatt, og hun kommer aldri til å komme over det. HENNE tror jeg.Tja, det er jo mulig at hun fortsatt har behov for sex (kanskje økt behov til og med, pga behov for trøst), men klarer ikke relasjoner fordi hun ikke kan stole på menn, så hun velger nye, tilfeldige, hver gang (spesielt hvis hun ble voldtatt av en hun kjente). Ellers så er det er merkelig fenomen der personer som har blitt misbrukt går i det samme mønsteret så det skjer igjen og igjen. Spesielt hvis hun ble dømt imot i rettssaken: "jaja, da er det vel sånn det skal gjøres, da. Det er visst riktig at jeg skal la meg brukes." Det kan heller ikke være sånn at personer som har blitt voldtatt ikke har lov til å komme over det. Det du kommer med her er ganske mye tynnere suppe enn at det kom frem i rettssaken at hun løy. Da trodde jeg et vitne hadde sett henne på et annet sted eller noe sånt. Selvfølgelig er det lov å komme over det, men hun det er snakk om her har "alltid" vært løs. Da stiller man seg naturligvis spørsmål om situasjonen når det hevdes at det hun har kommet med er løgn: Det var forresten moren som videreførte den informasjonen. Hvordan det ble bestemt og detaljene rundt vet jeg ikke noe om, bare AT det kom frem i retten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg