anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hvor er lars? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Knock knock Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det var leit Litt usikker på hva jeg angivelig prøver å overbevise noen om. Mulig det har noe med vissen bæsj å gjøre? Please do explain the term "vissen bæsj". Forøvrig så antar jeg at det er meg du har noe i mot, og ikke resten av rasen av type "vissen bæsj". Da er det kanskje lurt å ikke avslutte med "no racist". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Knock knock Who's there? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Knock knock Who's there? Inge Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Knock knockWho's there? Inge Inge hvem? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Knock knockWho's there? Inge Inge hvem? Ingen krangling, plis. 1 Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Det var leit Litt usikker på hva jeg angivelig prøver å overbevise noen om. Mulig det har noe med vissen bæsj å gjøre? Please do explain the term "vissen bæsj". Forøvrig så antar jeg at det er meg du har noe i mot, og ikke resten av rasen av type "vissen bæsj". Da er det kanskje lurt å ikke avslutte med "no racist". En vissen bæsj er rett og slett et ekskrement som har godgjort seg et par døgn og har fått den såkalte "visne" fargen en gammel bæsj ofte får! Endret 31. august 2014 av exterminate Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Unnskyld meg, men jeg spiser sjokoladeis her 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det var leit Litt usikker på hva jeg angivelig prøver å overbevise noen om. Mulig det har noe med vissen bæsj å gjøre? Please do explain the term "vissen bæsj". Forøvrig så antar jeg at det er meg du har noe i mot, og ikke resten av rasen av type "vissen bæsj". Da er det kanskje lurt å ikke avslutte med "no racist". En vissen bæsj er rett og slett et ekskrement som har godgjort seg et par døgn og har fått den såkalte "visne" fargen en gammel bæsj ofte får! Dette er noe du har utstrakt erfaring med, skjønner jeg? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Knock knockKnock er nok. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Vi diskuterer ikke, terkel, vi krangler! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Heia, heia, heia 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gief popcorn plx. 1 Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det var leit Litt usikker på hva jeg angivelig prøver å overbevise noen om. Mulig det har noe med vissen bæsj å gjøre? Please do explain the term "vissen bæsj". Forøvrig så antar jeg at det er meg du har noe i mot, og ikke resten av rasen av type "vissen bæsj". Da er det kanskje lurt å ikke avslutte med "no racist". En vissen bæsj er rett og slett et ekskrement som har godgjort seg et par døgn og har fått den såkalte "visne" fargen en gammel bæsj ofte får! Dette er noe du har utstrakt erfaring med, skjønner jeg? Åpenbart nok, ellers hadde jeg ikke kunnet forklare deg det Jeg må si at du virkelig ikke oppfyller forventningene mine til en typisk asiater, men når sant skal sies har du min fulle forståelse at du vil skape ditt eget image. Go you Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nå er jeg spent på hvilke forventninger du har til rasen som ser ut som vissen bæsj. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg får bare beklage på vegne av exterminate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dagens huskelapp: Ikke be noen få hodet ut av ræva :) 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Heia, heia, heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg