Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tåkelur: Historien er jo det som skjer i filmen.

Og angående kusinen min: Hadde noen som ble voldtatt stilt seg opp på gatehjørner om kveldene og blitt med tilfeldige menn hjem? Jeg ville tro at noen som faktisk hadde blitt voldtatt hadde holdt seg unna menn en stund etterpå. Kjenner ei som virkelig ble voldtatt, og hun kommer aldri til å komme over det. HENNE tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til eksempler hvor unger har falt og slått seg, og i noen få sekunder, er usikker på hvorvidt de skal grine, eller bare drite i det. I tilfellene foreldrene blir sånn "ÅH NEI GÅR DET BRA!?!?" så begynner ungen å grine, mens om foreldrene sier ting som "Kom igjen tøffen, nå skal vi ut å leke", holdes tårene tilbake.

Så joda. Puter og sånt.

Lenke til kommentar

Og angående kusinen min: Hadde noen som ble voldtatt stilt seg opp på gatehjørner om kveldene og blitt med tilfeldige menn hjem? Jeg ville tro at noen som faktisk hadde blitt voldtatt hadde holdt seg unna menn en stund etterpå. Kjenner ei som virkelig ble voldtatt, og hun kommer aldri til å komme over det. HENNE tror jeg.

Tja, det er jo mulig at hun fortsatt har behov for sex (kanskje økt behov til og med, pga behov for trøst), men klarer ikke relasjoner fordi hun ikke kan stole på menn, så hun velger nye, tilfeldige, hver gang (spesielt hvis hun ble voldtatt av en hun kjente).

Ellers så er det er merkelig fenomen der personer som har blitt misbrukt går i det samme mønsteret så det skjer igjen og igjen. Spesielt hvis hun ble dømt imot i rettssaken: "jaja, da er det vel sånn det skal gjøres, da. Det er visst riktig at jeg skal la meg brukes."

Det kan heller ikke være sånn at personer som har blitt voldtatt ikke har lov til å komme over det.

Det du kommer med her er ganske mye tynnere suppe enn at det kom frem i rettssaken at hun løy. Da trodde jeg et vitne hadde sett henne på et annet sted eller noe sånt.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Voldtatte kvinner mister ofte respekten for seg selv. Så du skal ikke se bort i fra at en del seksuelt misbrukte kvinner ender opp med å prostituere seg eller får et veldig forvridd forhold til sex.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har hørt om folk som blir skikkelig løsslupne etter voldtekt, og tar det de kommer over

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner til eksempler hvor unger har falt og slått seg, og i noen få sekunder, er usikker på hvorvidt de skal grine, eller bare drite i det. I tilfellene foreldrene blir sånn "ÅH NEI GÅR DET BRA!?!?" så begynner ungen å grine, mens om foreldrene sier ting som "Kom igjen tøffen, nå skal vi ut å leke", holdes tårene tilbake.

Så joda. Puter og sånt.

Men er det bra på sikt for ungene å holde tårene tilbake, det fikk vi ikke noe svar på av denne historien.
Lenke til kommentar

Jeg har hørt om folk som blir skikkelig løsslupne etter voldtekt, og tar det de kommer over

Og jeg kjenner folk som kutter all sosial kontakt og lever med låste dører og nesten null sosialliv.

Forskjellige mennesker. Forskjellige reaksjoner.

Men er det bra på sikt for ungene å holde tårene tilbake, det fikk vi ikke noe svar på av denne historien.

Ingen får mentale problemer av å skape opp kneet litt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har ikke sagt at alle blir sånn etter voldtekt. Noen blir redd, noen mister respekten for seg selv. Synes det er ganske dårlig gjort å ikke tro noen som kanskje sliter bare fordi de ikke er redd alle menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er skadelig er hvis barn har behov for trøst men blir avvist. Det er forskjell på å la barnet få takle situasjonen uten å forsterke smerten/ubehaget av situasjonen, og det å si til barnet "slutt da, det der er vel ingenting å gråte for!" hvis barnet først gråter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner.

nei hvordan er det relevant

ps im in here

Hvor da? Er det mørkt, trangt og lukter bæsj?

Jeg vil nå si at pessimistisk har en fordel med tanke på at hun har bæsjefargen i anusen der den hører hjemme, og ikke ser ut som en vissen bæsj over hele kroppen som din rase har en tendens til å gjøre.

PS no racist :eek::eek::eek::eek::eek:

Hahaha!!! 10 poeng til deg :)

Lenke til kommentar

Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner.

nei hvordan er det relevant

ps im in here

Hvor da? Er det mørkt, trangt og lukter bæsj?

Jeg vil nå si at pessimistisk har en fordel med tanke på at hun har bæsjefargen i anusen der den hører hjemme, og ikke ser ut som en vissen bæsj over hele kroppen som din rase har en tendens til å gjøre.

PS no racist :eek::eek::eek::eek::eek:

Hahaha!!! 10 poeng til deg :)

Jo takk :w00t:

Ønsker herved å informere deg om at du ikke overbeviser noen med den nonchalante atferden din og at sarkasmen din ikke slår helt an :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...