j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Den er ikke poppbar, ellers ville den vårt poppet for lengst! =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det der er ekkelt, nie. x) Jeg vet det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg får ikke kviser. <3 Du fortjener noen gigantkviser pga. det =( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Om noen donerer en gigantkvise melder jeg meg frivillig til å feste den midt på nesen hennes eller noe. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er tydelig at jeg har snublet inn i en særdeles merelig samtale... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Marley, hva skjer? Daffer i senga og innser at jeg burde vært på kontoret nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Misunner den tilværelsen der Her på kontoret er det stress i dag, og ellers er det et måte om et par timers tid som er unødvendig langt borte geografisk sett ._. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er tydelig at jeg har snublet inn i en særdeles merelig samtale...Så deg her i går/forigårs så vidt. Deilig å ha en ordentlig bruker(moderator) tilbake Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Aaaah. Smerte. Mariah Carey har flere hiter enn Elvis. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Så deg her i går/forigårs så vidt. Deilig å ha en ordentlig bruker(moderator) tilbake Takk takk. Godt å være tilbake. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 HE'S FUCKING BEN AFFLEECK!!!!! *gævle* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Men hvem i svarte faen er han egentlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har nettopp vært inne og hilse på pinochet. Mmh, han er så søt n_n Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Men hvem i svarte faen er han egentlig? Han er Jimmy Kimmel. Se "I'm fucking Matt Damon" først, på youtube, så Kimmels "I'm fucking Ben Affleck" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Se "I'm fucking Matt Damon" først, på youtube, så Kimmels "I'm fucking Ben Affleck" Har sett de i den rekkefølgen, men når hverken han eller dama hans sier meg noe som helst blir det ikke så utrolig festlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Faen, jeg har ikke kompetanse til dette. Jeg trodde bæra jeg hjalp bare skulle lage hjemmeside, men hu skal faktisk mekke nettbutikk. Nisje-nettbutikk. *oppgitt* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha! Sånn kan det gå når du prøver å være snill Smurfen. Tror du snuppa blir skuffa når geeken ikke strekker til? Ikke minst vil jeg tro at FrontPage er veldig effektivt til akkurat dette formålet. Tror nok at php hadde vært en bedre løsning enn html, eller hurr? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Meget sannsynlig. Så derfor beklaget jeg meg med at dette var utenfor mitt område, fant noen linker til henne om det å starte nettbutikk og tilføyde at hvis hu ønska det, kunne jeg kaste ballen videre til noen mer kompetente personer. Nå mangler det bare å finne noen mer kompetente personer. Sikkert nok av de gjemt blant disse sidene skulle jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg