Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

er så lei av internett

bannet her og bannet der, glemt passord, kort avist, spam, reklame, siden kunne ikke lastes, glemt epost :realmad::realmad:

• Liker 1
Lenke til kommentar

I går så jeg en dame som gikk på gata, med et lite barn med sparkesykkel ved siden av. Så falt barnet, det slo seg og grein litt.
Dama bøyde seg ned på huk og bare holdt armene fram, uten å røre barnet.

Er det riktig framgangsmåte i en sånn situasjon, eller burde hun grepet barnet og løftet det opp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner.

nei hvordan er det relevant

ps im in here

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå skal jeg også prøve meg på the conjuring. :)

Du må fortelle etterpå hva du synes. Om du ble redd osv. Vil ha alle detaljer. :ninja:

Jeg har fått kraftig gåsehud et par ganger nå. Det som er litt irriterende er at det mangler en historie (så langt).

Og jenter som kusinen min. Løy på seg voldtekt, kom frem i retten at hun løy og etter det fortsatte hun å lyve om det (og gjør det den dag i dag).

Men er det helt sikkert at hun lyver, da? Det er jo ikke alt som kommer frem i en rettsak som er rett.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner.

ps im in here

Hvor da? Er det mørkt, trangt og lukter bæsj?

En annen kusine av meg kjefter på sønnen når han griner etter å ha slått seg. Han er vel en 4-5 år. Synes det er drøyt.

Det er feil. Du skal ikke sy puter, men du skal heller ikke kaste småstein på barnet :p

Hva med store stein?

Lenke til kommentar

ps im in here

Hvor da? Er det mørkt, trangt og lukter bæsj?

En annen kusine av meg kjefter på sønnen når han griner etter å ha slått seg. Han er vel en 4-5 år. Synes det er drøyt.

Det er feil. Du skal ikke sy puter, men du skal heller ikke kaste småstein på barnet :p
Hva med store stein?

Bare hvis de er funksjonshemmet. Enda større hvis de er lam og ikke kan forsvare seg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...