Muggkaare Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 De var venner. Så fiender. Vennskap overvinner alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 er så lei av internett bannet her og bannet der, glemt passord, kort avist, spam, reklame, siden kunne ikke lastes, glemt epost 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Så gå ut og få litt frisk luft istedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 har fått masse frisk luft idag og internett is all the same når jeg kommer inn igjen 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 I går så jeg en dame som gikk på gata, med et lite barn med sparkesykkel ved siden av. Så falt barnet, det slo seg og grein litt.Dama bøyde seg ned på huk og bare holdt armene fram, uten å røre barnet.Er det riktig framgangsmåte i en sånn situasjon, eller burde hun grepet barnet og løftet det opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner. nei hvordan er det relevant ps im in here 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Unger tåler å slå seg litt og grine litt uten bli plukket opp instantly av mamma. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 En annen kusine av meg kjefter på sønnen når han griner etter å ha slått seg. Han er vel en 4-5 år. Synes det er drøyt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Høres ut som du har en koselig slekt 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nå skal jeg også prøve meg på the conjuring. Du må fortelle etterpå hva du synes. Om du ble redd osv. Vil ha alle detaljer. Jeg har fått kraftig gåsehud et par ganger nå. Det som er litt irriterende er at det mangler en historie (så langt). Og jenter som kusinen min. Løy på seg voldtekt, kom frem i retten at hun løy og etter det fortsatte hun å lyve om det (og gjør det den dag i dag).Men er det helt sikkert at hun lyver, da? Det er jo ikke alt som kommer frem i en rettsak som er rett. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 kjempehyggelig. Tanta mi likte å kalle meg djevelunge da jeg var liten. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 En annen kusine av meg kjefter på sønnen når han griner etter å ha slått seg. Han er vel en 4-5 år. Synes det er drøyt. Det er feil. Du skal ikke sy puter, men du skal heller ikke kaste småstein på barnet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner. nei hvordan er det relevantps im in here Hvor da? Er det mørkt, trangt og lukter bæsj? En annen kusine av meg kjefter på sønnen når han griner etter å ha slått seg. Han er vel en 4-5 år. Synes det er drøyt.Det er feil. Du skal ikke sy puter, men du skal heller ikke kaste småstein på barnet Hva med store stein? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det darkness sier er at du har hodet opp i ræva og må få det ut igjen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Om jeg gir Pessimistisk en million kroner, blir hun sikkert lei seg fordi det ikke var 2 millioner kroner. nei hvordan er det relevantps im in here Hvor da? Er det mørkt, trangt og lukter bæsj? En annen kusine av meg kjefter på sønnen når han griner etter å ha slått seg. Han er vel en 4-5 år. Synes det er drøyt.Det er feil. Du skal ikke sy puter, men du skal heller ikke kaste småstein på barnet Hva med store stein? Bare hvis de er funksjonshemmet. Enda større hvis de er lam og ikke kan forsvare seg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror det at mange voksne undervurderer barna. De forstår når noe er kunstig og falsk, det husker jeg selv. Man trenger ikke spille for barna. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sen middag. Tudududud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg