Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

haha nei tenk om vedkommende hadde hengt her så blir samtalen bare kleinere:SSS

Når jeg først skal se ubehagelige filmer bør de være skikkelig ubehagelige for da føler jeg meg tøff når noen spør meg om filmer

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, der er jeg helt enig. Men det er uansett ikke så mye kjøtt i vårruller at du hadde savnet det der. Jeg merker iallefall ikke noe forskjell. Og jeg er opprinnelig kjøtteter.

Det kommer an på vårrullene. Spiste det jeg mener var verdens beste vårruller på kinesisk resturant i Kuala Lumpur, og der var vårrullene fylt med en solid pølse av kjøtt, med grønsaker lagt inni kjøttet. Det smakte nydelig, og vårruller her i Norge er ikke like godt etter det. :p

Lenke til kommentar

haha nei tenk om vedkommende hadde hengt her så blir samtalen bare kleinere:SSS

Når jeg først skal se ubehagelige filmer bør de være skikkelig ubehagelige for da føler jeg meg tøff når noen spør meg om filmer

Salò o le 120 giornate di Sodoma

http://www.imdb.com/title/tt0073650/?ref_=wl_li_i

Regisøren ble drept, mange mener pga denne filmen, men morderen ble ikke tatt så vidt jeg husker.

https://www.youtube.com/watch?v=emW5SOJergk

Filmen er utrolig kjedelig, men ekkel er den, ihvertfall litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har bare sett noen klipp av salogreia på youtube. Har hørt at flere og synes den er kjedelig såå har ikke orket å laste den ned egentlig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men igjen, folk må jo få spise hva de vil. Så lenge de ikke begynner hatkampanjer mot det man spiser.

Og så lenge de ikke spiser levende mennesker som har noe i mot det. "Hei, jeg ønsker ovnsstekte poteter, broccoli og haka til Leonardo di Caprio i en fyldig bechamelsaus."

Jeg bare presiserer her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...