Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er er egentlig definisjonen av en skrekkfilm? Jeg har sett noen skrekkfilmer i det siste, men de er ganske forskjellige. Noen har mye action, noen har mye blod, mens andre er så snille at (bortsett fra at farene lurer...). Personlig liker jeg ikke for mye slossing og blod.

Det skumleste og beste/værste er når hovedpersonen er utsatt for fare og ikke blir trodd!!

* I Saw the Devil (for mye slossing og groteskhet)
* Minus Man
* Passengers (bra)
* Never Talk to Strangers
* Blindness
* Flightplan
* Gone (bra).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg vet ikke helt egentlig. Synes egentlig ikke a serbian film er en skrekkfilm, men wikipedia sier det så:S

Vil se flere, men tror ikke hjertet mitt tåler det for real

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke kjipt å være veganer når man er så flink på kjøkkenet som jeg er :)

Vegetarmat kan være veldig godt, men det blir nesten uten unntak bedre med kjøtt til. Vegetarmat når rett og slett ikke helt opp til toppen :]

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hjemmelagde ferkske vårruller er faktisk utrolig godt, og usakelig enkelt å lage, fant jeg ut.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Her hadde du ikke merket at det var uten kjøtt.

Har hørt den noen ganger før, men hittil ikke opplevd det. Tofu/bønner/linser/kikerter med masse krydder er fremdeles ikke kjøtt.

Forstå meg rett, vegetarmat kan være veldig godt, men på min skala når det bare ikke så langt opp som det ville gjort om det ble akkompagnement av godt tilberedt kjøtt/fisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste skrekkfilmen jeg har sett er indisous

Og a serbian film da, men den er ikke akkurat skummel bare forstyrrende!! Har dere sett den?

Du valgte noen helvetes ekstreme filmer da XP

Verste er og se de i Kino, så The Ring på kino når jeg var mindre og det var ikke morsomt.

Aldri sett Serbian film, men fra jeg hører er det ekstreme saker.

Lenke til kommentar

over nett altså :(

post logg, få svar

Eneste skrekkfilmen jeg har sett er indisous

Og a serbian film da, men den er ikke akkurat skummel bare forstyrrende!! Har dere sett den?

Du valgte noen helvetes ekstreme filmer da XP

Verste er og se de i Kino, så The Ring på kino når jeg var mindre og det var ikke morsomt.

Aldri sett Serbian film, men fra jeg hører er det ekstreme saker.

Serbian film er ikke skummel, men den er noe brutal, dog ikke så ekstremt som mange skal ha det til. Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Her hadde du ikke merket at det var uten kjøtt.

Har hørt den noen ganger før, men hittil ikke opplevd det. Tofu/bønner/linser/kikerter med masse krydder er fremdeles ikke kjøtt.

Forstå meg rett, vegetarmat kan være veldig godt, men på min skala når det bare ikke så langt opp som det ville gjort om det ble akkompagnement av godt tilberedt kjøtt/fisk.

Nei, der er jeg helt enig. Men det er uansett ikke så mye kjøtt i vårruller at du hadde savnet det der. Jeg merker iallefall ikke noe forskjell. Og jeg er opprinnelig kjøtteter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...