Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Kom på at jeg har sett eden lake også hele 3 stykker woho 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hva er er egentlig definisjonen av en skrekkfilm? Jeg har sett noen skrekkfilmer i det siste, men de er ganske forskjellige. Noen har mye action, noen har mye blod, mens andre er så snille at (bortsett fra at farene lurer...). Personlig liker jeg ikke for mye slossing og blod.Det skumleste og beste/værste er når hovedpersonen er utsatt for fare og ikke blir trodd!!* I Saw the Devil (for mye slossing og groteskhet)* Minus Man* Passengers (bra)* Never Talk to Strangers* Blindness* Flightplan* Gone (bra). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg vet ikke helt egentlig. Synes egentlig ikke a serbian film er en skrekkfilm, men wikipedia sier det så:S Vil se flere, men tror ikke hjertet mitt tåler det for real 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Eneste skrekkfilmen jeg har sett er indisous Og a serbian film da, men den er ikke akkurat skummel bare forstyrrende!! Har dere sett den? Yepp, konge film og konge soundtrack. Endret 31. august 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg fikk egentlig ikke så mye av handlingen med meg, ble mer til at jeg bare så på 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er ikke kjipt å være veganer når man er så flink på kjøkkenet som jeg er 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Hva er det grøtgreiene over vårrullene? Endret 31. august 2014 av Llandari Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hva er det grøtgreiene over vårrullene? Hummus. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er ikke kjipt å være veganer når man er så flink på kjøkkenet som jeg er Vegetarmat kan være veldig godt, men det blir nesten uten unntak bedre med kjøtt til. Vegetarmat når rett og slett ikke helt opp til toppen :] 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Her hadde du ikke merket at det var uten kjøtt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Hjemmelagde ferkske vårruller er faktisk utrolig godt, og usakelig enkelt å lage, fant jeg ut. Endret 2. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 hvordan lette på trykket(??)) i en kjempeklein samtale sos 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 over nett altså 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Her hadde du ikke merket at det var uten kjøtt. Har hørt den noen ganger før, men hittil ikke opplevd det. Tofu/bønner/linser/kikerter med masse krydder er fremdeles ikke kjøtt. Forstå meg rett, vegetarmat kan være veldig godt, men på min skala når det bare ikke så langt opp som det ville gjort om det ble akkompagnement av godt tilberedt kjøtt/fisk. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Eneste skrekkfilmen jeg har sett er indisous Og a serbian film da, men den er ikke akkurat skummel bare forstyrrende!! Har dere sett den? Du valgte noen helvetes ekstreme filmer da XP Verste er og se de i Kino, så The Ring på kino når jeg var mindre og det var ikke morsomt. Aldri sett Serbian film, men fra jeg hører er det ekstreme saker. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) over nett altså post logg, få svar Eneste skrekkfilmen jeg har sett er indisous Og a serbian film da, men den er ikke akkurat skummel bare forstyrrende!! Har dere sett den? Du valgte noen helvetes ekstreme filmer da XP Verste er og se de i Kino, så The Ring på kino når jeg var mindre og det var ikke morsomt. Aldri sett Serbian film, men fra jeg hører er det ekstreme saker. Serbian film er ikke skummel, men den er noe brutal, dog ikke så ekstremt som mange skal ha det til. Endret 31. august 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Her hadde du ikke merket at det var uten kjøtt. Har hørt den noen ganger før, men hittil ikke opplevd det. Tofu/bønner/linser/kikerter med masse krydder er fremdeles ikke kjøtt. Forstå meg rett, vegetarmat kan være veldig godt, men på min skala når det bare ikke så langt opp som det ville gjort om det ble akkompagnement av godt tilberedt kjøtt/fisk. Nei, der er jeg helt enig. Men det er uansett ikke så mye kjøtt i vårruller at du hadde savnet det der. Jeg merker iallefall ikke noe forskjell. Og jeg er opprinnelig kjøtteter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Har smakt begge varianter av vårruller, og vil si at de med kjøttbiter er hakket bedre. Men igjen, folk må jo få spise hva de vil. Så lenge de ikke begynner hatkampanjer mot det man spiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg