Mr. Hermonella Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 jupp, eneste positive jeg ser med det er at du kan drive brannslukking av facebook osv. før folk står opp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 jupp, eneste positive jeg ser med det er at du kan drive brannslukking av facebook osv. før folk står opp Me love you long time. Du kan så si. Å herre fy fasan. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Whanna join? viss du blir med så blir det ikke så gay Endret 31. august 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er ganske gay av meg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Whanna join? viss du blir med så blir det ikke så gay Liker ikke å bli utnyttet på den måten. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 btw, hvorfor er dere oppe så tidlig? Jeg våknet nettopp av at jeg ble skutt i drømmen min, så får ikke sove igjen med det første. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ser på twitch sammen med en bedre frokost.. måtte tvinge meg selv til å sove til 9. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg drømmer ikke en dritt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 La meg vel til og sove i 2-tiden, men tok en stund før jeg fikk sove. Så har ikke sovet kjempelenge egentlig. Kunne gjerne ha sovet mer, men jeg har noe imot å sove lenger enn til 10. Lurer på om jeg skal begrave meg i spill eller film nå. Jeg drømmer ikke en dritt av en eller annen grunn.Alle drømmer, du vet bare ikke om det. Helt sant. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 . Alle drømmer, du vet bare ikke om det. Helt sant.Det må være dagdrømming du snakker om i så fall. Jeg kan ikke huske å ha drømt noe om natta de siste 20 år. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har blitt fortalt hele mitt skoleliv at alle drømmer, men ikke alle kan huske drømmer. At det er umulig å ikke dømme i søvne. Et kjapt Google-søk forteller meg at det kan hende det er noen som ikke drømmer, men det er ikke sikkert om det er tilfelle, eller rett og slett bare på grunn av lav evne til å huske drømmer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Været her borte i østen er noe for seg selv på denne tiden av året. Går fra solskinn til full tordenstorm på bare et par minutter. Kan sitte på balkongen og se stormskyene rulle innover land. Slikt regn som dette har jeg aldri opplevd i Norge. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg drømmer 3-4-5 lange intense drømmer hver eneste natt. Husker de fleste av dem ganske godt, også. Og mareritt har jeg ikke hatt siden jeg var barn. Alle mine drømmer er enten spennende, eller kjedelig hverdagslige. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Været her borte i østen er noe for seg selv på denne tiden av året. Går fra solskinn til full tordenstorm på bare et par minutter. Kan sitte på balkongen og se stormskyene rulle innover land. Slikt regn som dette har jeg aldri opplevd i Norge. Sikkert spennende da. Jeg opplevde noe det samme i Tyskland om sommeren, men sikkert ikke like intenst. Endret 31. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har blitt fortalt hele mitt skoleliv at alle drømmer, men ikke alle kan huske drømmer. At det er umulig å ikke dømme i søvne. Et kjapt Google-søk forteller meg at det kan hende det er noen som ikke drømmer, men det er ikke sikkert om det er tilfelle, eller rett og slett bare på grunn av lav evne til å huske drømmer. Tror du har rett Kan "mangel" på drømmer være tegn på dårlig søvn? Når jeg tar magnesium tilskudd både sover og drømmer jeg bedre... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har blitt fortalt hele mitt skoleliv at alle drømmer, men ikke alle kan huske drømmer. At det er umulig å ikke dømme i søvne. Et kjapt Google-søk forteller meg at det kan hende det er noen som ikke drømmer, men det er ikke sikkert om det er tilfelle, eller rett og slett bare på grunn av lav evne til å huske drømmer. Quoting på telefon er visst ikke min greie. Jeg drømmer nok i våken tilstand. Jeg er bare dårlig på å realisere det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Jeg drømmer 3-4-5 lange intense drømmer hver eneste natt. Husker de fleste av dem ganske godt, også. Og mareritt har jeg ikke hatt siden jeg var barn. Alle mine drømmer er enten spennende, eller kjedelig hverdagslige. Mareritt har jeg rett som det er. I Tyskland og tiden etter jeg kom tilbake til Norge slet jeg noe helt forferdelig med søvnparalyse. Vi snakker hver natt i noen år. Men det har heldigvis gitt seg nå. Har fremdeles mareritt fra tid til annen, men er ikke på langt nær så ille som for noen år siden. Søvnparalyse er helt forferdelig altså. Endret 31. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det er regntid her, så det skjer flere ganger i uken. Men jeg er alltid på jobb når stormen kommer. Og det varer som oftest ikke mer enn en time eller to. I dag er det søndag, og jeg satt på balkongen. Virkelig et mektig syn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har blitt fortalt hele mitt skoleliv at alle drømmer, men ikke alle kan huske drømmer. At det er umulig å ikke dømme i søvne. Et kjapt Google-søk forteller meg at det kan hende det er noen som ikke drømmer, men det er ikke sikkert om det er tilfelle, eller rett og slett bare på grunn av lav evne til å huske drømmer.Tror du har rett Kan "mangel" på drømmer være tegn på dårlig søvn? Når jeg tar magnesium tilskudd både sover og drømmer jeg bedre... I den korte artikkelen jeg nettopp leste stod det at "drømmemangel" ikke hadde noen negativ effekt på noe. Tror ikke at det er det, altså. Logisk sett, så tror jeg de som ikke husker drømmer sover bedre og jevnere. Og siden drømmer kan slite på psyken, tror jeg også at "drømmeløs" søvn er sunnere generelt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg