Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Glemte du Skymarshall? :dontgetit:

Og Slipknot, seigmen, Sepultura, Soilwork...

Og Sublime! *skuffa*

God morgen forresten.

Guten tag, meine freuleins =D

Haben sie aine klut im si tasche?

edit: Jeg aner egentlig ikke hva jeg skriver nå

God morgen frøkener.

Har dere en(eine) "klut" i vesken?

Litt sånn kvasi-tysk tror jeg egentlig det er. :) Jeg husker meget lite fra de 5 årene jeg hadde tysk, men nok til å forstå ca hva folk snakker om, hvis de snakker sakte. :p

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Glemte du Skymarshall? :dontgetit:
Og Slipknot, seigmen, Sepultura, Soilwork...
Og Sublime! *skuffa*

For ikke å snakke om Scatman John :cry:

Litt sånn kvasi-tysk tror jeg egentlig det er. :) Jeg husker meget lite fra de 5 årene jeg hadde tysk, men nok til å forstå ca hva folk snakker om, hvis de snakker sakte. :p

Jeg hadde tysk i et halvt år. Eneste jeg husker av det jeg lærte var å telle

Lenke til kommentar
Blir det ikke: "Es ist eine ..."?

Ikke spør meg. oO

Jeg skulket 2 måneder med tysk før jeg skiftet.

Jeg har bare lært meg den setningen, og at det betyr noe ala "det har vært en suksess i skyskraperen". Lulz. x)

Lenke til kommentar
God morgen forresten.

Guten tag, meine freuleins =D

Haben sie aine klut im si tasche?

edit: Jeg aner egentlig ikke hva jeg skriver nå

God morgen frøkener.

Har dere en(eine) "klut" i vesken?

God morgen, Quayle!

Japp, kvasitysk er nok betegnelsen. Hadde tysk et år på ungdomsskolen (6 år siden nå :O), men bittelitt sitter fortsatt igjen. Klut (som jeg ikke aner hvordan skrives) skal vist være et annet navn for penis (elns) =D

Lenke til kommentar

Jeg tror Unni trenger mat. Vi har droppet fasten vår frem til etter eksamenen til Nie, fordi det 4-5 av 14 dager ville blitt meg som fastet på egenhånd og i tillegg måtte henge med en som røykte som en skorstein og mest sannsynlig spiste sjokolade. Hvilket ville vært relativt urettferdig. Såeh. Da blir det ikke faste enda. :<

Men vi skal meditere og alt det andre vi hadde tenkt til, da. Enten Nie vil eller ikke n_n

Lenke til kommentar

Pøff. Du glemte å nevne at jeg kommer til å sippe, klage, hyle, gråte, skjelve, riste, hyle, klage, gråte, hyle litt til og klage enda mer neste uke. De tvinger oss gjennom eksamen, men hvorfor i helvete skal vi tvinges gjennom liksom-eksamen? oO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...