hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå har jeg nettopp testet med mer vanlige navn, det renner inn med personer som heter Marit, som et eksempel. Jeg er ikke overvettes kjent i dataverdenen eller på annen måte, men hvor henter google opplysninger fra? Hvis du logger deg inn på facebook så ser google det, og lagrer det sammen med alt du søker på. De har også små "programmer" på tusenvis av nettsider rundt omkring som sender informasjon til google om hva du gjør på de sidene. Er det sånn det foregår? Takk for god forklaring. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen ganger ser du en grønn "google"-bruker som leser tråder i forumet også. Det er en bot som samler sammen info til google-søk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er det sånn det foregår? Takk for god forklaring. Ja, dette er en liten del av det, men det får "Lundkommisjonen" til å virke helt latterlig... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Og når du søker på ting og klikker på ting, så lagrer google det. Så om du søker på navnet ditt og det er treff nummer 2, og du trykker på det, så er det kanskje treff nr 1 neste gang. Start en privat fane/vindu i nettleseren for å få et nøytralt søk (bortsett fra landet/språket, som også påvirker resultatene). Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 For å få et helt nøytralt søk, kan du laste ned en VPN. Hola er gratis og enkel og bruke. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Start en privat fane/vindu i nettleseren for å få et nøytralt søk (bortsett fra landet/språket, som også påvirker resultatene). Bedre, kanskje, men langt i fra nøytralt. De ser jo hvilken IP det kommer fra, og da vet de mer om deg enn deg selv. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Og når du søker på ting og klikker på ting, så lagrer google det. Så om du søker på navnet ditt og det er treff nummer 2, og du trykker på det, så er det kanskje treff nr 1 neste gang. Start en privat fane/vindu i nettleseren for å få et nøytralt søk (bortsett fra landet/språket, som også påvirker resultatene). Dette ble litt feil, kopierte dobbelt opp visst. Takk til deg også, Tåkelur . Noen ganger ser du en grønn "google"-bruker som leser tråder i forumet også. Det er en bot som samler sammen info til google-søk. Hvor ser jeg det? Hjelpe meg så mye jeg ikke vet . Endret 30. august 2014 av hermosa Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Therawyn, nå er jeg spent på om du sippet! Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hadde eg berre visst om det før åtte minutt sidan... Kva band? Primordial. Tidligere på kvelden har Satan, Purson, Satan's Satyrs og Jess & the Ancient Ones spilt. Samtidig går eg rundt og gjer ingenting... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Og når du søker på ting og klikker på ting, så lagrer google det. Så om du søker på navnet ditt og det er treff nummer 2, og du trykker på det, så er det kanskje treff nr 1 neste gang. Start en privat fane/vindu i nettleseren for å få et nøytralt søk (bortsett fra landet/språket, som også påvirker resultatene). Noen ganger ser du en grønn "google"-bruker som leser tråder i forumet også. Det er en bot som samler sammen info til google-søk. Hvor ser jeg det? Hjelpe meg så mye jeg ikke vet . Det står helt nederst. "9 bruker(e) leser denne tråden 3 medlemmer, 1 gjester, 5 skjulte brukere" akkurat nå. Også navnet til de som er registrert som er her nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Samtidig går eg rundt og gjer ingenting... Thursday 20.00 Sinmara 21.00 Irkallian Oracle 22.00 Dødsengel 23.10 The Ruins Of Beverast 00.20 Inquisition Friday 20.00 Sonne Adam 21.00 Grave Miasma 22.15 Revidert Kommunal Handlingsplan 23.45 Nifelheim Saturday 19.55 Jess and the Ancient Ones 21.00 Satan's Satyrs 22.00 Purson 23.00 Satan 00.20 Primordial Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Therawyn, nå er jeg spent på om du sippet!Må dessverre skuffe deg. Jeg slo av filmen, med hensikt å se den på Netflix i stedet, men så skjedde det en hel del som distraherte meg og jeg så den ikke likevel. Tviler på at jeg gikk glipp av noe jeg ikke har sett før. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Start en privat fane/vindu i nettleseren for å få et nøytralt søk (bortsett fra landet/språket, som også påvirker resultatene). Bedre, kanskje, men langt i fra nøytralt. De ser jo hvilken IP det kommer fra, og da vet de mer om deg enn deg selv. Bra jeg ikke planlegger lyssky virksomhet Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Det at Google indekserer sidene har ikke noe med overvåkningen å gjøre, da... Bra jeg ikke planlegger lyssky virksomhet Du vi får håpe ikke de gjør det. Endret 30. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Neida, den google-boten er bare innom og indekserer slik at vi kan google ting også kommer forumtråder opp i søket. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nei, nå vil kroppen min sove kjenner jeg. God natt folkens. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det at Google indekserer sidene har ikke noe med overvåkningen å gjøre, da... Bra jeg ikke planlegger lyssky virksomhet Du vi får håpe ikke de gjør det. Ikke ert meg, nå føler jeg meg dum. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 God natt, Rider of Reason. Sov godt. 2 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ikke ert meg, nå føler jeg meg dum. Beklager! Det var ikke min hensikt. Kanskje jeg er paranoid, men det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Bare jeg som super i kveld? Nei, nå vil kroppen min sove kjenner jeg. God natt folkens. Nattinatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg