Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Overmoden er vakker hun. 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Overmoden er vakker hun. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) bare fornavn da halo Jeg har vel ikke akkurat gjort så mye av meg her, men det er skummelt med navn. Bare ved å skrive fornavnet mitt i google, er jeg den første som kommer jeg opp, med fulle personalia. Foruten meg er det 16 andre med samme fornavn. Jeg er alene med fornavn + etternavn. Endret 30. august 2014 av hermosa Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå vet jo google hvem du er da, så at du kommer opp som første ressultat er ikke så rart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen ganger er det helt greit å bare sitte helt alene, nippe vin og høre på fet musikk. Helt ålreit! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Så om jeg hadde vært der så hadde du kasta meg ut?? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hahaha, njaa. Jeg synes du burde prøvd å komme innom, hadde vært morsomt å se hvordan jeg hadde reagert. PS: Gammelt visdomsord: Sultin og tyst, men fitte fyst. Endret 30. august 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå vet jo google hvem du er da, så at du kommer opp som første ressultat er ikke så rart. Nå har jeg nettopp testet med mer vanlige navn, det renner inn med personer som heter Marit, som et eksempel. Jeg er ikke overvettes kjent i dataverdenen eller på annen måte, men hvor henter google opplysninger fra? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hahaha, njaa. Jeg synes du burde prøvd å komme innom, hadde vært morsomt å se hvordan jeg hadde reagert. PS: Gammelt visdomsord: Sultin og tyst, men fitte fyst. Tror jeg skal prøve på det en gang! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hahaha, hadde vært bittelitt kjipt om jeg ikke var hjemme. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hahaha, hadde vært bittelitt kjipt om jeg ikke var hjemme. Hurra for positive tanker. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Bl.a. hvis du er logget inn, og har registrert deg med navnet ditt... Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen ganger er det helt greit å bare sitte helt alene, nippe vin og høre på fet musikk. Helt ålreit! Jelly. Reiste ut i kveld i Bergen, dårlig med liv, herregud... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hurra for positive tanker. Du vet når jeg er hjemme! Det hadde vært fett! Jelly. Reiste ut i kveld i Bergen, dårlig med liv, herregud... Jeg ble dritmisunnelig på deg. Stor metalfestival i Bergen, og et av favorittbandene mine spiller. Starter om åtte minutter. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Overmoden er vakker hun. Ja du ser kjempepen ut 1 Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hurra for positive tanker. Du vet når jeg er hjemme! Det hadde vært fett! Jelly. Reiste ut i kveld i Bergen, dårlig med liv, herregud... Jeg ble dritmisunnelig på deg. Stor metalfestival i Bergen, og et av favorittbandene mine spiller. Starter om åtte minutter. Hadde eg berre visst om det før åtte minutt sidan... Kva band? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå har jeg nettopp testet med mer vanlige navn, det renner inn med personer som heter Marit, som et eksempel. Jeg er ikke overvettes kjent i dataverdenen eller på annen måte, men hvor henter google opplysninger fra? Hvis du logger deg inn på facebook så ser google det, og lagrer det sammen med alt du søker på. De har også små "programmer" på tusenvis av nettsider rundt omkring som sender informasjon til google om hva du gjør på de sidene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hadde eg berre visst om det før åtte minutt sidan... Kva band? Primordial. Tidligere på kvelden har Satan, Purson, Satan's Satyrs og Jess & the Ancient Ones spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg