Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Ja, det har du nok rett i. Jeg surret litt. Anhedoni er mangel på glede. Uansett, my point stands. Tror det er best å ha en passe mengde følelser jeg. Joa, men nå snakket jeg ikke om depresjon. Jeg mener folk som er harde av natur. Folk som ikke lar følelser komme i veien for ting og tang. Endret 30. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen i Molde som vil ta en øl da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg skal drikke vin etterpå. Mmmmh. Jeg skal drikke vin etterpå. Mmmmh. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg skal drikke vin etterpå. Mmmmh. Jeg skal drikke vin etterpå. Mmmmh. Makan til dobbelposting! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Joa, men nå snakket jeg ikke om depresjon. Jeg mener folk som er harde av natur. Folk som ikke lar følelser komme i veien for ting og tang. Ja sånn ja. Joda. Er vel noe annet enn å føle seg følelsesløs. Men så har jo folk forskjellige slags følelser og, da. Kanskje noen er kjempefølsomme, men mest konstruktive følelser. Nei vet ikke jeg. Noen følsomme når også langt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Den kalde krigen har startet igjen. Ja, men denne gangen dreier det seg om homofiles rettigheter vs. ikke rettigheter. Ellerno. Nei skjønner det ikke jeg. Er vel bare en maktkamp, som vanlig. "Jeg vil bestemme, buhuuu, og jeg slår lillebror i trynet om han ikke gjør som jeg sier." Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Stavanger, men kun et par måneder til. Flytter østover straks. Skal gi en lyd neste gang det er Landsskytterstevne i Førde. 2017 om jeg ikke husker feil Nei, håper virkelig ikke jeg fremdeles bor her i 2017. Rider of Reason, for min del har ikke det å ville "dra på byen" noe med alkohol å gjøre, men heller menneskene. Jeg har et veldig stort behov for sosial omgang, noe jeg får altfor lite av. Endret 30. august 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Den kalde krigen har startet igjen. Ja, men denne gangen dreier det seg om homofiles rettigheter vs. ikke rettigheter. Ellerno. Nei skjønner det ikke jeg. Er vel bare en maktkamp, som vanlig. "Jeg vil bestemme, buhuuu, og jeg slår lillebror i trynet om han ikke gjør som jeg sier." Ingen kriger har gode motiv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er fyllesjuk. Vurderer å droppe fylla i kveld, og heller dra å kjøpe meg Playstation 4. Det ble fylla, gitt. Men kom meg hjem til 03:00, så det er jo en seier i seg selv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hva er det dere snakker om? Kald krig? Noen følsomme når også langt. Det er jo sant, men samfunnet generelt er satt opp for å fungere som et samlebånd, og da er følelser mer et hinder enn en hjelp. Rider of Reason, for min del har ikke det å ville "dra på byen" noe med alkohol å gjøre, men heller menneskene. Jeg har et veldig stort behov for sosial omgang, noe jeg får altfor lite av. Ja, skjønner det. Derfor jeg også skilte det å drikke alkohol, og å dra på byen. Jeg liker ingen av delene. Å dra ut om kvelden/natten er bare rot for min del. Alt for mye folk, for mye bråk, og generelt like koselig. Vil jeg sosialisere, så besøker jeg en venn eller får et par venner på besøk om jeg kan. Endret 30. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Russland har gått inn i Ukraina. Amerikanske og norske soldater ble sendt fra Afghanistan til Ukraina i dag tidlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg skal drikke vin etterpå. Mmmmh. Jeg skal drikke vin etterpå. Mmmmh. Makan til dobbelposting! Yes. Aner ikke hvorfor, skjedde aldri med Galaxy S2en, men skjer hele tiden med Galaxy S4en. PS: Jeg er tom for batteri på telefonen. Hjelp! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det er jo sant, men samfunnet generelt er satt opp for å fungere som et samlebånd, og da er følelser mer et hinder enn en hjelp. Vet ikke om jeg er helt enig i det... det kommer jo helt an på hva du legger i å "fungere"... er målet nødvendigvis å betale mest skatt? Hva med de som tar seg av de eldre, enten det er med snømåking eller besøk på sykehjem. Vil jo si de er vellykka på sin måte. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som har gått på byen alene før? Er under sterk vurdering. Må få i meg noe alkohol og snakke med fulle mennesker. edit: 22 år manneman i Oslo om noen har lyst på en øl, er ikke skummel Fikk dratt med en kompis av meg, så da blir jeg full idag og. Ha en fine kveld videre, folkens. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Bruker dere Tapatalk når dere er på forumet med mobilen, eller bruker dere bare vanlig browser? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg fikk en idé. Jeg kan dra og kjøpe chips. Og spise det sammen med fatøl fra kjøleskapet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Bruker dere Tapatalk når dere er på forumet med mobilen, eller bruker dere bare vanlig browser? Diskusjon.no funker vel ikke på Tapatalk? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 SATAN NÅ BLE JEG GLAD!Nytt Jim Jeffries show på Netflix!!!! RØSK MEG I FLETTAAA Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvilken flette? Hestehalen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg