The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Gikk på butikken å kjøpte ting til å lage linser med ris vårruller curry men nå vil eg ikke ha noe av det! Så kom med to forslag jeg skal lage så lager jeg det som ikke blir sagt. For jeg kommer ikke til å ville ha hva dere sier jeg skal ha. Ikke curry? Beslutningsvansker? Da er svaret currying - en ting av gangen. Nerde"humor" på sitt verste!!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg griner bare av søte dyr og når noen kaller meg tøs 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg er bare veldig følsom. Skal lite til for å få meg i gang. Vis meg en video av en liten valp eller kattunge som blir reddet fra noe, så triller tårene raskere enn du kan si "empati". Hehehe, såpass ja. Du er jente da, så er mer akseptert for deg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jente eller ikke, synes til og med selv det er irriterende. Skulle gjerne hatt et hjerte av stål og vært immun mot følelser. Det virker som om slike folk har det lettere i livet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det er klart. En robot ville komme seg bedre gjennom nesten hva det skal være, men jeg er ganske glad i følelsene mine, selv om det kan være irriterende noen ganger. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jente eller ikke, synes til og med selv det er irriterende. Skulle gjerne hatt et hjerte av stål og vært immun mot følelser. Det virker som om slike folk har det lettere i livet. De gærne har det godt. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror ikke du kan generalisere slik om det. Ved depresjon har du et symptom som heter anhedoni - eller følelsesløshet på norsk. F.eks. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Noen som har gått på byen alene før? Er under sterk vurdering. Må få i meg noe alkohol og snakke med fulle mennesker. edit: 22 år manneman i Oslo om noen har lyst på en øl, er ikke skummel Endret 30. august 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ja. Kan være helt ålreit det. Ja. Kan være helt ålreit det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 KinderLinda, hvem er du kaller gærn? Nå må jeg gå og legge meg i senga og gråte en skvett. 'Scuse me. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Har dere sett "cube"? Hun legen irriterer meg grenseløst Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror ikke du kan generalisere slik om det. Ved depresjon har du et symptom som heter anhedoni - eller følelsesløshet på norsk. F.eks.Er det ikke det som kalles apati? Apati er mangel på følelser, motivasjon eller entusiasme. Apati er i psykologisk terminologi et begrep brukt på indifferens (likegyldighet) der en person er passiv eller indifferent til aspekter knyttet til følelser, det sosiale eller det sjelelige livet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som har gått på byen alene før? Er under sterk vurdering. Må få i meg noe alkohol og snakke med fulle mennesker. edit: 22 år manneman i Oslo om noen har lyst på en øl, er ikke skummel Bortsett fra øl, hadde jeg gjerne blitt med på det dersom jeg var i Oslo. Kjeder meg i hjel her. Lyst å ta en spontan tur til Vestlandet? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Definer Vestlandet. Jeg er også på Vestlandet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tror ikke du kan generalisere slik om det. Ved depresjon har du et symptom som heter anhedoni - eller følelsesløshet på norsk. F.eks.Er det ikke det som kalles apati? Apati er mangel på følelser, motivasjon eller entusiasme. Apati er i psykologisk terminologi et begrep brukt på indifferens (likegyldighet) der en person er passiv eller indifferent til aspekter knyttet til følelser, det sosiale eller det sjelelige livet. Ja, det har du nok rett i. Jeg surret litt. Anhedoni er mangel på glede. Uansett, my point stands. Tror det er best å ha en passe mengde følelser jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som har gått på byen alene før? Er under sterk vurdering. Må få i meg noe alkohol og snakke med fulle mennesker. edit: 22 år manneman i Oslo om noen har lyst på en øl, er ikke skummel Bortsett fra øl, hadde jeg gjerne blitt med på det dersom jeg var i Oslo. Kjeder meg i hjel her. Lyst å ta en spontan tur til Vestlandet? Haah, vi kan snakkes om det i oktober, flytter tilbake til Bergen da. Er så forbasket kjedelig å sitte her. Var ute med en kompis tidligere idag og tok en kebab + kino alene og så Guardians of the Galaxy. Jeg har bare sykt lyst å komme meg ut og være med folk. Blir nok til at jeg finner meg en liten rønne nede i sentrum og tar en pils. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Den kalde krigen har startet igjen. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Definer Vestlandet. Jeg er også på Vestlandet.Bergen du er? Bor ikke så langt fra Førde. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Stavanger, men kun et par måneder til. Flytter østover straks. Skal gi en lyd neste gang det er Landsskytterstevne i Førde. 2017 om jeg ikke husker feil Endret 30. august 2014 av Llandari Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Kjeder meg også ofte, men har aldri kjedet meg så mye at det har fristet å drikke øl/vin etc, eller å "dra på byen". Tror ikke du kan generalisere slik om det. Ved depresjon har du et symptom som heter anhedoni - eller følelsesløshet på norsk. F.eks.Er det ikke det som kalles apati?Apati er mangel på følelser, motivasjon eller entusiasme. Apati er i psykologisk terminologi et begrep brukt på indifferens (likegyldighet) der en person er passiv eller indifferent til aspekter knyttet til følelser, det sosiale eller det sjelelige livet. Har perioder hvor jeg veksler mellom apati og hyperempati. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg