Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har så lyst på ny gamingrig at jeg nesten holder på å gå av skaftet... blææææ. Må vinne i lotto!!!

200-129-mc-leve.jpg

...eller betalingsutsettelse :fun:

Eller Komplett, betale 1000 i måneden og du har 3 års garanti på PC, pluss at de gjør slik at innmaten ser delicius ut. jeg var veldig fornøyd med servicen deres.

Lenke til kommentar

Grattis med dagen nettels have fun

Jeg har bursdag idag! :D

​Feirer med øl og PL-fotball :)

Huff, der følte jeg meg skikkelig "attention-freak" :p

Hehe, gratulerer med dagen! :)

Gratulerer med dagen!

Jeg har bursdag idag! :D

​Feirer med øl og PL-fotball :)

Huff, der følte jeg meg skikkelig "attention-freak" :p

Gratulerer med dagen !!!! <3333

Gratulerer med dagen, Nettels. Måtte det være overflod av piker, vin og sang på dagen din. :wee:

Takk folkens! :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Savner ikke å bo i Nord-Norge egentlig. Bortsett fra den flotte naturen som var overalt. Er blitt bymenneske i Drammen jeg. Er så kjekt å ha alt innen gangavstand.

I Tromsø var det meste i gangeavstand.

Tromså er en fin by, men for mye Militære.

Jeg var der i omtrent fire dager. ja. Jo, gjerne. Min søster studerte medisin i byen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Sånn kjedelig brun, men synes egentlig jeg passer blondt best siden det har vært min nautrlige farge hele livet, mn er ikke blondt litt sommerete???

• Liker 1
Lenke til kommentar

Først og fremst diablo 3. Men har litt lyst til å prøve hearthstone som tidsfordriv :p

Trenger da ikke noe særlig HW for å dra noen av dem, i alle fall ikke Hearthstone.

D3 gjør hvis man skal ha litt kvalitet. Uansett så har jeg ikke privat og akkurat nå, og jeg har lyst til å bygge meg en maskin :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...