Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Savner ikke å bo i Nord-Norge egentlig. Bortsett fra den flotte naturen som var overalt. Er blitt bymenneske i Drammen jeg. Er så kjekt å ha alt innen gangavstand. Endret 30. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Narvik er en fin by men det er stein dødt i sentrum nå. Jeg vokste opp med besteforeldre i Narvik. Har traska mye i de gatene gjennom årene. Var mye bedre før, da var det faktisk butikker i både gate 1 og gate 2 :/ Nå er det bare to store kjøpesentre. Virker som det er tendensen overalt. Men Nord-Norge er bare best uansett da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vet aldri kanskje han kjente meg igjen ;PPP 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Savner ikke å bo i Nord-Norge egentlig. Bortsett fra den flotte naturen som var overalt. Er blitt bymenneske i Drammen jeg. Er så kjekt å ha alt innen gangavstand. Jeg skal be for din fortapte sjel, jeg. Så jo allerede på sveisen at det var en tulling som ikke vet hva han synger om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det er Bare Egil..han synger BARE om tull, det vet du vel. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vi er 4 stykker her fra Nordland og vi skriver på bokmål det sier hvor flau vi er av Nordland. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er ikke fra Nordland, men samma det. Å skrive på bokmål har ingenting med å være flau over dialekta, men alt med at mitt gramatikkhjerte har blitt innprentet i over 20 år med at det skrevne ord skal være på bokmål. Det er Bare Egil..han synger BARE om tull, det vet du vel. Joda, vet det. Synes bare sveisen var ekstra crazy i den videoen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Savner ikke å bo i Nord-Norge egentlig. Bortsett fra den flotte naturen som var overalt. Er blitt bymenneske i Drammen jeg. Er så kjekt å ha alt innen gangavstand.I Tromsø var det meste i gangeavstand. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er også nordnorsk men skriver kun bokmål. Det verste jeg ser er når mamma skriver nordnorsk på facebook eller SMS..ugh. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Savner ikke å bo i Nord-Norge egentlig. Bortsett fra den flotte naturen som var overalt. Er blitt bymenneske i Drammen jeg. Er så kjekt å ha alt innen gangavstand.I Tromsø var det meste i gangeavstand. Tromså er en fin by, men for mye Militære. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har bursdag idag! Feirer med øl og PL-fotball Huff, der følte jeg meg skikkelig "attention-freak" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Savner ikke å bo i Nord-Norge egentlig. Bortsett fra den flotte naturen som var overalt. Er blitt bymenneske i Drammen jeg. Er så kjekt å ha alt innen gangavstand.I Tromsø var det meste i gangeavstand. Tromså er en fin by, men for mye Militære. Ble stranda i Tromsø i fjor jul på vei til Svalbard. Rusla rundt i byen en ettermiddag i 15 minusgrader. Var fint ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har så lyst på ny gamingrig at jeg nesten holder på å gå av skaftet... blææææ. Må vinne i lotto!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Grattis med dagen nettels have fun 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har bursdag idag! Feirer med øl og PL-fotball Huff, der følte jeg meg skikkelig "attention-freak" Hehe, gratulerer med dagen! Jeg har så lyst på ny gamingrig at jeg nesten holder på å gå av skaftet... blææææ. Må vinne i lotto!!! Wow, det er litt av en gamingrigg du planlegger da. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg bodde langt utpå bygda i Nord-Norge, da. Vokste opp blant flotte fjell og havet. Ville ikke bytta det med en by-oppvekst for 100 millioner kroner 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Gratulerer med dagen! 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har så lyst på ny gamingrig at jeg nesten holder på å gå av skaftet... blææææ. Må vinne i lotto!!! Hvilke spill ville du spilt da ? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har bursdag idag! Feirer med øl og PL-fotball Huff, der følte jeg meg skikkelig "attention-freak" Gratulerer med dagen !!!! <3333 Jeg har så lyst på ny gamingrig at jeg nesten holder på å gå av skaftet... blææææ. Må vinne i lotto!!! Wow er du gamer girl, digger slike jenter ! 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg bodde langt utpå bygda i Nord-Norge, da. Vokste opp blant flotte fjell og havet. Ville ikke bytta det med en by-oppvekst for 100 millioner kroner Nå kan jeg være helt enig igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg