Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som har greie på det skal ha det til at det menneskelige DNAet er 99% likt grisen. Pappa skrev doktorgrad om det. Makes sense.

DNA-messig er vi vistnok ikke så ulik bananen heller. For de som tar referansen. :p

Nå er jeg spent på hva du mener med "soundtrack" musikk om du er fan av The Doors. The Doors er definisjonen på "soundtrack" musikk.

Og ja. God morgen til deg og.

God morgen igjen ja. :wee:

Det er sant at The Doors også brukes mye som soundtrack musikk, men det jeg sikter til er mer den ambient bakgrunnsmusikken i filmer, spill og lignende.

Type dette:

Tar heller denne når det kommer til Yoshida Brothers. Og ang. Impala, tar jeg heller denne:

1959 Chevrolet Impala Convertible

Hehe, nesten alt fra Yoshida Brothers er bra da. :wee:

Og hver sin smak, du liker convertibles virker det som. Kanskje jeg hadde likt en bedre om det ikke hadde vært så heslig farge. :hm:

Er fyllesjuk. Vurderer å droppe fylla i kveld, og heller dra å kjøpe meg Playstation 4.

Jeg hadde 100% kjøpt PS4 og holdt meg hjemme

Støttes!

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Heslig? Candy blue er da ikke mye heslig? De fleste candy og metallic farger ser bra ut imho. Liker og liker, noen biler passer bedre som convertibles. Hovedsakelig de med finner. Som den overnevnte Impala-årsmodellen, Thunderbird, diverse Oldsmobile og gamle Cadillacer og andre dollarglis.

Ellers er jeg helt for lukket. Som Stingray, Ford GT, Shelby Mustang, Shelby Cobra, Dodge Charger, Pontiac Trans-Am osv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Er fyllesjuk. Vurderer å droppe fylla i kveld, og heller dra å kjøpe meg Playstation 4.

Jeg er også fyllesjuk. Kjøp PS4, og så drar jeg på fylla. Så snakkes vi i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Gjester?

Bundy, gidd å skifte av, jeg trodde du var ei jente. :(

Mission completed

Er a' ikke ei jente, eller er det noe galt med øynene mine?

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hei på deg også Admiral.

Kanskje jeg har begynt på hormoner?

Kanskje det kanskje. Det vet du best selv.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...