Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hektet på magic - rude. Den sangen er bare så deilig å høre på.

 

Så forresten tidenes mest klissete romantiske film i går og endte opp med å sitte å sippe på slutten :p Rebound med Zeta Jones. Herregud jeg er så kjerring xD jeg liker ikke engang romantiske klissefilmer!

Jeg hadde tenkt å se den, men så bestemte jeg meg for å gå for Rocky istedenfor. Angrer ikke. :) Fin film (ja, vet jeg er den eneste på planeten som ikke har sett den enda).

 

Haha! Så nettopp medlemstittelen min. Artig. :p Lurer på hvordan det skjedde.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

 

 

Vi er alle unike. Det finnes bare én av hver av oss.

Tviler på at det er tilfelle, egentlig. Tror at mange her i verden som er prikk like, men sjansen for at akkurat de som ligner på hverandre møtes er veldig liten. Derfor tror folk at alle er unike.

 

Men det kan jo hende jeg er helt på jordet her.

 

 

Der er vel sikkert noen molekyler eller sånn helt små detaljer som skiller, men tror også det at det finnes så like individer at forskjellen i praksis ikke er merkbar.

Tanker om det har jeg vært innom noen ganger. Men da helst at den perfecte partner finnes et sted i verden, og er en person du sannsynligvis aldri vil møte og vite hvem er

 

De som har greie på det skal ha det til at det menneskelige DNAet er 99% likt grisen. Pappa skrev doktorgrad om det. Makes sense.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Morgen. ^^ Litt sent å kalle morgen, men man kan jo også si at morgen er når man står opp. :p

 

The Doors er helt genialt.

 

Der skal jeg ikke motsi deg. Dog hører jeg mest på kompossisjoner av typen du finner i klassisk og "soundtrack" musikk. :wee:

Nå er jeg spent på hva du mener med "soundtrack" musikk om du er fan av The Doors. The Doors er definisjonen på "soundtrack" musikk.

 

Og ja. God morgen til deg og.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Feil. Dyret som er mest likt mennesket er sjimpansen, med 98.2% troe jeg det var. Grisen har mye mindre.

Jeg husker bare noen skikkelig drøye slides av noen lysbilder på Universitetet i Oslo. Jeg var omtrent fre år eller no'.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

 

Kanskje noen har observert det på snapchat, men har fått polert bilen min i dag.

Må si jeg er superfornøyd :D

DSC_0208.JPG

Nice! To-tre uker til jeg får nye bilen min. Gleder meg som en unge!!

 

Jeg som enda har til gode å ta lappen, og dere snnakker om ny bil og greier?

 

 

 

jeg har den skjønneste bilen her :love:

Igjen en påstand uten bevis. Vet du ikke at her på internett kreves det bildebevis, ellers er det ingen som tror det er sant. ;)

 

Edit: F.eks. Mariusz Duda har en ekstremt behagelig sangstemme. Bevis er videoen jeg postet rett over her.

 

Jeg kjører Ferrari.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124_Sport_Spider

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

 

Men når jeg en gang skal ha bil, da … Skal jeg bli lottomillionær først.

Så skal jeg gjennomføre disse kjøpene (sakset fra en post jeg skrev på Something Awful):

 

 

1969 Chevrolet Corvette Stingray with chrome where chrome should go and beige interior

 

Den der er jeg helt enig i. Hadde man vært mangemillionær hadde jeg nok skaffet en slik og en 67 Chevrolet Impala (den de kjører i Supernatural). Også litt nyere biler. :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=wx8BVGHMiC0

 

 

Tar heller denne når det kommer til Yoshida Brothers. Og ang. Impala, tar jeg heller denne:

 

1959 Chevrolet Impala Convertible

 

qDYyNPEl.jpg

 

Flere bilder

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

 

 

De som har greie på det skal ha det til at det menneskelige DNAet er 99% likt grisen. Pappa skrev doktorgrad om det. Makes sense.

Feil. Dyret som er mest likt mennesket er sjimpansen, med 98.2% troe jeg det var. Grisen har mye mindre.

 

Tenk at vi bruker hjerteklaffer fra griser i menneskekroppen?

mmm bacon!

 

mmm bacon!

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...