Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Blir du lei deg når du er syk? Jeg blir bare irritert jeg.

Merka jeg ble syk når jeg var ute på fest. En liten, ekkel klump øverst i halsen som "stakk". Senere på kvelden begynte snufsinga og hodepina. Da var det bare å takke for seg, gi damene en klem og komme seg hjem.

Har ikke vert syk på 2 år .

Men husker jeg drakk masse vann, også forsvinner det.

Og det er din egen feil når du skal tafse på disse kvinnene du alltid henger med. lukter syfilis milevis fra the crime scene.

Jeg tuller jo bare med deg seff, sist jeg husker så var du mod.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentlig sjelden jeg blir syk, men plutselig en dag så kommer det. Snufsing og hodepine og hele røkla. Og så er det rimelig kjipt å drikke varmt vann, men det hjelper veldig.
Lenke til kommentar

Jeg er i en litt sånn rar situasjon som en person som betaler for alt og aldri stjeler arbeid.

Jeg har betalt for Canal Digital helt til jeg ikke trengte de lenger, som igjen har gitt meg gratis Wimp.

Og etter det så har jeg Premium Netcom via visse positive ting som jeg har bragt,

Men dette var lenge siden og jeg har nesten gratis Netcom regninger og, betaler ingenting for Spotify da det ligger med Netcom.

Men Wimp, (som jeg har betalt for 1 år siden, ) er fortsatt gratis enda jeg ikke er medlem av Canal digital, ( 1/5 år siden)

Burde jeg fortelle dette og betale som vanlige folk ?

Premium Netcom er basicly hvor man betaler 1/3 av hva man egentlig skal betale, som er litt insane.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hahaha må nesten si meg enig. Pessimistisk hadde bedre dikt, var faktisk ganske bra. Har selv vunnet et par dikttevlinger i løpet av skolelivet, så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. :p

Den siste der var ikke like god da.

Ludvig Nessa

står å pessa

der ei ku

står å gressa

Kua spør

"Koffør står du her og pessa , Nessa ?"

Lenke til kommentar

Er egentlig sjelden jeg blir syk, men plutselig en dag så kommer det. Snufsing og hodepine og hele røkla. Og så er det rimelig kjipt å drikke varmt vann, men det hjelper veldig.
Hver gang jeg prøver meg på et glass med varmt vann blir jeg så kvalm at det er like før jeg spyr. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å få i seg varmt vann, det er jo så ekkelt! Det er hovedgrunnen til at jeg ikke liker te.
Lenke til kommentar

Det stemmer ikke helt, for jeg har ikke noe imot varm melk. Og jeg har stortsett drukket kald melk hele livet.

Nei, det er noe med varmt vann som jeg ikke klarer. Det føles omtrent som å drikke et glass med spytt. Kan godt hende det er psykisk, men da er det av en annen grunn enn at jeg har drukket det kaldt hele livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...