Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doh..noen som har hatt det travelt ser jeg *fnis*

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2345389.ece

Hver tredje sykepleier har vært utsatt for vold. 40 prosent av alle barnevernspedagoger, sosionomer, vernepleiere og velferdsarbeidere ble i løpet av ett år utsatt for vold og trusler om vold på arbeidsplassen. Slag, spytting, trusler med sakser og kniver er blant voldshendelsene det rapporteres om. Det kommer frem av en gjennomgang Aftenposten har gjort av tall og hendelser som blir innrapportert til de ulike yrkesgruppenes fagforeninger.

Vel døøøø...no shait :roll:

Glemte du Skymarshall? :dontgetit:

Og Slipknot, seigmen, Sepultura, Soilwork...

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2345389.ece
Hver tredje sykepleier har vært utsatt for vold. 40 prosent av alle barnevernspedagoger, sosionomer, vernepleiere og velferdsarbeidere ble i løpet av ett år utsatt for vold og trusler om vold på arbeidsplassen. Slag, spytting, trusler med sakser og kniver er blant voldshendelsene det rapporteres om. Det kommer frem av en gjennomgang Aftenposten har gjort av tall og hendelser som blir innrapportert til de ulike yrkesgruppenes fagforeninger.

Vel døøøø...no shait :roll:

Det søstra mi klager mest på er de gamle grisene som klår. Hu har kjeftamentet i behold da så de får visst høre det. :wee:
Lenke til kommentar
Det søstra mi klager mest på er de gamle grisene som klår. Hu har kjeftamentet i behold da så de får visst høre det. :wee:
Seff...når det kommer ei ung og uskyldig ungjente (forhold til deg selv...) ville ikke du også ha klådd litt? :wee:

Altså, jeg vet at det er mye annen herlig musikk på S også, men dette var nå det jeg satt og hørte på nå :p

Sånn sett har vi Solid Base også, og Spice Girls ^^

Trodde du snakket om musikk her :roll:

Liquid Tension Experiment - Acid Rain f.eks..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...