Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Morn ja.

Våkna og oppdaga at PCen hadde restarta seg pga. nødvendige oppdateringer. Jævlig irriterende. Føler meg nesten frista til å skru de av :p

Ta alt manuelt i stedet, men da vet jeg at jeg ikke kommer til å oppdatere i det hele tatt, så da er vi like langt.

Goodmorning. Nok en grunn til å velge linux :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PepsiCo, joda, men jeg liker ikke Linux. Jeg har prøvd det, brukt det på skolen i 2-3 år (skole-linux - så lite som mulig, ubuntu - en del) og prøvd div. distroer (Mandrake og en jeg ikke husker navnet på, kan ha vært Red Hat, men er usikker der), men det har bare ikke vært min ting.

Føler meg mer frista til å leke i cmd enn å ta i bruk Linux til daglig. Det er bedre enn OS X, men takk, men nei takk.

XP is my way to go. For now...

Lenke til kommentar

God morgen alle sammen.

Morn ja.

Våkna og oppdaga at PCen hadde restarta seg pga. nødvendige oppdateringer. Jævlig irriterende. Føler meg nesten frista til å skru de av :p

Ta alt manuelt i stedet, men da vet jeg at jeg ikke kommer til å oppdatere i det hele tatt, så da er vi like langt.

Huff ja, det samme hente med meg i gårmorgen :/

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen :)

Eplefe er her som vanlig.

Nå har jeg om argumentasjon. jippi norsk er gøy pause not.

Hvilke deals har du : p ?

Argumentasjon er jo kjempekjekt. :love:

Nooorsk :love:

Deals?

"Av hensyn til Rebeccas psykiske helse" *blabla*

Long story short: har jeg en psykisk dårlig dag, trenger jeg ikke gå på skolen.

EDIT: Omformulerte.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

For min del så kom aldri bussen...

Så jeg kom en halvtime for sent, da frister det ikke særlig og gå bort til gymmen...

Så nå sitter jeg i alene i klasserommet og kjeder meg... :wee:

Lenke til kommentar
"Av hensyn til Rebeccas psykiske helse" *blabla*

Long story short: har jeg en psykisk dårlig dag, trenger jeg ikke gå på skolen.

EDIT: Omformulerte.

Bra du utnytter det da :)

Ja, med hele fire dager fravær og hele seks timer pga. den avtalen så må jeg si at jeg virkelig utnytter det å kunne jobbe hjemme. De bare legger tilrette for at jeg skal kunne gjøre de samme oppgavene de andre gjør på skolen, hjemme. Gjelder selvfølgelig ikke tentamener og prøver, men.

EDIT: Dessuten, falt deg inn å spørre om grunnen til at jeg "glemmer" skolen i dag? Jeg har faktisk ikke så dårlig hukommelse.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...