Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Morn ja.Våkna og oppdaga at PCen hadde restarta seg pga. nødvendige oppdateringer. Jævlig irriterende. Føler meg nesten frista til å skru de av Ta alt manuelt i stedet, men da vet jeg at jeg ikke kommer til å oppdatere i det hele tatt, så da er vi like langt. Goodmorning. Nok en grunn til å velge linux Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Good morning alle. Jeg er stuptrøtt, og må på skolen snart. Helvete, vi har så lang dag i dag. Slutter 15.20 Arrgh... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 PepsiCo, joda, men jeg liker ikke Linux. Jeg har prøvd det, brukt det på skolen i 2-3 år (skole-linux - så lite som mulig, ubuntu - en del) og prøvd div. distroer (Mandrake og en jeg ikke husker navnet på, kan ha vært Red Hat, men er usikker der), men det har bare ikke vært min ting. Føler meg mer frista til å leke i cmd enn å ta i bruk Linux til daglig. Det er bedre enn OS X, men takk, men nei takk. XP is my way to go. For now... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Awww, har norsk nå, og så klart har jeg ikke fått med meg at vi har fremføring, i hva slags tema vi vil. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå er det straks javaforelesning gætt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bah, teite skolen har stengt IMAP, så jeg får ikke sjekket mailen min på skolen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God morgen, forumtøses<3 I dag var det virkelig hardt å komme seg ut av senga. Men jeg vant, så nå sitter jeg på jobb =D Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God morgen alle sammen. Morn ja.Våkna og oppdaga at PCen hadde restarta seg pga. nødvendige oppdateringer. Jævlig irriterende. Føler meg nesten frista til å skru de av Ta alt manuelt i stedet, men da vet jeg at jeg ikke kommer til å oppdatere i det hele tatt, så da er vi like langt. Huff ja, det samme hente med meg i gårmorgen :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God morgen folkens. Jeg glemte å gå på skolen i dag. Og jeg var i begravelse i går. Oh well. Glad jeg har deals med skolen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God morgen alle sammen Eplefe er her som vanlig. Nå har jeg om argumentasjon. jippi norsk er gøy pause not. Hvilke deals har du : p ? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 God morgen folkens. Jeg glemte å gå på skolen i dag.Og jeg var i begravelse i går. Oh well. Glad jeg har deals med skolen. Deals? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) God morgen alle sammen Eplefe er her som vanlig. Nå har jeg om argumentasjon. jippi norsk er gøy pause not. Hvilke deals har du : p ? Argumentasjon er jo kjempekjekt. Nooorsk Deals? "Av hensyn til Rebeccas psykiske helse" *blabla* Long story short: har jeg en psykisk dårlig dag, trenger jeg ikke gå på skolen. EDIT: Omformulerte. Endret 10. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 For min del så kom aldri bussen... Så jeg kom en halvtime for sent, da frister det ikke særlig og gå bort til gymmen... Så nå sitter jeg i alene i klasserommet og kjeder meg... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Av hensyn til Rebeccas psykiske helse" *blabla*Long story short: har jeg en psykisk dårlig dag, trenger jeg ikke gå på skolen. EDIT: Omformulerte. Bra du utnytter det da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) "Av hensyn til Rebeccas psykiske helse" *blabla*Long story short: har jeg en psykisk dårlig dag, trenger jeg ikke gå på skolen. EDIT: Omformulerte. Bra du utnytter det da Ja, med hele fire dager fravær og hele seks timer pga. den avtalen så må jeg si at jeg virkelig utnytter det å kunne jobbe hjemme. De bare legger tilrette for at jeg skal kunne gjøre de samme oppgavene de andre gjør på skolen, hjemme. Gjelder selvfølgelig ikke tentamener og prøver, men. EDIT: Dessuten, falt deg inn å spørre om grunnen til at jeg "glemmer" skolen i dag? Jeg har faktisk ikke så dårlig hukommelse. Endret 10. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 din SNIK! norsk ekke gøy. men argumentajson er gøy:P hvis det er tema du har mer kunnskap om enn de fleste andre. eller en uendelig ting som abort og kristendom : P Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei det falt meg ikke inn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 din SNIK! eller en uendelig ting som abort og kristendom : P Kjenner du loathsome? Men ja! Uendelige diskusjoner i kristendomstimene. Ah, nesten så jeg savner det sure trynet til presten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 god morgen enda en dag uten og måtte gjøre en dritt... kan livet bli bedre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 god morgen enda en dag uten og måtte gjøre en dritt... kan livet bli bedre? Jaaa. Man kan ha gøye oppgaver i Medie- og informasjonskunnskap å kose seg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg