anonympappkasse Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Leker vi "Skryt av bilen din" eller? Jeg har to. En som skal selges og en som er nyinnkjøpt. Hvem skal jeg skryte av? Jeg har også to. Eh. Eller, banken eier den ene og firmaet eier den andre Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Biler var finere på 60 - 70 tallet. Nå ser de kjedelige ut. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Men om du tenker over det, så ser alle biler ganske like ut. Hvorfor er det ingen som ser ut som f.eks. en banan? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Leker vi "Skryt av bilen din" eller? Jeg har to. En som skal selges og en som er nyinnkjøpt. Hvem skal jeg skryte av? Den du liker best? Ja, jeg skryter. Noe må jeg jo skryte av Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Vet ikke helt, for å være ærlig. Har ikke hørt noe på dem. Det er så mye en kan høre på i dsse tider at... What, du hører på Tool, men ikke A Perfect Circle, som er samme gjengen. Favorittsangen min fra det albumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hadde noen her nylig tatt ekg?? High five! Nettopp ferdig med min. Livet på legevakten ass. Tok på mandag. Tok to stykker, og begge viser at jeg er i god form, er normalt sunn og har hvilepuls på 46. Noe er riv ruskende gæli i følge legen min, men jeg lever videre på det, jeg. For øvrig slår Hege Bethisaleth og jeg dere alle. Av ekstrautstyr kan nevnes rosa katoder som blinker i takt med bassen, 8" sub, forsterker og en 40 GB MP3-spiller fra Creative, sistnevnte større enn en 3,5" HDD. Men når jeg en gang skal ha bil, da … Skal jeg bli lottomillionær først. Så skal jeg gjennomføre disse kjøpene (sakset fra en post jeg skrev på Something Awful): Well, I've always had a boner for American cars from the 60s and the 70s, so the first thing I'd buy is a … 1969 Chevrolet Corvette Stingray with chrome where chrome should go and beige interior My second car would be a 2015 Cadillac Escalade ESV Premium, for when I need to move stuff and / or people And last, but not least, Il Tempo Gigante - straight from the Norwegian movie "Pinchcliffe Grand Prix". They made it for the movie, it exists today, and now and then some lucky people get to drive it. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kanskje noen har observert det på snapchat, men har fått polert bilen min i dag. Må si jeg er superfornøyd DSC_0208.JPG Så fin bil du har, nesten like fin som min . Er du oppmerksom på at nå er du ikke anonym lenger? Takk for det Jo, du tenker sikkert på regnr, det står dog på annet familiemedlem. Uansett, jeg er nok langt i fra anonym her på forumet, for dem som vil tar det ikke lange tiden å identifisere meg. Linkene i signaturen er sikkert nok. bby Tja, hver sin smak Men det ser ut som en bil som passer deg. Leker vi "Skryt av bilen din" eller? Jeg har to. En som skal selges og en som er nyinnkjøpt. Hvem skal jeg skryte av? Skryt av den du skal beholde, ingen poeng i å skryte av noe du skal kvitte deg med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Men om du tenker over det, så ser alle biler ganske like ut. Hvorfor er det ingen som ser ut som f.eks. en banan? 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Den du liker best? Ja, jeg skryter. Noe må jeg jo skryte av *skryte* Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Stakkers dame gikk med pisset mitt Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Den du liker best? Ja, jeg skryter. Noe må jeg jo skryte av *skryte* 2014-07-12 18.30.12-edit.jpg Er du taxisjåfør ? 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) . Hum... av en eller annen grunn syns jeg ikke dette var helt det store... ble kanskje litt for "streit"? Men jeg har nå ingen favorittmusikk jeg da. Hører på veldig mye forskjellig. Noen ganger er det bra, andre ganger noe annet. Jeg hører på alt fra: Til dette: (Forøvrig ganske dårlig gjennomført den Emperor-låta.) Endret 29. august 2014 av The Little Lucid Moments 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Er du taxisjåfør ? Nope, da hadde jeg gått rett på E- eller S-klasse, ikke nøyd meg med en C. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Men når jeg en gang skal ha bil, da … Skal jeg bli lottomillionær først. Så skal jeg gjennomføre disse kjøpene (sakset fra en post jeg skrev på Something Awful): 1969 Chevrolet Corvette Stingray with chrome where chrome should go and beige interior Den der er jeg helt enig i. Hadde man vært mangemillionær hadde jeg nok skaffet en slik og en 67 Chevrolet Impala (den de kjører i Supernatural). Også litt nyere biler. Hum... av en eller annen grunn syns jeg ikke dette var helt det store... ble kanskje litt for "streit"? Men jeg har nå ingen favorittmusikk jeg da. Hører på veldig mye forskjellig. Noen ganger er det bra, andre ganger noe annet. "Streit"? Hehehe, jeg blir vist ikke helt klok på smaken din tror jeg. Tror vi ligger ganske close i smak, bare at du liker de litt mer heavy låtene, mens jeg foretrekker de roligere ambient låtene. Ellers er jeg helt enig, hører også på mye forskjellig. Alt fra prog rock, til klassisk og til mer tradisjon/kultur musikk som dette. (Og alt inn i mellom. Eneste jeg hører lite på er metal/rock med growling, og HipHop og lignende.) https://www.youtube.com/watch?v=wx8BVGHMiC0 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Tror nesten jeg må bryte inn med litt skikkelig musikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 her er puppene våre 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 hadde tatt den av om dere ikke hadde vært så redde for vulgære tøser 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ikke vær så redd for hva folk mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg