Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde noen her nylig tatt ekg?? High five! Nettopp ferdig med min. Livet på legevakten ass.

Tok på mandag. Tok to stykker, og begge viser at jeg er i god form, er normalt sunn og har hvilepuls på 46. Noe er riv ruskende gæli i følge legen min, men jeg lever videre på det, jeg.

For øvrig slår Hege Bethisaleth og jeg dere alle.

sjursin3.jpg

Av ekstrautstyr kan nevnes rosa katoder som blinker i takt med bassen, 8" sub, forsterker og en 40 GB MP3-spiller fra Creative, sistnevnte større enn en 3,5" HDD.

Men når jeg en gang skal ha bil, da … Skal jeg bli lottomillionær først.

Så skal jeg gjennomføre disse kjøpene (sakset fra en post jeg skrev på Something Awful):

Well, I've always had a boner for American cars from the 60s and the 70s, so the first thing I'd buy is a …

1969 Chevrolet Corvette Stingray with chrome where chrome should go and beige interior

d3hvSzsl.jpg

My second car would be a 2015 Cadillac Escalade ESV Premium, for when I need to move stuff and / or people

ksIFHLUl.jpg

And last, but not least, Il Tempo Gigante - straight from the Norwegian movie "Pinchcliffe Grand Prix".

UpJACY8l.jpg

They made it for the movie, it exists today, and now and then some lucky people get to drive it.

Lenke til kommentar

Kanskje noen har observert det på snapchat, men har fått polert bilen min i dag.

Må si jeg er superfornøyd :D

attachicon.gifDSC_0208.JPG

Så fin bil du har, nesten like fin som min ;). Er du oppmerksom på at nå er du ikke anonym lenger?

Takk for det :)
Jo, du tenker sikkert på regnr, det står dog på annet familiemedlem.
Uansett, jeg er nok langt i fra anonym her på forumet, for dem som vil tar det ikke lange tiden å identifisere meg. :ph34r: Linkene i signaturen er sikkert nok.

VnhLNlF2.jpegbby :love:

Tja, hver sin smak :p Men det ser ut som en bil som passer deg.

Leker vi "Skryt av bilen din" eller? Jeg har to. En som skal selges og en som er nyinnkjøpt. Hvem skal jeg skryte av?

Skryt av den du skal beholde, ingen poeng i å skryte av noe du skal kvitte deg med.

Lenke til kommentar

.

Hum... av en eller annen grunn syns jeg ikke dette var helt det store... ble kanskje litt for "streit"?

Men jeg har nå ingen favorittmusikk jeg da. Hører på veldig mye forskjellig. Noen ganger er det bra, andre ganger noe annet.

Jeg hører på alt fra:

Til dette:

(Forøvrig ganske dårlig gjennomført den Emperor-låta.)

Endret av The Little Lucid Moments
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men når jeg en gang skal ha bil, da … Skal jeg bli lottomillionær først.

Så skal jeg gjennomføre disse kjøpene (sakset fra en post jeg skrev på Something Awful):

1969 Chevrolet Corvette Stingray with chrome where chrome should go and beige interior

Den der er jeg helt enig i. Hadde man vært mangemillionær hadde jeg nok skaffet en slik og en 67 Chevrolet Impala (den de kjører i Supernatural). Også litt nyere biler. :p

Hum... av en eller annen grunn syns jeg ikke dette var helt det store... ble kanskje litt for "streit"?

Men jeg har nå ingen favorittmusikk jeg da. Hører på veldig mye forskjellig. Noen ganger er det bra, andre ganger noe annet.

"Streit"? :huh: Hehehe, jeg blir vist ikke helt klok på smaken din tror jeg. :p

Tror vi ligger ganske close i smak, bare at du liker de litt mer heavy låtene, mens jeg foretrekker de roligere ambient låtene.

Ellers er jeg helt enig, hører også på mye forskjellig. Alt fra prog rock, til klassisk og til mer tradisjon/kultur musikk som dette. (Og alt inn i mellom. Eneste jeg hører lite på er metal/rock med growling, og HipHop og lignende.)

https://www.youtube.com/watch?v=wx8BVGHMiC0

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...