Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 jeg har den skjønneste bilen her 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Der tror jeg vi traff spikeren på hodet? Hva traff spikeren på hodet? Postet på sekundet likt sånn at det ble 4 innlegg i stedet for 2. (ble rettet like etter) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) jeg har den skjønneste bilen her Igjen en påstand uten bevis. Vet du ikke at her på internett kreves det bildebevis, ellers er det ingen som tror det er sant. Edit: F.eks. Mariusz Duda har en ekstremt behagelig sangstemme. Bevis er videoen jeg postet rett over her. Endret 29. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Igjen en påstand uten bevis. Vet du ikke at her på internett kreves det bildebevis, ellers er det ingen som tror det er sant. Bildebevis på internett er gode bevis. Her er min bil: 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 jeg har den skjønneste bilen her Igjen en påstand uten bevis. Vet du ikke at her på internett kreves det bildebevis, ellers er det ingen som tror det er sant. Edit: F.eks. Mariusz Duda har en ekstremt behagelig sangstemme. Bevis er videoen jeg postet rett over her. Jeg kjører Ferrari. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hahaha, ja, ja, kveruler bare videre dere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har lyst på bobil jeg. Hvorfor ikke få seg en bobil i stedet for lailighet. det har jeg tenkt på av og til. Hm. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Fyfaen at folk ikke kan oppdra de helvetes hundene. Greit det er en Jævla rottebikkje, men når det Jævla dyret spring etter deg med tennene på tørk og lyder som høres ut som satan så blir man redd. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Ford fiesta med sportstyling skal bli råner. Ny fra fabrikk ja. Tipper det bir en fiesta når den er ankommet jeg har den skjønneste bilen her Få se Aw yeah. Mangler bare "Free candy" sprayet på siden Har lyst på bobil jeg. Hvorfor ikke få seg en bobil i stedet for lailighet. det har jeg tenkt på av og til. Hm. Hovedproblemet er manglende innlagt vann. Endret 29. august 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg tar en svær 4WD med lavvo lenge før en dobil! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Folk er generelt veldig dårlig på å oppdra og sosialisere Chihuahuaene sine. Styr. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Kanskje noen har observert det på snapchat, men har fått polert bilen min i dag. Må si jeg er superfornøyd DSC_0208.JPG Så fin bil du har, nesten like fin som min . Er du oppmerksom på at nå er du ikke anonym lenger? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Syns dette er ganske bra: Du sier du liker litt mer rocka type av denne musikken, så da lurer jeg på om du kankje liker A Perfect Circle ganske godt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Min blir vel ca sånn. 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Leker vi "Skryt av bilen din" eller? Jeg har to. En som skal selges og en som er nyinnkjøpt. Hvem skal jeg skryte av? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Du sier du liker litt mer rocka type av denne musikken, så da lurer jeg på om du kankje liker A Perfect Circle ganske godt? Vet ikke helt, for å være ærlig. Har ikke hørt noe på dem. Det er så mye en kan høre på i dsse tider at... Har hørt mye på Enslaved i det siste. Prøvde å høre på "Grutles Fredagsliste" (på Wimp), som da er en playlits komponert av Grutle fra Enslaved (som forøvrig har verdens kuleste navn ). Men det ble for nerdete for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg