Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vi er alle unike. Det finnes bare én av hver av oss.

Tviler på at det er tilfelle, egentlig. Tror at mange her i verden som er prikk like, men sjansen for at akkurat de som ligner på hverandre møtes er veldig liten. Derfor tror folk at alle er unike.

 

Men det kan jo hende jeg er helt på jordet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tviler på at det er tilfelle, egentlig. Tror at mange her i verden som er prikk like, men sjansen for at akkurat de som ligner på hverandre møtes er veldig liten. Derfor tror folk at alle er unike.

 

Men det kan jo hende jeg er helt på jordet her.

 

Har egentlig ikke noe med innlegget ditt å gjøre, men så du har et rimelig perfekt fødselsår. :thumbup: Så helt på jordet kan du umulig være. :p

 

Tror egentlig det aldri har vært to like mennesker.

Eneggede tvillinger?

Lenke til kommentar

Je, erfaringsmessig, men du snakket jo hovedsakelig om DNA da. :p Er forresten ganske interessant å se hvor forskjellige slike tvillinger faktisk kan bli i løpet av livet. Miljø og erfaringer former deg ganske mye.

Ja, gjør jo det. Men etter hva jeg leser kan de bli forbløffende like og, selv om de separeres etter kort tid og vokser opp på helt forskjellige steder med ulike "foreldre"... spennende greier iaf.

Lenke til kommentar

 

Vi er alle unike. Det finnes bare én av hver av oss.

Tviler på at det er tilfelle, egentlig. Tror at mange her i verden som er prikk like, men sjansen for at akkurat de som ligner på hverandre møtes er veldig liten. Derfor tror folk at alle er unike.

 

Men det kan jo hende jeg er helt på jordet her.

 

 

Der er vel sikkert noen molekyler eller sånn helt små detaljer som skiller, men tror også det at det finnes så like individer at forskjellen i praksis ikke er merkbar.

Tanker om det har jeg vært innom noen ganger. Men da helst at den perfecte partner finnes et sted i verden, og er en person du sannsynligvis aldri vil møte og vite hvem er

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...