Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg tror jeg har fått en strekk, men kan jeg trene for det om eller er det ubra?? og hvordan skal jeg vite at det er en strekk

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å skremme stakkars kvinnfolk på mørke kveldar i mørke gater. Dei går jo konstant og snur seg. Skjedde m.a i kveld. Dei blir jo så redd når denne skumle karen kjem gåande med raske skritt bak dei. Men eg veit råd. Eg berre roper "Neida, beibi! Er berre ein snill og grei kosebass som kjem gåande bak deg her!"

Gå bak dem, slakk ned når dem slakker ned, speed opp når dem speeder opp.

win:D

 

 

De sjekket nok ikke rommet til meg og Admiralen på Astoria. For da hadde de IKKE komt best ut :p

Jeg har mange ganger lurt på hvordan dere to klarer å omgåes så bra på forumet som dere gjør. Ja, det er bare et forum, men hadde det vært meg og min eks som hang her, hadde det endt opp med at vi hadde havnet på hverandres ignore.

Vi har en veldig god tone utenfor forumet så da klarer vi å oppføre oss her inne og :D

 

Så, Overmoden og Admiralen er tidligere partnere? Det har jeg ikke fått med meg

Lenke til kommentar

Hahaha, virker som det er mange pessimistiske fans som lurker her inne. xD

 

 

skål *cola i glasset*

Vil også ha, men desverre har jeg sluttet. :(

 

 

Rider of reason: bosituasjon, eller forhold? Bosituasjon er sånn fordi vi eier et 1 år gammelt hus sammen, og må selge før vi kan kjøpe oss noe nytt.

Det var bosituasjonen jeg først og fremst tenkte på ja. Da skjønner jeg at det blir litt vanskelig ja. Vanskelig å få solgt kanskje? Tenker dere å dele det dere får for salget 50/50 eller?

 

Vet også at noen velger å la den ene parten beholde huset/leiligheten og heller betaler ut den andre parten. Men det er jo ikke sikkert det er aktuelt i ditt tilfelle. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Huset er for dyrt til at en av oss kan kjøpe den andre ut.

Kan tenke meg det ja. Slik som boligprisene har skutt i været i det siste er det vel ikke bare bare. Eneste måten er vel hvis huset er gjeldfritt så kan den som beholder huset muligens få et lån med pant i huset for å betale den andre ut. Avhenger jo da av muligheten for å betale på lånet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...