Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Det medfører korekkthet.

 

Kult. Alltid kjekt med mennesker, som ikke bor sammen mer, som går den ekstra veien for barna sine på de måtene de kan.

men jeg er egentlig fra karmøy så det går bra

 

Tipper Åkra.

Det at du tipper åkra slår faktisk tøs

  • Liker 1
Lenke til kommentar

finner det fornærmende at du hadde valgt ei fra sauda eller kyllingstad(wat is this even)) foran ei fra haugesund!!!!!!

 

Synes det er rart at noen vil være sammen med noen som snakker jærsk eller sauda-dialekt i det hele tatt, jeg. Så ille prater de ikke på Karmøy, engang. Kanskje utenom på Åkra og Vea, da.

Lenke til kommentar

 

Har ikke hatt noen andre steder å bo noen av oss, så vi har gått oppå hverandre. Jeg har prøvd å komme holde meg unna når jeg ikke har hatt ansvaret for barna, så jeg har dratt på jobb om morgenen, og kommet hjem sånn i 22-24-tiden hver dag. Utmattende i lengden. Men nå er han borte hele helgen og fra mandag har vi funnet et sted å bo annen hver uke når vi ikke har barna. YAY. Da blir det hæla i taket!

 

Oi, det hørtes veldig slitsomt ut. Det var ikke noen bedre løsning å finne?

 

Begynner vel å bli ganske mange familier i Norge som har det slik. Synes det er litt trist jeg. :(

 

 

Herregud, en venn av meg hadde en kjæreste som var utro mot han hele tiden.

de hadde 3 barn og 2 av dem hadde FB konto.

Så sån 2 dager etter at de hadde gjort slutt, så postet hun et nytt forhold med en person som ikke bodde så langt unna.

 

Verste var jo at ungene visste ingenting, blir litt teit når de plutselig ser at moren har lagt til en ny kjæreste.

Jeg mener at unger skal alltid komme foran forhold, however, man skal ikke klandre seg så alt for mye til man blir depressiv visst man feiler noen plasser.

 

That said, så har jeg ikke unger selv ingen bitre eks damer. så kan ikke snakke av erfaring.

 

Desverre så gjorde min søster noe lignende. Bare at der fant den tidligere svigerbroren min og barna ut av at hun hadde noen andre (faktisk nærmeste nabo, og god venn av familien, han også gift) før de gikk fra hverandre. Mye annet rot ble det også, så søsteren min er ikke lenger like populær innad i familien.

 

Jeg skal flytte neste år, men vet ikke hvor, er Bergen en bra plass og bo?

Hva, du må da ikke flytte sørover. :ohmy: Hvor bor du nå da siden du vurderer noe så drastisk?

 

Kom til Manila. Jeg har et ledig soverom.

Godt å vite i tilfelle man svinger innom. :p

 

Er det ikke noen filpinske jenter der du kan fylle soveplassene med? ;)

 

Bergensere er nå helt greie folk, men nordlendinger er best

Quoted for truth! :thumbup:

Lenke til kommentar

Så flytt nordover. :p

 

Hva er det du savner da? Hvis du vet det kan det jo hjelpe på avgjørelsen om hvor du bør flytte.

 

Personlig synes jeg ingen norske byer er noe fine, i hvertfall ikke de største. Har ikke vært innom alle småbyene ennå, så kan ikke uttale meg sikkert om dem.

 

In other news. På tide å starte med middagen, fiskeboller i hvit saus i dag. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

vi har nesten like pupper datasmurf :love: bare mine er litt fastere og mindre hår

10 likes på dette innlegget og vi får se!!!!

 

good luck så hvordan det gikk igår

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kææææærmøy!

 

God helg motherfuckers and milfs!!!

UT I DAG???? jeg er en milf altså!! *hinthint*
Var ikke planen.......
Og jeg som trodde jeg var sikkret meg. Jaja.
Hvem vet. Kanskje du ser en anonympappkasse i skinnjakke. Hvor pleier du å gå?

Hehe. Ja, kanskje. Kommer helt ann på hvem jeg går ut med. I dag blir det vel sånne fjortisplasser :( men tenkte å få henne med meg på barkollektivet i håp om møte henne på halvveien og selv trives :p

Lenke til kommentar

vi har nesten like pupper datasmurf :love: bare mine er litt fastere og mindre hår

Ooh, kanskje vi har en fremtid likevel? :D

Litt mindre hår på mine også, etter mandagens EKG. Kunne vært enda mindre da, hvis medisinstudenten og legen hadde fått viljen sin og barbert kassa mi flekkvis. Gjorde ikke så vondt å rive av heller. Brasiliansk er fortsatt mye verre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...