Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom på at en lærer er fra bergen han er kul og morsom, men ellers er de fleste irriterende

men jeg havner sikkert opp i bergen selv om noen år skal ikke dra alle under en kam

*Skal ikke skjære alle over en kam.

------------------------

rqDZxKY.jpg

Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Nordlendinger er forbanna. Det er min erfaring i alle fall.

JAMAN FOR HELVETE DA!! DET ER VI IKKE!!

Det bare høres sånn ut, si? Nordlendinger i flertall er ikke helt sant fra min side, men akkurat dette vedkommende var ganske forbanna.

Nordlendinger er forbanna. Det er min erfaring i alle fall.

Hæstkuk.

Ellers takk du. Takk som byr.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Jeg skal flytte neste år, men vet ikke hvor, er Bergen en bra plass og bo?

Ja, ikke så bra som Stavanger, men absolutt en bra by. Og mye bedre enn Trondhjem.

Datasmurf, commence stalking procedure 00-20\\4

Var vel smurfen som vinket til ciklide. Ser jo hvordan det endte.

Nå var Ssnerk ute før meg, samt at Cik viste meg mer interesse enn hva jeg viste henne. Da jeg fortalte henne hvor lett det var å finne henne - etter at Ssnerk hadde meddelt det i DNFK og noen hadde ropt etter henne på byen, samt Winza, så forsvant hun.

Datasmurf, commence stalking procedure 00-20\\4

Sagt det før, sier det igjen. For ung. Samt at jente fra Haugesund? Nei takk. Da tar jeg heller ei fra Sauda eller Kyllingstad - og jeg forstår ikke bæret av hva de sier på sistnevnte sted. Verste dialekta i landet, imho.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

finner det fornærmende at du hadde valgt ei fra sauda eller kyllingstad(wat is this even)) foran ei fra haugesund!!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

finner det fornærmende at du hadde valgt ei fra sauda eller kyllingstad(wat is this even)) foran ei fra haugesund!!!!!!

Det er bare noe med jenter fra Haugesund … Men som sagt, langt fra så ille som de fra Sandnes.

Kyllingstad ligger for øvrig i Gjesdal, innover mot Bjerkreim og Nedrebø, om du er kjent sørøst i fylket.

Realzi, du sku gitt meg den advarselen da jeg begynte i 1999. Nå er det for sent, og jeg gir like mye faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...