Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sant? Og så er det jævlig greit når noen kommer over. Jeg kan dele seng med en kompis eller tre uten å måtte irritere meg over at vi ligger oppi hverandre. Vi var tre mann på en 75 cm bred sovesofa en gang. En time var mer enn nok for resten av mitt liv, så jeg la meg på gulvet i stedet.

Høres.. intimt ut.

Oh yes. Skulle ønske jeg kunne si det var en engangshendelse også, men bor man på hybel, så bor man på hybel.

For øvrig har jeg pådratt meg tics eller noe. I syv-åtte år nå, har jeg slitt med kronisk blunking med øya, så ille at folk lurer på om jeg flørter med dem og føler seg tidvis ukomfortable når jeg snakker med dem. Nå merker jeg også at jeg biter tennene sammen hele tiden, typ anspent kjeve, og kjører tunga hardt oppi ganen. Kan ikke akkurat si jeg er stresset heller, føler meg i grunn ganske avslappa, til tross for ticsa. Begynner jo å gå meg litt på nervene, men siden det kommer uavhengig av om jeg har perioder med tilnærmet normal døgnrytme og vanlige dager uten døgnrytme, så klarer ikke legene å finne noe bestemt.

Lenke til kommentar

De sjekket nok ikke rommet til meg og Admiralen på Astoria. For da hadde de IKKE komt best ut :p

Jeg har mange ganger lurt på hvordan dere to klarer å omgåes så bra på forumet som dere gjør. Ja, det er bare et forum, men hadde det vært meg og min eks som hang her, hadde det endt opp med at vi hadde havnet på hverandres ignore.

Lenke til kommentar

De sjekket nok ikke rommet til meg og Admiralen på Astoria. For da hadde de IKKE komt best ut :p

Jeg har mange ganger lurt på hvordan dere to klarer å omgåes så bra på forumet som dere gjør. Ja, det er bare et forum, men hadde det vært meg og min eks som hang her, hadde det endt opp med at vi hadde havnet på hverandres ignore.

Prøv å bo sammen med eksen din i to måneder etter at dere har blitt separert..

Lenke til kommentar

Vi har en veldig god tone utenfor forumet så da klarer vi å oppføre oss her inne og :D

Lenke til kommentar

darkness|, jeg har faktisk vært i den situasjonen. Det var ikke to måneder, men måtte bo hos eksen en stund etterpå. Det var RART. Endte med at han bodde hos foreldrene sine (som var bokstavelig talt et par skritt unna hans egen leilighet) til jeg hadde flyttet ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

man vet man bor et lite sted når en hel gjeng på skolen plutselig snakker om ræva til nettvennen min :love:

Sandnes? :D

neii haugesund

• Liker 1
Lenke til kommentar

darkness|, jeg har faktisk vært i den situasjonen. Det var ikke to måneder, men måtte bo hos eksen en stund etterpå. Det var RART. Endte med at han bodde hos foreldrene sine (som var bokstavelig talt et par skritt unna hans egen leilighet) til jeg hadde flyttet ut.

Har ikke hatt noen andre steder å bo noen av oss, så vi har gått oppå hverandre. Jeg har prøvd å komme holde meg unna når jeg ikke har hatt ansvaret for barna, så jeg har dratt på jobb om morgenen, og kommet hjem sånn i 22-24-tiden hver dag. Utmattende i lengden. Men nå er han borte hele helgen og fra mandag har vi funnet et sted å bo annen hver uke når vi ikke har barna. YAY. Da blir det hæla i taket!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen andre steder å bo noen av oss, så vi har gått oppå hverandre. Jeg har prøvd å komme holde meg unna når jeg ikke har hatt ansvaret for barna, så jeg har dratt på jobb om morgenen, og kommet hjem sånn i 22-24-tiden hver dag. Utmattende i lengden. Men nå er han borte hele helgen og fra mandag har vi funnet et sted å bo annen hver uke når vi ikke har barna. YAY. Da blir det hæla i taket!

Så barna blir samme sted, mens dere bytter bolig mellom hverandre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...